To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-25
Ogłoszenie nr 111664 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Tomaszów Lubelski: Świadczenie usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512924-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
Aleje Grunwaldzkie
1,
22600
Tomaszów Lubelski, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
84 6644411 do 19, faks
846 642 521, e-mail
zampub@szpital-tomaszow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-tomaszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SZZ.251.10.2017.PW
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. odbiór bielizny brudnej z siedziby Zamawiającego; b. pranie wraz z dezynfekcją termiczno-chemiczną i pełnym wykończeniem technologicznym, c. moczenie, odplamianie, suszenie, prasowanie bielizny płaskiej pościelowej i odzieży fasonowej; d. pranie i suszenie mopów, materaców, poduszek, koców oraz innych asortymentów; e. pranie, suszenie i sterylizację pieluch i bielizny noworodkowej; f. pranie i suszenie bielizny oraz ubrań operacyjnych; g. reperację szwalniczą (tj. naprawa asortymentu); h. dostarczanie upranej, zdezynfekowanej bielizny i innych asortymentów do siedziby Zamawiającego. Usługą prania objęty jest następujący asortyment: a. bielizna ogólnoszpitalna: poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, ręczniki, piżamy, koszule szpitalne, szlafroki, worki transportowe itp.; b. pościel lekarzy dyżurujących; c. bielizna operacyjna: prześcieradła operacyjne, serwety operacyjne, ubrania lekarskie, czepki, pokrowce na narzędzia medyczne itp.; d. pieluchy i bielizna noworodkowa; e. kocyki; f. bielizna pochodzenia kuchennego: fartuchy, obrusy, serwety, ścierki; g. bielizna ginekologiczno - położnicza: koszule, poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, szlafroki, ręczniki, prześcieradła i serwety operacyjne, fartuchy, ubrania lekarskie operacyjne, czepki operacyjne; h. odzież ochrony osobistej personelu medycznego: fartuchy, ubrania z bawełny i elanobawełny; i. odzież robocza personelu technicznego: ubrania robocze, fartuchy robocze, koszule robocze, kurtki itp.; j. asortyment pozostały: materace szpitalne, poduszki z piór i inne, koce, firanki, mopy, fartuchy radiologiczne, chodniki, maty, wykładziny, pokrowce z materaców przeciwodleżynowych. Przewidywana w okresie trwania umowy szacunkowa ilość asortymentu stanowiącego przedmiot umowy - 193200 kg tj. średnio 8050 kg/miesiąc kg. Ilość asortymentu przekazanego do prania uwarunkowana jest ilością hospitalizowanych pacjentów, w związku z czym przekazane do prania ilości mogą ulec zmianie, przy czym łączna ilość kilogramów upranego asortymentu nie przekroczy wielkości 193200 kg w okresie obowiązywania niniejszej umowy. W przypadku gdy ilość asortymentu przekazanego do prania będzie mniejsza od ilości szacunkowej Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi prania licząc od chwili odbioru od Zamawiającego asortymentu do prania do chwili jego zwrotu: a. w przypadku materacy, poduszek, kołder i koców - w terminie 48 godzin; b. w przypadku pozostałego asortymentu - w terminie 24 godzin. W dni świąteczne przerwa w realizacji usługi nie może być dłuższa niż 24 godziny. W przypadku gdy poszczególny asortyment podlega reperacji szwalniczej terminy wskazane wyżej wydłużają się o 24 godziny dla tego asortymentu. Asortyment przeznaczony do prania przekazywany Wykonawcy będzie zważony, oznakowany i zapakowany w worki zgodnie z identyfikacją oddziałów. Asortyment uprany będzie przekazywany Zamawiającemu zgodnie z podziałem asortymentowym i identyfikacją oddziałów Zamawiającego. Musi być zapakowany w worki foliowe jednorazowe spełniające wymagania do użytkowania w transporcie bielizny, oraz wodoodporny worek syntetyczny. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednią ilość worków. Środki piorące i dezynfekujące stosowane do prania całości asortymentu muszą być dopuszczone do obrotu i używania w służbie zdrowia na terytorium RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Muszą posiadać pełne spektrum dezynfekcji bielizny tj. bójczość wobec bakterii, wirusów, grzybów i prątków gruźlicy a także wobec spor bakterii Clostridium Difficile. Zamawiającemu przysługuje prawo do przeprowadzenia sprawdzających kontroli w zakresie stosowania przez Wykonawcę w procesie świadczenia usług pralniczych środków piorących i dezynfekcyjnych. Technologia prania ma uwzględniać wymogi obowiązujące w służbie zdrowia, ma zapewniać proces niskotemperaturowy, co zabezpiecza bieliznę przed nadmiernym zużyciem. Wykonawca ma obowiązek stosowania oddzielnych, sprawdzonych i atestowanych technologii prania w szczególności bielizny operacyjnej, noworodkowej i niemowlęcej oraz zakaźnej. Wykonawca raz na kwartał na swój koszt dostarczy Zamawiającemu kopie badań mikrobiologicznych wykonanych w pralni Wykonawcy potwierdzonych przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, dokumentujących skuteczność prania i dezynfekcji, czystości rąk personelu i wyposażenia pralni np. półki regału magazynu bielizny czystej. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania własnych wymazów czystościowych w chwili dostarczenia asortymentu do jego magazynu w obecności pracownika Wykonawcy. W przypadku uzyskania nieprawidłowych wyników kontroli Wykonawca zobowiązuje się do ponownego nieodpłatnego wykonania całości usługi w czasie 24 godzin. W takim przypadku Wykonawca poniesie też koszty takiej kontroli. Dostawa suchego czystego asortymentu odbywać się będzie w godzinach 900 - 1000 a odbiór brudnego asortymentu odbywać będzie się w godzinach 900 - 1100 codziennie od poniedziałku do soboty. Odbiór brudnego asortymentu od Zamawiającego oraz zwrot asortymentu upranego odbywać będzie się na podstawie dokumentów: "Protokół zdawczo - odbiorczy w kilogramach" i "Protokół zdawczo - odbiorczy w sztukach" - załączniki do niniejszej umowy, sporządzonych przez przedstawicieli Zamawiającego oraz Wykonawcy. W przypadku asortymentu pozostawionego do reperacji szwalniczej Wykonawca każdorazowo sporządzi wykaz takiego asortymentu, z określeniem ilości i identyfikacją oddziałów. W przypadku ujawnienia w trakcie odbioru asortymentu czystego braków ilościowych lub usterek jakościowych, Zamawiający odnotuje ten fakt w "Protokole zdawczo - odbiorczym w kilogramach" lub w "Protokole zdawczo - odbiorczym w sztukach", które są podpisane przez obie strony, co jest podstawą dla Zamawiającego do złożenia reklamacji. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną w związku z wykonywaną usługą pralniczą w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna i inne). Wykonawca poniesie koszty ewentualnych kar nałożonych na Zamawiającego przez organy kontroli. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność materialną za asortyment przedmiotu umowy, który uległ zniszczeniu lub zagubieniu podczas wykonywania usługi i zobowiązuje się do odkupienia zniszczonego lub zagubionego asortymentu w ciągu 5 dni od daty sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego, w którym został ujawniony brak lub uszkodzenie asortymentu. Wykonawca musi zabezpieczyć ciągłość wykonywania usługi w razie awarii maszyn lub z innych powodów uniemożliwiających wykonanie usługi z zachowaniem wymagań określonych w niniejszej umowie oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca będzie wykonywać usługę zgodnie z wymogami dotyczącymi szpitali, z uwzględnieniem odpowiedniej technologii prania i oddzielnych cykli prania dla poszczególnych asortymentów. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi zgodnie z opracowanymi i wdrożonymi procedurami: a. na cały proces technologiczny poszczególnych etapów prania bielizny, b. przyjmowania, zdawania, transportu bielizny, c. mycia i dezynfekcji całego wyposażenia, powierzchni, pomieszczeń, środków transportu i higieny pracowników. W terminie 14 dni od daty podpisania umowy a w przyszłości na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy kopie procedur o których mowa w § 3 ust.8 oraz wykaz stosowanych preparatów dezynfekujących i piorących. Wykonawca będzie uwzględniał reklamacje jakościowe i ilościowe dotyczące realizowanej usługi na swój koszt w ciągu 48 godzin licząc od daty zgłoszenia reklamacji. Środki transportu używane do świadczenia usługi prania, w tym zastępczy środek transportu w razie awarii, muszą spełniać wymagania dotyczące transportu bielizny szpitalnej z zachowaniem warunków i barier sanitarnych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
98310000-9
Dodatkowe kody CPV:
98315000-4,
98311000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT380604.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 380604.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 7 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA, SPRZEDAŻ I DYSTRYBUCJA GAZU ZIEMNEGO DO BUDYNKÓW I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. BARTOSZA GŁOWACKIEGO W TOMASZOWIE LUBELSKIM
- "Remont kanalizacji sanitarnej metodą bezwykopową oraz przebudowa sieci wodociągowej w Tomaszowie Lubelskim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.