eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobrzycaŚwiadczenie usług ochrony osób i mienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-05

Dobrzyca: Świadczenie usług ochrony osób i mienia
Numer ogłoszenia: 111726 - 2016; data zamieszczenia: 05.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95828 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Ziemiaństwa w Dobrzycy Zespół Pałacowo-Parkowy, ul. Pleszewska 5A, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 62 7413039, faks 62 7413486.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony osób i mienia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Ochrona osób i mienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej łącznie ze stałym dozorem sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Zakres ochrony obejmuje kompleks budynków oraz teren przyległy - cały teren Muzeum. W skład usługi wchodzi: 1)kompleksowa ochrona fizyczna osób i mienia na terenie całego obiektu Muzeum całodobowo przez 1 osobę, umundurowaną, wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej: a)w godzinach od 19:00 do 7:00 - wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego (paralizator) b)w godzinach od 7:00 do 19:00, wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego (paralizator). 2)monitorowanie sygnałów elektronicznych systemów alarmowych i p-poż. w obiekcie; 3)serwis i konserwacja, systemu alarmowego oraz systemu przeciwpożarowego w czasie trwania umowy, utrzymywanie ww. systemów w należytej sprawności. Przegląd techniczny - co najmniej 1 raz na kwartał; 4)patrolowanie obiektu przez grupę interwencyjną 2 razy w tygodniu w godzinach nocnych mające na celu sprawdzenie całego obiektu, w tym w szczególności prawidłowości zamknięcia bram, furtek, okien i drzwi; 5)wsparcie grupy interwencyjnej w przypadku sygnału pożarowego, napadu, włamania (zadaniem grupy jest interwencyjnej jest podejmowanie działań zmierzających do zażegnania niebezpieczeństwa lub zabezpieczenia obiektu. W razie zagrożenia grupa interwencyjna powiadamia Policję, Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną); 6)przyjazd grupy interwencyjnej na każde wezwanie; Pod pojęciem grupy interwencyjnej należy rozumieć grupę o składzie, co najmniej 2 osób ochrony wyposażonych w środki łączności radiowej, broń palną bojową, pałki ochronne np. typu TONFA, kajdanki oraz oznakowany samochód. Dane systemowe: Obiekt nr 1: Centrale alarmowe sygnalizacji włamania CS 575- PCB wraz z obudową, klawiaturę LCD CS 5188- 2 szt., moduł centrali RX 1614 CA - PCB - 4 szt., manipulatory - 2 szt. W pomieszczeniach czujki PCP RF 42514 - 29 szt. czujki magnetyczne RF 32014 - 2 szt., zasilacz PS 20- 1 szt., czujka wibracyjna RF 32 - 38 szt., czujka typu kontrakton - 2 szt., sygnalizator wewnętrzny AS 271- 1 szt., sygnalizator zewnętrzny AS 290- 1 szt., nadajnik radiowy UNR - kpl., baterie akumulatorowe 7Ah - 4 szt. Centrala sygnalizacji pożarowej FP 1100, czujki optyczne DP 2021- 49 szt., czujki termiczne DT2023- 2 szt., ręczne ostrzegacze pożarowe DM 200 - 8 szt., izolatory zwarć IU 2016 -12 szt., sygnalizatory akustyczne AS 263- 1szt, sygnalizatory optyczne AS 267 - 1 szt., akumulator 7 Ah. Obiekt nr 2: czujki bezprzewodowe ruchu - 6 szt., kontraktony - 2 szt., czujki ppoż - 8 szt. Liczba godzin ochrony może ulec zmniejszeniu w zależności od terminu zawarcia umowy. Wynagrodzenie będzie rozliczane wg. zrealizowanej liczby godzin świadczenia usługi. Planuje się obowiązywanie umowy od 5.05.2016 r. - 31.12.2017 r. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy (zał. do SIWZ). Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT. Dopuszczalne są zmiany osób oraz ew. podwykonawców pod warunkiem akceptacji przez Zamawiającego. Liczba godzin ochrony, w tym wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie, nie więcej niż 50%. Obiekt Muzeum nie znajduje się w wykazie Wojewody Wielkopolskiego prowadzącego ewidencję obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie, znajdujących się na terenie województwa. Aktualizacja i uzgadnianie Planów Ochrony są prowadzone przez Wykonawcę. CPV - 79710000-4, 75711000-1 V.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. VI. Termin wykonania zamówienia. Planowany termin obowiązywania umowy: 5.05.2016 r. - 31.12.2017 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 75.71.10.00 - 75.71.10.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Usług Detektywistyczno-Ochronnych LEX sp. z o.o., ul. Poznańska 95, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 225000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180345,60

  • Oferta z najniższą ceną: 161868,00 / Oferta z najwyższą ceną: 203761,44

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.