Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-23
Katowice: Usługa organizacji staży dla 2 studentów Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Śląskiego, w ramach Projektu pt. UStuŚ - Uniwersyteckie Studia Środowiskowe (DZP.381.41.2014.UG)
Numer ogłoszenia: 111579 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048 , strona internetowa www.us.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji staży dla 2 studentów Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Śląskiego, w ramach Projektu pt. UStuŚ - Uniwersyteckie Studia Środowiskowe (DZP.381.41.2014.UG).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)) Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji staży dla studentów Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach w ramach projektu pt.: UStuŚ - Uniwersyteckie Studia Środowiskowe: Kierunek Zamawiany Ochrona Środowiska w instytucjach działających w obszarze ochrony środowiska na terenie Polski (tj. placówkach naukowo-badawczych, urzędach, firmach projektowych, przedsiębiorstwach, laboratoriach działających przy jednostkach służby zdrowia, zakładach przemysłowych, wodociągach itp., pracowniach analiz środowiskowych, stacjach kontroli, firmach zajmujących się urządzaniem zieleni, ogrodach botanicznych i zoologicznych, parkach narodowych, parkach krajobrazowych, jednostkach Lasów Państwowych, ośrodkach edukacji ekologicznej, organizacjach pozarządowych i fundacjach działających na rzecz ochrony i kształtowania środowiska przyrodniczego).
Liczba uczestników: 2 osoby.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do zaproszenia do negocjacji. Projekt umowy, którego postanowienia będą przedmiotem negocjacji, stanowi załącznik nr 1 do zaproszenia.
2) Termin i miejsce realizacji zamówienia: od 01.07.2014r. do 30.09.2014r.
3) Zamawiający zleca realizację stażu dla uczestnika w toku nieprzerwanym tj. w ciągu trzech miesięcy, (średnio 20 godzin w tygodniu, ogółem przypada 240 godzin na jednego uczestnika). Godzina stażu oznacza godzinę zegarową - 60 minut.
4) Staże odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Instytucji przyjmującej pomiędzy 6:00 a 18:00. Staże nie mogą odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy.
5) Miejsce realizacji usługi: na terenie Instytucji Przyjmującej w miejscu wskazanym przez Wykonawcę wynikającym z zadań przewidzianych przez pracodawcę dla stażysty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający przeprowadził trzy kolejne postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na usługę organizacji staży dla studentów Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska, tj.:
1) Postępowanie DZP.381.13.2014.UG - ogłoszenie o zamówieniu nr 54507-2014 z dn. 14.03.2014
2) Postępowanie DZP.381.27.2014.UG - ogłoszenie o zamówieniu 78407 - 2014 z dn. 10.04.2014
3) Postępowanie DZP.381.36.2014.UG - ogłoszenie o zamówieniu 94511-2014 z dn. 30.04.2014
Przedmiot niniejszego zamówienia w kolejnych postępowaniach był objęty zakresem następujacych części zamówienia:
DZP.381.13.2014.UG - część nr 2 (staże dla 12 osób)
DZP.381.27.2014.UG - część nr 6 (staże dla 2 osób)
DZP.381.36.2014.UG - część nr 4 (staże dla 2 osób)
W kolejno prowadzonych postępowaniach w zakresie ww. części zamówienia nie zostały złożone żadne oferty w związku z czym postępowania w zakresie tych części zamówienia zostały unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Jednocześnie w dwóch kolejno prowadzonych postępowaniach (tj. DZP.381.27.2014.UG i DZP.381.36.2014.UG) pierwotne warunki zamówienia, zarówno pomiędzy każdym w ww. postępowań konkurencyjnych, jak i zamierzonym zamówieniem z wolnej ręki nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rybnik, ul. Kościuszki 36, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie dokumentacji na "Przebudowa węzła cieplnego c.o, c.w.u, wewn. inst. c.o, c.w.u, gazu i instalacji elektr., klatki schodowej wraz z rob. tow. w budynku przy ul. Skłodowskiej 42 w Katowicach"
- Wykonanie przeglądów okresowych i prac konserwacyjnych: urządzeń wentylacyjno - klimatyzacyjnych w budynkach Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego
- Obsługa serwisowa aparatury neurochirurgicznej - L
- MODERNIZCJA ELEMENTÓW TUNELU - PRZYWRÓCENIE PEŁNEJ SPRAWNOŚCI 3 WENTYLATORÓW STRUMIENIOWYCH FLAKTWOODS JTS063-3-9 ZAMONTOWANYCH W TUNELU KATOWICKIM
- Dostawa kompletnych stanowisk do nauczania w zawodzie technik robotyk w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- "Usługi sportowo-rekreacyjne dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach i osób im towarzyszącym".
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu "Kierunek - Moja przyszłość", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Kurs Carvingu dla 6 uczestników w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.
- PRACOWNIK RECEPCJI Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Sekretarka/asystentka zarządu"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.