eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrojanówPrzebudowa dróg na terenie Gminy Trojanów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-13

Trojanów: Przebudowa dróg na terenie Gminy Trojanów
Numer ogłoszenia: 111704 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trojanów-Urząd Gminy Trojanów , Trojanów 57a, 08-455 Trojanów, woj. mazowieckie, tel. 0-25 6827120 w. 34, faks 0-25 6827195.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trojanow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie Gminy Trojanów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1). Przebudowa drogi w miejscowości Babice 1.Mechaniczne czyszczenie nawierzchni -800 m2 2.Wzmocnienie podbudowy klińcem 0-31,5 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 2080 m2 3.Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową - 2000 m2 4.Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym - 100 Mg 5.Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 2000 m2 Część 2). Przebudowa drogi w miejscowości Piotrówek 1.Mechaniczne czyszczenie nawierzchni -700 m2 2.Wzmocnienie podbudowy klińcem 0-31,5 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 1533,9 m2 3.Skropienie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową - 1463,9 m2 4.Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym - 73,2 Mg 5.Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1463,9 m2 Część 3). Przebudowa drogi w miejscowości Prandocin 1.Mechaniczne czyszczenie podbudowy brukowcowej -1642,5 m2 2.Remont istniejącej podbudowy betonowej klińcem 0-31,5 mm- 30 m2 3.Skropienie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową -1642,5 m2 4.Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym - 123 Mg 5.Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1642,5 m2 Część 4). Przebudowa drogi w miejscowości Dębówka 1.Mechaniczne oczyszczenie podbudowy brukowcowej -1800 m2 2.Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową -1800 m2 3.Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym - 135 Mg 4.Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1800 m2 Część 5). Przebudowa drogi w miejscowości Korytnica 1.Mechaniczne czyszczenie podbudowy ulepszonej-700 m2 2.Wzmocnienie podbudowy klińcem 0-31,5 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 1820 m2 3.Skropienie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową - 1750 m2 4.Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym - 91 Mg 5.Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1750 m2.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego. W przypadku, gdy wykonywanie niniejszej umowy będzie się wiązało z wykonywaniem umowy z zakresu zamówień uzupełniających, Zamawiający przedłuży termin wykonania robót budowlanych na podstawie aneksu wyznaczając czas niezbędny do wykonania zamówienia z uwzględnieniem czasu potrzebnego na wykonanie umowy z zakresu zamówienia uzupełniającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - Cześć I - 2.000,00 zł - Część II - 1.400,00 zł - Część III - 2.000,00 zł - Część IV - 2.000,00 zł - Część V - 1.600,00 zł 2.Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących formach przewidzianych w ar 45 ust. 6. ustawy Pzp, tj: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: 47 9210 0008 0052 3121 2000 0010 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia Wykonawcy (art.24 ust. 2 pkt 2 uPzp) 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej Wadium -Przebudowa dróg na terenie Gminy Trojanów oraz włożyć do koperty zewnętrznej 6.Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: -odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, -musi odpowiadać, co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, -zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch robót o zakresie porównywalnym z zakresem zamówienia, tj. roboty związane z budową, przebudową lub odbudową dróg o nawierzchni bitumicznej. Komisja przetargowa dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, których szczegółowy wykaz znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, według zasady spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami z niezbędnymi uprawnieniami zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem i należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla branży budowlanej, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy. Komisja przetargowa dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, których szczegółowy wykaz znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, według zasady spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony kosztorys ofertowy. 2.Potwierdzenie wniesienia wadium 3.Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Pzp przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót: a)spowodowane warunkami atmosferycznymi, b)w przypadku wystąpienia zamówień dodatkowych i uzupełniających c)w przypadku innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy; 2) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego w szczególności: a)wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b)konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót c)odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji, 3) pojawienie się na rynku materiałów i urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 4) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technologicznych/technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 5) konieczności wykonania robót zamiennych, 6) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie umowy zgodnie z SIWZ, 7) zmiana sposobu rozliczania umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego i dokonania płatności na rzecz Wykonawcy, 8) zmiana podwykonawcy z powodu zdarzeń, tj. rozwiązanie umowy łączącej go z wykonawcą, jego likwidacja, nienależyta staranność stwierdzona przez zamawiającego, 9) zmniejszenie wynagrodzenia z powodu zaniechania wykonania zakresu robót objętych kosztorysem ofertowym, 10) zmiana stawki podatku VAT, 11) zmiana kierownika budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trojanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Trojanowie, Trojanów 57A, 08-450 Trojanów, pok. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2015 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Trojanowie, Trojanów 57A, 08-450 Trojanów, pok. nr 3 /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi w miejscowości Babice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Mechaniczne czyszczenie nawierzchni -800 m2 2.Wzmocnienie podbudowy klińcem 0-31,5 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 2080 m2 3.Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową - 2000 m2 4.Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym - 100 Mg 5.Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 2000 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi w miejscowości Piotrówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Mechaniczne czyszczenie nawierzchni -700 m2 2.Wzmocnienie podbudowy klińcem 0-31,5 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 1533,9 m2 3.Skropienie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową - 1463,9 m2 4.Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym - 73,2 Mg 5.Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1463,9 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi w miejscowości Prandocin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Mechaniczne czyszczenie podbudowy brukowcowej -1642,5 m2 2.Remont istniejącej podbudowy betonowej klińcem 0-31,5 mm- 30 m2 3.Skropienie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową -1642,5 m2 4.Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym - 123 Mg 5.Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1642,5 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa drogi w miejscowości Dębówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Mechaniczne oczyszczenie podbudowy brukowcowej -1800 m2 2.Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową -1800 m2 3.Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym - 135 Mg 4.Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1800 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa drogi w miejscowości Korytnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Mechaniczne czyszczenie podbudowy ulepszonej-700 m2 2.Wzmocnienie podbudowy klińcem 0-31,5 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 1820 m2 3.Skropienie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową - 1750 m2 4.Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym - 91 Mg 5.Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1750 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.