Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-27
Dęblin: Wykonanie wyrównania nawierzchni ul. Jagiellończyka
Numer ogłoszenia: 111731 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Dęblin, ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 883-00-01, fax 081 880-19-11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.deblin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wyrównania nawierzchni ul. Jagiellończyka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyrównania nawierzchni jezdni ul. Jagiellończyka w Dęblinie na pow. 2.600,50 m2 masą bitumiczną na gorąco wraz z ułożeniem warstwy ścieralnej oraz z przebudową istniejącego progu zwalniającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział wykonawcy którzy: - spełniają warunki art.22 ust.1 ustawy, - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (referencje w tym 1 od poprzedniego Zamawiającego), - udzielą gwarancji na wykonane roboty - minimum 3 lata.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu o udzieleniu przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i złożą potwierdzające je dokumenty tj. : a) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień : * potwierdzona kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo potwierdzona kopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, * aktualne zaświadczenia lub potwierdzone kopie aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, * Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; * Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (referencje w tym 1 od poprzedniego Zamawiającego) - druk- Doświadczenie zawodowe - Załącznik Nr 3, * Wykaz osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia (stosowne uprawnienia budowlane i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego) - druk - Potencjał kadrowy - Załącznik Nr 4, * Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca - druk - Posiadany sprzęt - Załącznik Nr 5, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : * Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, d) Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 2 lata, e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art., 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz potwierdzą spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 tejże ustawy. - Załącznik nr 2 f) Ofertę przetargową z ceną netto i z podatkiem VAT (wzór - Załącznik Nr 1) g) Zaakceptowany (podpisany) wzór umowy (wzór - Załącznik Nr 6).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.deblin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Dęblin ul. Rynek 12, pok. 107..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Dęblin ul. Rynek 12, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Usługa związana z utrzymaniem sprawności infrastruktury paliwowej w zakresie przygotowania do wykonania badań dozorowych cystern paliwowych oraz zbiorników paliw.
- Dostawy leków
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg na terenie gminy Czerwonka"
- Budowa ul. Cmentarnej w Warce w ramach zadania: "Przebudowa dróg na terenie gminy Warka"
- Remont (wzmocnienie) nawierzchni drogi powiatowej nr 1204F na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1203F przez m. Karczyn, do zjazdu na drogę leśną - dojazd pożarowy nr 34
- Rozbudowa drogi gminnej nr 010612C Lubiewo - Jania Góra od km 0+000 do km 1+541
- "Budowa budynku do obsługi zawodów przy boisku do piłki plażowej na terenie Ośrodka Sportów Wodnych >>Dojlidy
- Remonty wielkopowierzchniowe nawierzchni jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.