Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-27
Wysokie Mazowieckie: Przebudowa kotłowni olejowej na kotłownię opalaną paliwem stałym
Numer ogłoszenia: 111620 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Szpitalna 5, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 4775501, fax 086 2752047.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalwysmaz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa kotłowni olejowej na kotłownię opalaną paliwem stałym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oferent winien przystąpić do całości zamówienia . Oferty cząstkowe będą odrzucone . Opis przedmiotu zamówienia : 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kotłowni olejowej na kotłownię opalaną paliwem stałym . Inwestycja będąca przedmiotem zamówienia , przeprowadzana zostanie w istniejącym budynku kotłowni Szpitala w Ciechanowcu przy ulicy Plac Ks. Kluka 4 , 18 - 230 Ciechanowiec 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1. wykonanie dokumentacji projektowej nowej kotłowni 2. demontaż istniejącego kotła parowego 3. demontaż zbiornika kondensatu 4. demontaż komina stalowego wraz z czopuchem 5. montaż nowego kotła wraz z oprzyrządowaniem i podłączeniem go do istniejącego układu 6. montaż armatury odcinającej (nowy kocioł na paliwo stałe i kocioł rezerwowy opalany olejem) 7. wykonanie wentylacji nawiewnej pomieszczenia kotłowni 8. wykonanie studni schładzającej w pomieszczeniu kotłowni 9. montaż czyszczenie , malowanie nowych rurociągów 10. roboty budowlane w pomieszczeniu kotłowni i pomieszczeniu składu opału 11. roboty elektryczne( podłączenie elektryczne , oświetlenie pomieszczenia ) 12. niezbędne roboty towarzyszące , porządkowanie ( w pomieszczeniach kotłowni i pomieszczeniu składu opału ) 13. rozruch i przekazanie do eksploatacji 14. przeszkolenie przyszłego personelu kotłowni 15. usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym 16. uzyskanie wszelkich opinii , uzgodnień i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi 17. oferta dostarczana przez Oferentów powinna obejmować cały zakres prac niezbędnych do wykonania i odbioru robót montażowych , uruchomienia i eksploatacji kotłowni . Obiekt musi spełniać wymagania w zakresie BHP i instytucji : - Państwowa Inspekcja Pracy - Państwowa Inspekcja Ochrony Środowiska - Straż Pożarna Wymaga się aby w przedłożonej ofercie znajdowały się informacje odnośnie sposobów i terminów realizacji oraz innych cech charakterystycznych dostaw i prac budowlano - montażowych a także dane techniczne wszystkich urządzeń z podaniem sprawności i określeniem gwarancji .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.35.10.00 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.35.10.00 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków : 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2.Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców , którzy : 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa Zamówień Publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych 2.3 Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba , że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji 2.4 Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 2.5 Nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa Zamówień Publicznych 2.6 Nie wnieśli wadium w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 2.7 Nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3.Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli : 3.1 Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3.2 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 Zawiera rażąco niską ceną w stosunku do przedmiotu zamówienia 3.4 Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny , których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa Zamówień Publicznych lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki : A.1.Istotne postanowienia umowy A.2.Oświadczenie o podwykonawcach B.W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty : B.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert B.2.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych B.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert B.4.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa Zamówień Publicznych B.5.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 24 Prawa Zamówień Publicznych B.6.Koncesja , zezwolenie lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym . C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : C.1.Wykaz wykonanych budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie obejmujący swoim rodzajem roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości co najmniej 150.000,00 zł. z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załącznikiem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie należy wykazać jedną robotę budowlaną . D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : D.1.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych co najmniej 150.000,00 zł. lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 150.000,00 zł. wystawionej nie wcześniej niż 3-miesiące przed upływem składania ofert .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitawysmaz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Ogólny 18 - 200 Wysokie Mazowieckie ul. Szpitalna 5 , pokój 110 lub za zaliczeniem pocztowym - cena 50,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Ogólny 18-200 Wysokie Mazowieckie ul. Szpitalna 5 , pokój 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- ,,Dostawa sprzętu strażackiego dla OSP w ramach zadania : Przebudowa strażnicy oraz doposażenie OSP w Wysokiem Mazowieckiem"
- Zakup aparatury medycznej dla Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem
- DOSTAWA STABILIZACJI, BETONU I MIESZANKI PIASKOWO-CEMENTOWEJ (2)
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z instalacjami budowlanymi, budowa studni głębinowych i przyłącza wodociągowego do studni głębinowych w Wysokiem Mazowieckiem
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej na zadania inwestycyjne przebudowy dróg na terenie Gminy Kołaczyce
- Wykonanie instalacji gazowej oraz cieplnej (CO) łączącej mikrobiogazownie z jednostką kogeneracyjną, wraz z budową pomieszczenia dla kogeneratora na terenie RGD Brody
- Budowa kompleksu boisk sportowych przy ul. Jagodowej - zaprojektuj i wybuduj
- "Poprawa zasobów wodnych w Gminie Sadowie - etap I" - powt.
- Zaprojektowanie oraz rozbudowa parkingu przy ul. Dziewulskiego w Toruniu
- ZMIANA SPOSOBU OGRZEWANIA Z WĘGLOWEGO NA OGRZEWANIE GAZOWE W LOKALACH MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH W BUDYNKACH WIELORODZINNYCH BĘDĄCYCH W ZASOBACH MZBK W LESZNIE ETAP I
więcej: Instalowanie kotłów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.