eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidwinDostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Modrzewcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-10

Świdwin: Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Modrzewcu
Numer ogłoszenia: 111690 - 2012; data zamieszczenia: 10.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Modrzewcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Drób i przetwory drobiowe: 1. kurczak świeży ilość 250 kg, 2. porcje rosołowe ilość 450 kg, 3. piersi z kurczaka ilość 200 kg, 4. wątroba drobiowa ilość 160 kg, 5. ćwiartka tylna ilość 250 kg, 6. pieczeń drobiowa ilość 120 kg, 7. pasztet drobiowy ilość 100 kg, 8. pasztetowa 70 kg, 9. blok drobiowy ilość 90 kg, 10. mielonki drobiowe ilość 60 kg, 11. mozaika drobiowa ilość 50 kg, 12. rolada drobiowa ilość 30 kg, 13. szynka drobiowa ilość 80 kg, 14. schab drobiowy ilość 40 kg, 15. parówka drobiowa ilość 170 kg II. Mięso wieprzowe, wołowe i wędliny: 1. łopatka z-k ilość 750 kg, 2. łopatka b-k ilość 150 kg, 3. schab z-k ilość 240 kg, 4. schab b-k ilość 80 kg, 5. karkówka z-k ilość 250 kg, 6. karkówka b-k ilość 100 kg, 7. żeberka ilość 200 kg, 8. wątroba ilość 70 kg, 9. boczek świeży ilość 130 kg, 10. wołowina zrazowa ilość 80 kg, 11. parówka ilość 100 kg, 12. polędwica ilość 60 kg, 13. pasztetowa ilość 150 kg, 14. pieczeń wieprzowa ilość 90 kg, 15. blok wieprzowy ilość 140 kg, 16. wędzonka wieprzowa ilość 40 kg, 17. metka ilość 50 kg, 18. salceson wieprz. ilość 120 kg, 19. szynka wieprzowa wędzona ilość 130 kg, 20. szynka wieprzowa prasowana ilość 140 kg, 21. kiełbasa biała wieprzowa ilość 80 kg, 22. kiełbasa szynkowa ilość 140 kg, 23. kiełbasa krakowska parzona ilość 150 kg, 24. kiełbasa żywiecka ilość 150 kg, 25. kiełbasa jarmarczna ilość 300 kg, 26. kiełbasa kanapkowa ilość 80 kg, 27. kiełbasa podwawelska ilość 70 kg, 28. kiełbasa piwna ilość 140 kg, 29. kiełbasa wczasowa ilość 150 kg, 30. kiełbasa tatrzańska ilość 100 kg, 31. kaszanka ilość 180 kg, 32. kiszka ziemniaczana ilość 50 kg III. Produkty mleczarskie: 1. mleko 2% folia ilość 14000 litrów, 2. mleko 2% karton ilość 650 litrów, 3. masło extra 200 gram ilość 3000 sztuk, 4. masło śmietankowe 200 gram ilość 2000 sztuk, 5. śmietana 18 % 200 gram ilość 1000 sztuk, 6. twaróg pół. ilość 1000 kg, 7. ser żółty salami ilość 80 kg, 8. ser żółty morski ilość 90 kg, 9. ser żółty edamski ilość 130 kg, 10. serek fromag 80 gram ilość 1200 sztuk, 11. serek śmietankowy 500 gram ilość 200 sztuk, 12. serek waniliowy 500 gram ilość 340 sztuk, 13.serek kanapkowy 150 gram ilość 700 sztuk, 14. serek topiony krążki 200 gram ilość 460 sztuk, 15. ser bloczki 100 gram ilość 1100 sztuk, 16. serek kiełb. 100 gram ilość 200 sztuk, 17. ser wędzony blok ilość 50 kg, 18. ser wędzony kiełbaski ilość 80 kg, 19. jogurt naturalny 150 gram ilość 500 sztuk, 20. biojogurt 400 gram ilość 350 sztuk, 21. jogurt owocowy 150 gram ilość 1800 sztuk.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających jeśli zaistnieje koniczność zamówienia większej ilości produktów niż wynika z szacunków określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00 - Drób 15.11.23.00 - Wątróbki drobiowe 15.11.22.10 - 15.11.22.10 15.13.15.00 - Produkty drobiowe 15.13.14.00 - Produkty wieprzowe 15.13.11.33 - 15.13.11.33 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od obowiązku wniesienia waduim

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatswidwinski.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Modrzewiec 8 78-331 Rąbino.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Modrzewiec 8 78-331 Rąbino.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.