To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-25
Ogłoszenie nr 111721 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Oleszyce: Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina oraz budynku garażowego 6-segmentowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534645-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Oleszyce, krajowy numer identyfikacyjny
65001660900000, ul.
ul. Zielona
,
37630
Oleszyce, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
48 16 63 11 660, faks
48 16 63 11 661, e-mail
oleszyce@krosno.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.oleszyce.krosno.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oleszyce
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina oraz budynku garażowego 6-segmentowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZG.270.1.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina oraz budynku garażowego 6-segmentowego. Zadanie częściowe nr 1: Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina: a) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane pod nazwą: "Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina". b) Lokalizacja inwestycji: Leśnictwo Lipina, miejscowość Lipina, działka ewidencyjna nr 1072/17, obręb ew. Stare Sioło. c) Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: według dokumentacji projektowej i przedmiarów robót. d) Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, tj.: - Projekcie budowlano-wykonawczym, - Przedmiarze robót, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) e) Podstawowe dane techniczne przed przebudową i rozbudową: - powierzchnia zabudowy: 46,46 m2, - powierzchnia użytkowa: 31,00 m2, - kubatura: 146,00 m3. f) Podstawowe dane techniczne po przebudowie i rozbudowie: - powierzchnia zabudowy: 65,55 m2, - powierzchnia użytkowa: 38,90 m2, - kubatura: 277,00 m3. g) Zakres rozbudowy budynku obejmuje wykonanie: dodatkowego pomieszczenia gospodarczego oraz zadaszonego tarasu wejściowego. Elementy te zaprojektowano konstrukcji drewnianej: słupy, ściany i dach. Wejście do dobudowanego pomieszczenia gospodarczego niezależne z zewnątrz budynku. Na taras wejściowy prowadzą schody główne i boczne oraz podjazd dostosowany dla osób niepełnosprawnych. h) Zakres prac obejmuje: - wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projekcie (m.in. wykonanie przydomowej oczyszczalni ścieków, rozbiórka istniejącego ogrodzenia i wykonanie nowego, wykonanie wjazdu i parkingu, wykonanie przyłącza wodociągowego i instalacji wewnętrznej wod.- kan., wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej C.O., przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej i teletechnicznej, wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych, dociepleniu stropu nad kancelarią, wymianie stolarki, rozbiórce istniejących schodów wejściowych i wykonaniu nowych, wykonaniu zadaszenia z tarasem przy wejściu do budynku oraz pomieszczenia gospodarczego konstrukcji drewnianej, wykonaniu instalacji solarnej), - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, - wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, - uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, - zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, - odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji, gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne, - odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. i) Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: -w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, które wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. j) Warunki rękojmi i gwarancji: - Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. k) Termin wykonania wewnętrznej instalacji gazowej: do dnia 30.08.2017r. l) Przyłączenie nieruchomości do sieci gazowej zostanie wykonane do dnia 30.08.2017r. m) Zamawiający posiada uzgodnienie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie lokalizacji w terenie zabudowanym oraz komunikacji z Powiatowym Zarządem Dróg w Lubaczowie oraz decyzję udzielenia pozwolenia na budowę nr 124/2017 z dnia 31.03.2017r. Zamawiający wymaga zatrudnienia na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy, osób wykonujących następujący zakres prac: roboty ziemne, przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty murarskie, roboty montażowe i instalacyjne, roboty stolarskie, układanie płytek ceramicznych, układanie podłóg, roboty malarskie, roboty zbrojarskie, robot dekarskie, roboty brakarskie, roboty w zakresie wznoszenia ogrodzeń, roboty w zakresie konstrukcji drewnianych i stalowych, roboty tynkarskie, roboty izolacyjne, roboty w zakresie wykonania instalacji wod.-kan., gazowej C.O., elektrycznej, teletechnicznej, solarnej, ciepłej i zimnej wody użytkowej. Zadanie częściowe nr 2: Przebudowa budynku garażowego 6-segmentowego o nr inw 115/584: a. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane pod nazwą: " Przebudowa budynku garażowego 6-segmentowego o nr inw 115/584". b. Lokalizacja inwestycji: przy siedzibie budynku administracyjnego Nadleśnictwa Oleszyce, miejscowość Oleszyce, działka ewidencyjna nr 890/5, obręb ew. Oleszyce. c. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: według dokumentacji projektowej i przedmiaru robót. d. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, tj.: - Projekcie budowlanowykonawczym,- Przedmiarze robót, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) e. Podstawowe dane techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy: 128,85 m2, - powierzchnia użytkowa: 109,55 m2, - kubatura przed przebudową dachu: 420,00 m3, - kubatura po przebudowie dachu: 558,00 m3, - obiekt jednokondygnacyjny (niepodpiwniczony). f. Zakres rozbudowy budynku obejmuje wykonanie m.in.: wzmocnienia i naprawy pękniętych fundamentów, naprawę pękniętych ścian przyziemia, skucie i odtworzenie tynków zewnętrznych, remont i wymiana bram garażowych, wykucie otworów wentylacyjnych, malowanie ścian zewnętrznych budynku, wykonanie odboju wokół budynku, przebudowę konstrukcji dachu, wykonanie pokrycia dachowego z blachy trapezowej ocynkowanej, powlekanej wraz z orynnowaniem. g. Zakres prac obejmuje: - wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projekcie (m.in. wzmocnienie i naprawa pękniętych fundamentów, naprawa pękniętych ścian przyziemia, skucie i odtworzenie tynków zewnętrznych, remont i wymiana bram garażowych, wykucie otworów wentylacyjnych, malowanie ścian zewnętrznych budynku, wykonanie odboju wokół budynku, przebudowę konstrukcji dachu, wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy trapezowej ocynkowanej, powlekanej wraz z orynnowaniem. - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, itp.), - zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, -uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, - zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, - odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji, gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne, - odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. h. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, które wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. i. Warunki rękojmi i gwarancji: - Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. j. Zamawiający posiada pozytywną decyzję o ustaleniu warunków zabudowy dla przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego. Zamawiający wymaga zatrudnienia na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy, osób wykonujących następujący zakres prac: roboty ziemne, przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty murarskie, roboty montażowe i instalacyjne, roboty stolarskie, roboty malarskie, roboty zbrojarskie, robot dekarskie, roboty blacharskie, roboty w zakresie konstrukcji drewnianych, roboty tynkarskie, roboty izolacyjne, roboty w zakresie wykonania instalacji elektrycznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45262520-2,
45421150-0,
45421100-5,
45432114-6,
45430000-0,
45442100-8,
45262310-7,
45262311-4,
45112400-9,
45262000-1,
45233222-1,
45342000-6,
45260000-7,
45320000-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25-07-2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT372593.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 293359.28 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Przebudowa budynku garażowego 6-segmentowego o nr inw 115/584 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25-07-2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT99453.02 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 93649.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OLESZYCE
- Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku Internatu Piętro I przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach
- Przebudowa nawierzchni drogi ewakuacyjnej i placu ewakuacyjnego przez Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach
więcej: przetargi OLESZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.