Ogłoszenie z dnia 2007-07-04
Wieluń: Przebudowa istniejących pomieszczeń Pawilonu Sportowego WOSiR w Wieluniu nieobjętych poprzednimi opracowaniami
Numer ogłoszenia: 111751 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wieluński Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Wojska Polskiego 38, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8404402, fax 043 8404402.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejących pomieszczeń Pawilonu Sportowego WOSiR w Wieluniu nieobjętych poprzednimi opracowaniami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Utwardzenie terenu -kostka brukowa. Utwardzenie terenu kostką brukową o powierzchni 19,5 m2. II. Przebudowa pomieszczeń nie objętych wcześniejszymi opracowaniami. Roboty rozbiórkowe. 64,5 m2 Roboty murarskie i tynki. 73,33 m2 Stolarka okienna i drzwiowa. 15 drzwi/ 1 okno Roboty wykończeniowe. 274,963 m2 Roboty zewnętrzne. III. Remont instalacji wodno -kanalizacyjnej. Instalacja kanalizacyjna. 39,50 mb Instalacja wodociągowa. 120 mb Biały montaż. IV. Odwodnienie od strony boiska. Odwodnienie terenu -roboty ziemne. 65 mb Odwodnienie terenu -roboty montażowe. 68 mb V. Modernizacja instalacji elektrycznej w pomieszczeniach WOSiR. Montaż instalacji w pomieszczeniu szatni i łazienki. Montaż instalacji w pomieszczeniu koło kotłowni. Montaż instalacji w pomieszczeniu socjalnych. Montaż instalacji w magazynku sprzętu nr 1. Montaż instalacji w korytarzu koło szatni. Montaż instalacji w holu głównym. Montaż instalacji w magazynie sprzętu nr 2. Montaż instalacji w WC -damski. Montaż instalacji w WC -męski. Montaż instalacji w pomieszczeniu prysznic -WC. Montaż instalacji w pomieszczeniu nowym -połączenie obwodów. Montaż rozdzielni zasilającej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.30.00 - 45.43.30.00 Oryginalny kod CPV: 45.23.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy lotnisk, pasów startowych i placów manewrowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.50.00 - Roboty budowlane w zakresie lotnisk, pasów startowych i placów manewrowych Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - Kładzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 43.43.10.00 - 43.43.10.00 Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie odstępuje od poboru wadium. Zamawiający wymaga złożenia wadium do dnia 25.07.2007 r. do godz. 11.00, w wysokości 3.000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a/ pieniądzu b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c/ gwarancjach bankowych d/ gwarancjach ubezpieczeniowych e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie o/Wieluń nr konta 97 9256 0004 0072 7011 2000 0010. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w kasie Wieluńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wieluniu, ul. Wojska Polskiego 38. Jeśli wadium nie znajdzie się na wskazanym rachunku (dotyczy wadium w formie pieniądza) lub w kasie Wieluńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wieluniu (dotyczy wadium w innej formie niż pieniądz) do chwili złożenia ofert tj. do dnia 25.07.2007 r. do godz. 11.00 -Zamawiający uzna, iż oferta nie została zabezpieczona wadium, a Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1/ Zgodnie z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 9.1.a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 9.1.b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 9.1.c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 9.1.d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 9.2/ Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w przetargu: 9.2.a/ W zakresie warunku wskazanego w punkcie 9.1.a ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 10.1, 9.2.b/ W zakresie warunku wskazanego w punkcie 9.1.b wymagane jest: I. wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem tzn. remontowe roboty budowlane w pomieszczeniach i wod-kan, o wartości co najmniej 80 000,00 zł. II. wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia tj. w specjalności ogólnobudowlanej, wod-kan oraz przynależność do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa na dzień składania ofert. Ocena spełnienia warunku na stąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia, o których mowa w punkcie 10.2. 9.2.c/ W zakresie warunków wskazanych w punktach 9.1.c -9.1.d ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia, o którym mowa w punkcie 10.3 i 10.4. Oświadczenie, o którym mowa w punktach 9.2.a -9.2.c powinno być złożone zgodnie ze wzorem przedstawionym w załączniku nr w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i podpisać powyższe oświadczenie. Brak oświadczenia spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunkow: spelnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1 Warunki określone w punkcie 9.1.a SIWZ -do oferty każdy z wykonawców powinien załączyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ), 10.2 Warunki określone w punkcie 9.1.b SIWZ -do oferty każdy z wykonawców powinien załączyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ), - jednocześnie do oferty należy załączyć wykaz zawierający następujące dane: wartość robót, nazwę i adres budowy, termin realizacji robót -załącznik nr 4, wartość zrealizowanych robót oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie, np. referencje, - uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej, wod-kan oraz zaświadczenie o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa. 10.3 Warunki określone w punkcie 9.1.c SIWZ -do oferty każdy z wykonawców powinien załączyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ), 10.4 Warunki określone w punkcie 9.1.d SIWZ -do oferty każdy z wykonawców powinien załączyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOSiR Wieluń, 98-300 Wieluń, ul. Wojska Polskiego 38. Cena SIWZ 20,00zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 11:00, miejsce: WOSiR Wieluń, 98-300 Wieluń, ul. Wojska Polskiego 38..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Modernizacja elewacji budynku Warsztatów Gastronomicznych przy Zespole Szkół nr 1 w Wieluniu
- "Zakup i dostarczanie papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych."
- Rozbudowa ul. Kolejowej i ul. Dobrej Zad.1.Rozbudowa dróg gminnych ul. Kolejowej w Wieluniu i ul. Dobrej w Dąbrowie Zad.2. Budowa sieci wodociągowej ul. Kolejowa w Wieluniu
- Usługi w zakresie przygotowania, dostaw i dystrybucji posiłków dla pacjentów
- Usługi w zakresie serwisu oprogramowania AMMS i Infomedica producenta Asseco Poland S.A.
- Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie Kierowca-Mechanik w Szkole Branżowej I stopnia poprzez zakup samochodu osobowego, samochodu ciężarowego, wózka widłowego i przyczepy lekkiej "
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Budowa jednokomorowego zbiornika wody czystej w miejscowości Łomnica-Zdrój".
- Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i kulturalnej w m. Sieciechów - etap II.
- Budowa Ośrodka Rehabilitacji dzikich zwierząt wraz z niezbędną infrastrukturą
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.