eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoświętneNadzór Inwestorski nad wykonaniem zadaniaBudowa sali sportowej wraz z łącznikiem w Cygowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Poświętne: Nadzór Inwestorski nad wykonaniem zadania: Budowa sali sportowej wraz z łącznikiem w Cygowie
Numer ogłoszenia: 111715 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Poświętnem , ul. Krótka 1, 05-326 Poświętne, woj. mazowieckie, tel. 025 7520390 w. 24, faks 025 7520390 w. 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: poswietne.bip-e.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór Inwestorski nad wykonaniem zadania: Budowa sali sportowej wraz z łącznikiem w Cygowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest - Nadzór Inwestorski nad wykonaniem zadania: Budowa sali sportowej wraz z łącznikiem w Cygowie. 2. Szczegółowy opis zadania inwestycyjnego objętego niniejszym postępowaniem zawierają: a) specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) na wybór wykonawcy robót budowlanych dot. wykonania zadania - Budowa Sali sportowej wraz z łącznikiem w Cygowie, znak ZP. 3410-3-2009 z dnia 22.05.2009 r. b) dokumentacja projektowa. c) przedmiary robót. Powyższe dokumenty są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: poświętne.bip-e.pl, zakładka Zamówienia Publiczne - Ogłoszenie o zamówieniu na realizację zadania pn.: Budowa sali sportowej wraz z łącznikiem w Cygowie. 3. W przeprowadzonym postępowaniu przetargowym na wykonanie zadania - Budowa Sali sportowej wraz z łącznikiem w Cygowie - wpłynęło 7 ofert nie podlegających odrzuceniu zawierających wykonanie całości zadania za kwotę: Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko, adres oferenta, cena oferty za wykonanie całości zadania 1) FLISBUD Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe Flis Stanisław ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 25, 23-300 Janów Lubelski 3 061 995,33 zł netto, 3 735 634,30 zł brutto, 2) RO.SA. -BUD Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe Roman Jan Saczywko ul. Ptasia 14, 26-600 Radom 3 168 746,92 zł netto, 3 865 871,24 zł brutto, 3) Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe ZAMBET S.A. Al. Wojska Polskiego 52 A, 06-100 Pułtusk 2.805.118,94 zł netto, 3.422.245,11 zł brutto, 4) BUDIMPOL Sp. z o. o., ul. Mroźna 13A, 03-654 Warszawa 3 188 534,07 zł netto, 3 890 011,57 zł brutto 5) Przedsiębiorstwo Wielobranżowe UNIBUD Zygmunt Wojdat Antonówka 48, 26-630 Jedlnia Letnisko 2 901 877,30 zł netto, 3 540 290,31 zł brutto 6) ORPA Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe Sp. j. Hanna Orłowska, Paweł Orłowski, ul. Łukaszewicza 11, 05-200 Wołomin 3 115 000,00 zł netto, 3 800 300,00zł brutto. 7)Przedsiębiorstwo Budowlane WID-BAS, ul. Rynkowa 6, 05-520 Konstancin -Jeziorna 2 995 164,58 zł netto, 3 654 100,79 zł brutto 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1.) Zapewnienia nadzoru inwestorskiego na budowie, 2.) Udziału w protokolarnym przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy, 3.) Kontroli Wykonawcy robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej - wykonawczej, 4.) Czuwania nad realizacją harmonogramu, 5.) Koordynacji robót budowlanych wszystkich branż, 6.) Nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i złożeniem ewentualnych wniosków o zmianę pozwolenia na budowę, 7.) Uczestniczenia w rozruchu technologicznym wbudowanych maszyn i urządzeń, 8.) Dokonywania odbiorów technicznych w terminach określonych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych, 9.) Nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 10.) Rozliczania finansowego inwestycji, sprawdzania prawidłowości dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych w celu uruchomienia płatności określonych w umowie z tymże Wykonawcą, 11.) Czuwania nad realizacją pozostałych obowiązków Wykonawcy robót budowlanych i uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy z tymże Wykonawcą , 12.) Wykonywania czynności określonych w umowie w sposób gwarantujący zachowanie terminów określonych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych, 13.) Wykonywanie innych czynności przewidzianych w ustawie Prawo budowlane dla Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia wydanego do danej czynności, 14.) Kontrola terminowości wykonywania robót, ich ilości, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umową zawartą z Wykonawcą robót budowlanych, 15.) Obecność na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych i dokumentowania swoich wizyt wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót które zostały przez niego sprawdzone, 16.) Sprawdzanie kosztorysów na roboty dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania, 17.) Koordynowanie prac inspektorów branżowych, 18.) Rozliczanie końcowe finansowe robót budowlanych zgodnie z umową z Wykonawcą robót budowlanych, 19.) Skompletowanie dokumentacji niezbędnej dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 20.) Wyznaczania terminów prób w porozumieniu z Wykonawcą robót budowlanych, uczestnictwa i nadzoru nad próbami, 21.) Wystawiania Wykonawcy robót budowlanych świadectwa, potwierdzającego pozytywny wynik prób, 22.) Stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego, 23.) Współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i Wykonawczą w zakresie realizowanych robót budowlanych, 24.) Wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych gwarancji na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie gwarancji, 25.) Udział w sporządzeniu protokołu z przeglądów gwarancyjnych i końcowego protokołu pousterkowego, 26.) Innych czynności nie wymienionych powyżej, a zleconych przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: a) Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, d) Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e) Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: a) Jest niezgodna z ustawą, b) Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f) Zawiera błędy w obliczeniu ceny, g) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, h) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) Parafowany wzór umowy - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień- pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. e) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) Wykaz robót budowlanych objętych pełnieniem funkcji Inspektora Nadzoru w ciągu ostatnich 3 lat. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę prowadzenia nadzoru inwestorskiego co najmniej dwóch obiektów kubaturowych w tym jeden obiekt użyteczności publicznej na przykład: hala lub sala gimnastyczna, budynek szkolny, budynek służby zdrowia itp. o kubaturze nie mniejszej niż 7000 m3 i o wartości nie mniejszej niż 3.500.000,00 PLN brutto, b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych INSPEKTORÓW NADZORU w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1. konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń, pełniącego również funkcję INSPEKTORA WIODĄCEGO, posiadającego doświadczenie zawodowe (staż pracy) wyrażające się w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w danej branży przez okres nie krótszy niż 5 lat; 2. sanitarnej, bez ograniczeń, posiadającego doświadczenie zawodowe (staż pracy) wyrażające się w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w danej branży przez okres nie krótszy niż 5 lat; 3. elektrycznej, bez ograniczeń, posiadającego doświadczenie zawodowe (staż pracy) wyrażające się w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w danej branży przez okres nie krótszy niż 5 lat; oraz aktualne zaświadczenia, wydane przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1.) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2. ppkt. a, b i c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. 4 ppkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. 2. 5.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 2. ppkt. a, b i c, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 6. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: a) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. b) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 8. Zamawiający wzywa w trybie art. 26 ust. 3 wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: poswietne.bip-e.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego UG Poświętne pokój nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego UG Poświętne pokój nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.