Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-04
Grudusk: Wykonanie modernizacji stadionu sportowego w Grudusku - etap II
Numer ogłoszenia: 111618 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grudusk, ul. Ciechanowska 54, 06-460 Grudusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6715012, 6715206, fax 023 6715012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudusk.com.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji stadionu sportowego w Grudusku - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ rozebranie krawężników betonowych 2/ zamontowanie obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej 3/ malowanie ftalowe siatki ogrodzeniowej 4/ roboty ziemne wykonywane koparkami 5/ transport urobku samochodami samowyładowczymi 6/ wykonanie robót glebogryzarką ciągnioną ciągnikiem 7/ humusowanie z obsianiem boiska trawa 8/ wałowanie obsianego terenu 9/ wykonanie instalacji podlewania stadionu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 1000 zł (słownie: jeden tysiąc), przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, c/ posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, d/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, odpowiedzialnymi za realizację zamówienia i posiadającymi uprawnienia budowlane właściwe do wykonania robót, e/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f/ nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w okreslonym terminie nie złożyli żądanych oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art.22 ust.1 ustawy 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 3/ dokumenty stwierdzające, że osoba która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia 4/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 5/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 6/ aktualne zaświadczenie własciwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organu, wystawione nie wczesniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 7/ wykaz wykonanych w latach 2005-2006 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 8/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i maszyn 9/ wykaz kadry inżynieryjno-technicznej odpowiedzialnej za realizację zamówienia 10/ dokument określające obroty i zysk za rok obrotowy 2006 11/ formularz ofert 12/ dowód włacenia wadium 13/ wykaz części zamówienia, których wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggrudusk.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grudusk ul.Ciechanowska 54, I piętro, pokój Nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Grudusk ul.Ciechanowska 54, I piętro, pokój Nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Budowa boiska do piłki nożnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o sztucznej nawierzchni wraz z zadaszeniem o konstrukcji stalowej oraz łącznikiem i urządzeniami budowlanymi przy ZS w Grójcu
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach Śląskich- zaprojektuj i wybuduj
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.