To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-02
Szamotuły: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Starostwa Powiatowego w Szamotułach - OR.272.3.2014, część 1: Dostawa materiałów biurowych, część 2: Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 111688 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33631 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 61 29-28-700, faks 61 29-21-880.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Starostwa Powiatowego w Szamotułach - OR.272.3.2014, część 1: Dostawa materiałów biurowych, część 2: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Szamotułach do końca 2014 roku. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w części: I część: Dostawa materiałów biurowych II część: Dostawa materiałów eksploatacyjnych 2. Wykaz zamawianego asortymentu znajduje się w części Formularza Ofertowego będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ, nazwanej Formularz asortymentowo - cenowy (załącznik 1a dla części I, załącznik 1b - dla części II). 3. Ilości wskazane w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ stanowią jedynie wielkości szacunkowe. Zostaną one ściśle określone w kolejnych jednostkowych zamówieniach w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. 4. Oferowane materiały eksploatacyjne dla zaznaczonych w Załączniku nr 1b do SIWZ urządzeń będących na gwarancji muszą być oryginalne co oznacza, że można udokumentować akceptację producenta urządzeń do stosowania tych materiałów w urządzeniach wyprodukowanych przez niego. 5. W pozostałych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. W przypadku materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i powielających, przez produkt równoważny Zamawiający rozumie: a) fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, b) nie noszący śladów poprzedniego użytkowania, którego wydajność jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta urządzeń, c) który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta urządzeń (w szczególności dotyczy koloru), d) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem drukarki monitorującej stan zasobników z tuszem lub tonerem, który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, dotyczy tonerów e) w którym zastosowano toner dopasowany do pracy z danym urządzeniem, f) które nie mogą spowodować zerwania umów gwarancyjnych na sprzęt objęty tą gwarancją z winy użytkowania niewłaściwych materiałów, g) który posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe jak produkt oryginalny, nie spowodują zerwania umów gwarancyjnych, muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniami, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne. Ponadto pod pojęciem fabrycznie nowych - Zamawiający rozumie wyroby wyprodukowane w przedsiębiorstwie działającym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta oraz etykietą zawierającą numer katalogowy i termin ważności. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały wyprodukowane były nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem ich dostawy do Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub UE. 6. W przypadku dostarczenia materiałów innych niż pochodzące od producenta lub zalecanych przez niego do stosowania, Wykonawca musi zapewnić: a) kompatybilność materiałów eksploatacyjnych z urządzeniem, zapewnienie odpowiedniej jakości druku i funkcjonalność urządzenia np. poprawnego wskazywania zużycia materiału eksploatacyjnego; b) parametry (pojemność tuszu, tonera, wydajność, jakość druku) takie same albo lepsze w stosunku do materiału eksploatacyjnego pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony ten materiał; temperatura topnienia tonera czy czas schnięcia tuszu powinny być takie same jak materiałów oferowanych przez producenta lub z tolerancją ,która wyznaczył producent dla prawidłowego działania urządzenia. c) stosowanie materiału eksploatacyjnego tak aby nie naruszyć warunków gwarancji urządzenia poprzez wcześniejsze zużycie podzespołów. 7. W przypadku uszkodzenia urządzenia w wyniku dostarczenia wadliwego produktu Zamawiającemu będzie przysługiwał zwrot kosztów naprawy urządzenia. Podstawą do zwrotu kosztów będzie ekspertyza sporządzona przez osobę serwisującą dane urządzenie. 8. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru i utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych potwierdzonego kartą odbioru odpadów - nie częściej niż 1 raz w miesiącu. Wykonawca, który odbiera i utylizuje zużyte materiały eksploatacyjne powinien mieć zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów lub zwolnienie z uzyskania tego zezwolenia zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r. o ochronie środowiska ( t.j. Dz. U. 2013.1232 z późniejszymi zmianami). 9. Dostarczane materiały powinny posiadać, na podstawie odrębnych przepisów świadectwa dopuszczenia do stosowania na terenie kraju. 10. Zamawiający wymaga aby wszystkie dostarczane materiały opatrzone były znakiem firmowym producenta oraz etykietą pozwalającą na jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu. 11. Zamawiający wymaga, żeby wykonawca dołączył do swojej oferty specyfikację techniczną na oferowany papier. Papier biurowy powinien być przeznaczony do różnych zastosowań tj. być przeznaczony do wszystkich potrzeb biurowych, do laserowego druku kolorowego, czarno - białego i kopiowania. 12. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany Zamawiającemu sukcesywnie na podstawie jego pisemnego zapotrzebowania zawierającego nazwę i ilość towaru przesłanego Wykonawcy faksem, drogą elektroniczną lub zgłoszonego telefonicznie. 13. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienia w jak najkrótszym terminie od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 14. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt, własnym środkiem transportu wraz z wniesieniem każde z częściowych zamówień do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły. 15. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 30192000-1 Wyroby biurowe; 30197000-6 Drobny sprzęt biurowy; 30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów; 30125120-8 Toner do fotokopiarek; 30124300-7 Bębny do maszyn biurowych. 16. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dwie części albo na wybraną część zamówienia. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 18. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 19. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 20. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 21. Zamawiający nie przewiduje składania ofert i rozliczenia w walutach obcych. 22. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAM BSH SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KRAM BSH SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- KRAM BSH Sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Powstańców Wielkopolskich 16 a, 64-520 Obrzycko, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56910,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69399,35
Oferta z najniższą ceną: 66800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80868,31
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JM DATA s.c. Żebrowski Jarosław, Ryciak Maciej, ul. Trakt Lubelski 233, 04-667 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120273,09
Oferta z najniższą ceną: 120273,09 / Oferta z najwyższą ceną: 145590,02
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SP ZOZ w Szamotułach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług gastronomicznych - catering w zakresie przygotowania i przywozu całodziennych posiłków z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- 9/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz nośników optycznych w 4 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu"
- Dostawa materiałów biurowych
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.