eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaSieć kanalizacji sanitarnej i sieć wodociągowa na osiedlu Zasanie w Stalowej Woli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Stalowa Wola: Sieć kanalizacji sanitarnej i sieć wodociągowa na osiedlu Zasanie w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 111731 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola , ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zetorzeszow.pl/umstalowawola/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sieć kanalizacji sanitarnej i sieć wodociągowa na osiedlu Zasanie w Stalowej Woli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na osiedlu Zasanie w Stalowej Woli Zasadniczy zakres robót obejmuje : - demontaż istniejących nawierzchni dróg - roboty ziemne wraz z zabezpieczeniem ścian wykopów - montaż rurociagów grawitacyjnych PC SN8 SDR 34 - montaż rurociągów ciśnieniowych PE100 PN 10 SDR 11 - montaż elementów sieci kanalizacji sanitarnej - montaż armatury i uzbrojenia sieci wodociągowej - włączenia do istniejącej sieci kanalizacyjnej i wodociągowej - włączenie kanalizacji sanitarnej do istniejącej przepompowni ścieków - opracowanie projektu zmiany organizacji ruchu z uzgodnieniami - obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - odtworzenie dróg i przywrócenie terenów zielonych do stanu pierwotnego - opłaty za zajęcie pasa drogowego na czas wykonywania robót - opracowanie planu ochrony przed powodzią na czas trwania robót budowlanych w strefie zakazu ( zbliżenie do wału przeciwpowodziowego) - inspekcja TV kanalizacji sanitarnej ( wszystkie odcinki) - pomiary wydajności hydrantów a) Szczegółowy zakres robót wg Projektu Budowlanego , Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Projektów Budowlanych i przedmiarów robót stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji. b) Miejsce lokalizacji przedmiotu zamówienia: osiedle Zasanie w Stalowej Woli.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 29.11.2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 2. Wykonawcy winni spełniać następujące szczegółowe warunki: 1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 2.wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadania zadania odpowiadające swoim rodzajem - sieć wodociągowa i wartością minimum 1 000 000 zł każde lub jedno zadanie o wartości minimum 3 000 000 zł i co najmniej 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem - kanalizacja sanitarna - i wartością minimum 1 200 000 zł każde lub jedno zadanie wartości minimum 3 600 000 zł, 3.posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami ze wszystkich branż, które wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia tj. co najmniej: 1) kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjno- inżynieryjnej oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu podobnymi robotami budowlanymi, 2) geodetę posiadającego uprawnienia geodezyjne, 4.dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami - tj. co najmniej: 1) koparki : 0,15 m 3 , 0,25 m 3 , 0,40 m 3 ,0.60 m 3 2) zagęszczarkę płytową z osłoną z tworzywa sztucznego, 3) ubijak do zagęszczania, 4) koparko - ładowarkę do załadunku i transportu materiałów sypkich, 5) sprzęt do próby szczelności, 6) zgrzewarka do rur PE, 7) narzędzia tnące do cięcia rur, 8) prościarkę do rur PE, 9) dźwig, 10) piła do cięcia nawierzchni asfaltowych i betonowych, 11) spycharki gąsienicowe, 12) młot pneumatyczny, 13) sprężarkę powietrza, 5.posiadają sytuację finansową zapewniającą realizację zamówienia tj posiadają środki finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 200 000 zł, 6.winni być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 2 000 000 zł 7.przed przygotowaniem oferty dokonają wizji lokalnej w terenie, zdobędą wszelkie informacje, które mogą okazać się konieczne do przygotowania oferty 8.zaakceptują warunki udziału w postępowaniu i postanowienia umieszczone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji 9.nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10.treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania kilku wykonawców, działających w trybie art. 23. ustawy - Prawo zamówień publicznych, warunki udziału formalne, tj. warunek posiadania uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i warunek, aby nie być wykluczonym z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z tych wykonawców, natomiast określone powyżej przez Zamawiającego warunki udziału merytoryczne, tj. posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oraz znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania mogą być spełnione łącznie przez wszystkich tych wykonawców. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia albo nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powołanej powyżej ustawy - załącznik nr 4, 3.Parafowany wzór umowy, 4.Kosztorys ofertowy. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert; 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 1- doświadczenie zawodowe, 2. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wykaz kadry i ksero ich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) - załącznik nr 2 wykaz kadry, 3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - załącznik nr 3 wykaz sprzętu. 4) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2)polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.pl/umstalowawola/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Stalowa Wola ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9 /parter/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Stalowa Wola ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9 /parter/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.