Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-13
Łambinowice: Zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu i wyposażenia obiektu rekreacyjno-sportowego ZŁOTA KOSA w miejscowości Piątkowice
Numer ogłoszenia: 111623 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łambinowice , ul. Gen. Zawadzkiego 29, 48-316 Łambinowice, woj. opolskie, tel. 077 4311300, faks 077 4311301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu i wyposażenia obiektu rekreacyjno-sportowego ZŁOTA KOSA w miejscowości Piątkowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu i wyposażenia obiektu rekreacyjno-sportowego ZŁOTA KOSA w miejscowości Piątkowice. 2. Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach operacji pn. Utworzenie centrum rekreacyjno-sportowego Złota Kosa współfinansowanej przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, oś III Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi. 3. Celem działania będzie poprawa jakości życia na obszarach wiejskich przez zaspokojenie potrzeb społecznych i kulturalnych mieszkańców wsi oraz promowanie obszarów wiejskich. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Niniejsze postępowanie zostało podzielone na 8 części. Szczegółowy opis poszczególnych części zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ. 5. Wykonawca dla każdej części zamówienia dostarczy przedmiot zamówienia (umowy) na własny koszt do budynku Złota Kosa Nr porządkowy 16b w miejscowości Piątkowice. Przy realizacji zamówienia w częściach 1, 2 (dotyczy jedynie namiotu), 3 i 8 Wykonawca zapewni również prawidłowy montaż dostarczonego wyposażenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w trakcie transportu przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający wymaga, aby sprzęt objęty niniejszym zamówieniem posiadały atesty/normy/homologacje dopuszczające do użytkowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, był fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad i usterek. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty opis, ceny jednostkowe oraz stawkę VAT oferowanych elementów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia według właściwego załącznika od nr 4.1 do 4.8 do SIWZ. 9. Wraz z towarem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty gwarancyjne, instrukcje obsługi itp. w języku polskim. 10. Wykonawca udziela na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostawy, jednak nie krótszy niż wynosi gwarancja producenta. Ewentualne koszty serwisowania w okresie obowiązywania gwarancji, konieczne dla prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia, ponosi Wykonawca. 11. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie dostarczenie poszczególnych elementów będących przedmiotem zamówienia równoważnych pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 12. Zamawiający do wszystkich ewentualnych nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, dopisuje wyrazy lub równoważny. Wskazanie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nazwy handlowej lub marki, wraz z ich rozwiązaniami technicznymi należy rozumieć jako określenie standardu przedmiotu zamówienia i dopuszcza się zastosowania w ofercie wszelkich ich odpowiedników rynkowych. Wskazanie marki i eksploatacyjne cechy techniczne lub nazwy handlowe określają klasę produktu (urządzeń, oprogramowania), a nie jego producenta..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.25.30 - Namioty 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.10.00.00 - Meble 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.32.00 - Komputer tablet 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku, ponieważ nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni ww. warunek na podstawie oświadczenia - załącznik Nr 3 do SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni ww. warunek na podstawie oświadczenia - załącznik Nr 3 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni ww. warunek na podstawie oświadczenia - załącznik Nr 3 do SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni ww. warunek na podstawie oświadczenia - załącznik Nr 3 do SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - opis produktów, które mają zostać dostarczone - załączniki od Nr 4.1 do 4.8 do SIWZ w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę: a) załącznik nr 4.1 dotyczący części 1 tj. dostawy i montażu urządzeń rekreacyjnych na plac zabaw, b) załącznik nr 4.2 dotyczący części 2 tj. dostawy hali namiotowej wraz z wyposażeniem, c) załącznik nr 4.3 dotyczący części 3 tj. dostawy i montaż wyposażenia gastronomicznego ze stali nierdzewnej, d) załącznik nr 4.4 dotyczący części 4 tj. dostawy wyposażenia do pomieszczenia świetlicowego tj. krzesła i stoły, e) załącznik nr 4.5 dotyczący części 5 tj. dostawy sprzętu komputerowego, RTV i fotograficznego, f) załącznik nr 4.6 dotyczący części 6 tj. dostawy kosiarki do trawy, g) załącznik nr 4.7 dotyczący części 7 tj. dostawy sprzętu nagłośniającego h) załącznik nr 4.8 dotyczący części 8 tj. dostawy i montażu mebli wraz z wyposażeniem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie, w szczególności w przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres i termin; 2) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na cenę umowy, a w szczególności zmiany podatku VAT; 3) zmiany rodzaju asortymentu w przypadku wycofania danego produktu z rynku; 4) zmianę terminów realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i, że Zamawiający nie straci dofinansowania; 5) ze względu na dofinansowanie zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Stron umowy, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a Strony umowy wyrażą zgodę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lambinowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Łambinowicach ul. Generała Zawadzkiego 29, 48-316 Łambinowice pokój nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy w Łambinowicach pok. nr 15 /I piętro/ 48-316 Łambinowice, ul. Generała Zawadzkiego 29.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, oś III Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja placówki, Szkoły Podstawowej w Kadzidłowej oraz Szkoły Podstawowej w Chorkach
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania "Park przy Forcie w Bronowicach", ETAP III, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Dostawa sprzętu elektronicznego, aplikacji, narzędzi cyfrowych i platform edukacyjnych
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
- "Doposażenie szkół podstawowych w ramach realizacji projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach.""
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.