eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiślicaDoposażenie oddziałów przedszkolnych przy dwóch szkołach podstawowych w Gminie Wiślica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-13

Wiślica: Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy dwóch szkołach podstawowych w Gminie Wiślica
Numer ogłoszenia: 111686 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60656 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiślica, ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica, woj. świętokrzyskie, tel. 41 369 09 00, faks 41 369 09 01, 41 379 21 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy dwóch szkołach podstawowych w Gminie Wiślica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy dwóch szkołach podstawowych w Gminie Wiślica. 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 1 Organizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej w Skotnikach Dolnych . Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placu zabaw w Szkole Podstawowej w Skotnikach Dolnych. Zakres zadania obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowych wielofunkcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6a do SIWZ 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 2 Dostosowanie pomieszczeń w dwóch szkołach podstawowych poprzez dostosowanie toalet. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie toalet do potrzeb dzieci młodszych w dwóch szkołach podstawowych działających na terenie Gminy Wiślica. Zakres zadania obejmuje: dostawę wraz z montażem misek ustępowych, desek sedesowych, luster łazienkowych, podajników na mydło, podajników na papier toaletowy podestów dziecięcych, szczotek do WC, umywalek łazienkowych, baterii łazienkowych, podgrzewacza wody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6b do SIWZ 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 3 Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w urządzenia do utrzymania czystości, doposażenie kuchni, rolety okienne. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa i montaż urządzeń do utrzymania czystości w pomieszczeniach takich jak: odkurzacze przemysłowe, pralkę. 2. Doposażenie kuchni poprzez dostawę i montaż zmywarki z funkcją wyparzania, stołów, szaf, półek, wózka dwupółkowego, garnków, wyparzacza do jajek, patelni, pojemników termoizolacyjnych. 3. Dostawa i montaż rolet okiennych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6c do SIWZ 2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 4 Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w pomoce dydaktyczne. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych. 2. Dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. 3. Dostawa i montaż mebli do wyposażenia szatni. 4. Dostawa wyposażenia wypoczynkowego. 5. Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia sal przedszkolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6d do SIWZ 2.5 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 5 Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt ICT Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa sprzętu ICT wraz z oprogramowaniem. 2. Dostawa sprzętu audiowizualnego. 3. Dostawa tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem 4. Dostawa kserokopiarki. 5. Instalacja ww. sprzętu, oprogramowania oraz szkolenie w zakresie podstawowej obsługi dostarczonych urządzeń i programów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6e do SIWZ i Załącznik Nr 7 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37.52.00.00 - Zabawki 39.71.34.30 - Odkurzacze 39.51.54.00 - Rolety 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe 39.53.00.00 - Dywany, maty i dywaniki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego funduszu Społecznego -Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddzialanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Organizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej w Skotnikach Dolnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • APIS JADWIGA OZIĘBŁO, UL. KOLANIKI 19, JAROSŁAW, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43121,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22362,63

  • Oferta z najniższą ceną: 22362,63 / Oferta z najwyższą ceną: 37269,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostosowanie pomieszczeń w dwóch szkołach podstawowych poprzez dostosowanie toalet.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO S.C Zawierucha, Ogłoza,, Suchowaola 6, Chmielnik, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8064,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6547,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6547,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9987,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w urządzenia do utrzymania czystości, doposażenie kuchni, rolety okienne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO S.C Zawierucha, Ogłoza,, Suchowola 6, Chmielnik, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31229,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31921,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w pomoce dydaktyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowa Szkoła,, ul.POW 25, Łódź, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85034,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76290,00

  • Oferta z najniższą ceną: 76290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110374,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt ICT.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kobis Paweł Wojtanowski, Widok 16, Tuchów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40721,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37472,93

  • Oferta z najniższą ceną: 37472,93 / Oferta z najwyższą ceną: 43455,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.