eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzinPełnienie, w imieniu Gminy Świebodzin, funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem 2 zadań inwestycyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-14

Świebodzin: Pełnienie, w imieniu Gminy Świebodzin, funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem 2 zadań inwestycyjnych
Numer ogłoszenia: 111701 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie, w imieniu Gminy Świebodzin, funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem 2 zadań inwestycyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie kompleksowe usługi p.n. Pełnienie, w imieniu Gminy Świebodzin, funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem 2 zadań inwestycyjnych: 1.1. Zadanie 1: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Budowa ul. Sosnowej, części ul. Jaśminowej i ul. Lipowej na Os. Południowym w Świebodzinie, polegających na wykonaniu m.in.: -rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych o pow. ok. 1 474 m2 -roboty ziemne -podbudowy -wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 8 cm o pow. ok. 2 504 m2 -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o pow. ok. 480 m2 -regulacja pionowa studzienek -ręczne plantowanie powierzchni gruntu z humusowaniem i obsianiem terenów zielonych o pow. ok. 460 m2 -oznakowanie ulic W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w opracowanych przez Biuro Projektów Inżynierii Środowiska i Melioracji EKOPROJEKT Sp. z o.o. z Zielonej Góry n/w dokumentach: a)Projekcie budowlanym - zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 418/2007 z dnia 04.10.2007 r., b)Projekcie budowlano-wykonawczym - zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 457/2000 z dnia 21.09.2000 r., c)Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ. Z zakresu nadzorowanych robót wynikających z w/w projektu budowlanego i projektu budowlano-wykonawczego, Zamawiający wyłączył wykonanie chodników jednostronnych z wydzieloną ścieżką rowerową (ul. Sosnowa, ul. Jaśminowa) i wykonanie chodników dwustronnych (ul. Lipowa, Os. Południowe). Lub 1.2. Zadanie 2: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Remont miejskiej hali sportowej w Świebodzinie, ul. Świerczewskiego 74b, polegających m.in. na: -Remoncie dachu głównego hali z wymianą obróbek blacharskich i rynien o pow. ok. 1 440 m2 -Termomodernizacji ściany elewacyjnej z demontażem okien, zamurowaniem, ociepleniem, tynkowaniem i malowaniem- ok. 126 m2 , -Malowaniu tynków zewnętrznych ok. 1150m2 i stolarki okiennej i drzwiowej-ok. ok.229m2, -Termomodernizacji ściany pierwszego piętra -ok.91m2, -Remoncie nawierzchni sportowej hali z cyklinowaniem i lakierowaniem- o pow. ok. 1 055 m2, -Wymianie oświetlenia hali sportowej-80 kpl. lamp, -Wykonaniu nagłośnienia hali sportowej- 17 szt. głośników, W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w projekcie budowlanym, opracowanych przez Biuro Projektów Budowlanych Aneta Wojewódka ze Świebodzina, zatwierdzonych decyzją pozwolenia na budowę nr 107/2013 z dnia 08.04.20013 r. , zgłoszeniu robót z dnia 26.02.2013r. , przedmiarze robót oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ. 2.Obowiązki Inspektora Nadzoru określone są we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ- załącznik nr 10-1 (Zadanie 1) i załączniku nr 10-2 (Zadanie 2). 3.Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych , które mają być objęte nadzorem inwestorskim w wyniku niniejszego postępowania są ogłoszone. SIWZ, wzory umowy, Projekty budowlane, przedmiary , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót znajdują się na stronie WWW.bip.swiebodzin.eu w zakładce Zamówienia Publiczne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.51.00.00-9, 71.54.00.00-5, 71.63.10.00-0, 71.63.13.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Gdy oferta składana na zadanie 1: a)Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym, posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie jako Inspektor Nadzoru, w tym w nadzorowaniu co najmniej 2 robot budowlanych polegające na wykonaniu nawierzchni dróg lub chodników z kostki betonowej lub z kamienia naturalnego o powierzchni co najmniej 2 000,00 m2 każda, , 2. Gdy oferta składana na zadanie 2: Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania: - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjnej w co najmniej ograniczonym zakresie, posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie jako Inspektor Nadzoru, w tym w nadzorowaniu 2 robót ogólnobudowlanych, o wartości 300 000zł każda , - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie jako Inspektor Nadzoru, Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty , o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 10-1 (Zadanie 1) , załącznik nr 10-2 (Zadanie 2) do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin pok. nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin pok. nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie, w imieniu Gminy Świebodzin, funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego: Zadanie 1: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Budowa ul. Sosnowej, części ul. Jaśminowej i ul. Lipowej na Os. Południowym w Świebodzinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie, w imieniu Gminy Świebodzin, funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego: Zadanie 1: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Budowa ul. Sosnowej, części ul. Jaśminowej i ul. Lipowej na Os. Południowym w Świebodzinie, polegających na wykonaniu m.in.: -rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych o pow. ok. 1 474 m2 -roboty ziemne -podbudowy -wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 8 cm o pow. ok. 2 504 m2 -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o pow. ok. 480 m2 -regulacja pionowa studzienek -ręczne plantowanie powierzchni gruntu z humusowaniem i obsianiem terenów zielonych o pow. ok. 460 m2 -oznakowanie ulic 2.W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w opracowanych przez Biuro Projektów Inżynierii Środowiska i Melioracji EKOPROJEKT Sp. z o.o. z Zielonej Góry n/w dokumentach: a)Projekcie budowlanym - zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 418/2007 z dnia 04.10.2007 r., b)Projekcie budowlano-wykonawczym - zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 457/2000 z dnia 21.09.2000 r., c)Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ. 3.Z zakresu nadzorowanych robót wynikających z w/w projektu budowlanego i projektu budowlano-wykonawczego, Zamawiający wyłączył wykonanie chodników jednostronnych z wydzieloną ścieżką rowerową (ul. Sosnowa, ul. Jaśminowa) i wykonanie chodników dwustronnych (ul. Lipowa, Os. Południowe)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.51.00.00-9, 71.54.00.00-5, 71.63.10.00-0, 71.63.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie, w imieniu Gminy Świebodzin, funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego: Zadanie 2: Wykonanie robot budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n. :Remont miejskiej hali sportowej w Świebodzinie, ul. Świerczewskiego 74b.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie, w imieniu Gminy Świebodzin, funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego: Zadanie 2: Wykonanie robot budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n. :Remont miejskiej hali sportowej w Świebodzinie, ul. Świerczewskiego 74b, polegających m.in.na: -Remoncie dachu głównego hali z wymianą obróbek blacharskich i rynien o pow. ok. 1 440 m2 -Termomodernizacji ściany elewacyjnej z demontażem okien, zamurowaniem, ociepleniem, tynkowaniem i malowaniem- ok. 126 m2 , -Malowaniu tynków zewnętrznych ok. 1150m2 i stolarki okiennej i drzwiowej-ok. ok.229m2, -Termomodernizacji ściany pierwszego piętra -ok.91m2, -Remoncie nawierzchni sportowej hali z cyklinowaniem i lakierowaniem- o pow. ok. 1 055 m2, -Wymianie oświetlenia hali sportowej-80 kpl. lamp, -Wykonaniu nagłośnienia hali sportowej- 17 szt. głośników, W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w projekcie budowlanym, opracowanych przez Biuro Projektów Budowlanych Aneta Wojewódka ze Świebodzina, zatwierdzonych decyzją pozwolenia na budowę nr 107/2013 z dnia 08.04.20013 r. , zgłoszeniu robót z dnia 26.02.2013r. , przedmiarze robót oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.51.00.00-9, 71.54.00.00-5, 71.63.10.00-0, 71.63.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.