eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › zakup wraz z dostawą trumien

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-01

POZYCJA 11175

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gliwice: zakup wraz z dostawą trumien Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, do kontaktów: Stanisława Ripel, ul. Fredry 6, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, fax 032 2310032, e-mail: mzuk@mzuk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzuk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego; Inne:usługi komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą trumien. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zakład Pogrzebowy, 44-100 Gliwice, ul. raciborska 12. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: I. Trumny sosnowe: 1. zwykłe klasyczne 100 sztuk 2. włoskie 90 sztuk 3. amerykańskie 90 sztuk II. Trumny dębowe: 4. zwykłe klasyczne 110 sztuk 5. włoskie 110 sztuk 6. amerykańskie 110 sztuk III. Trumny ekskluzywne: 7. sosnowe 35 sztuk 8. dębowe 35 sztuk 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 20.51.50.00 - Trumny Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.61.00 - Trumny 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - poz. 1. - 35.000,00 zł. - poz. 2. - 40.500,00 zł. - poz. 3. - 40.500,00 zł. - poz. 4. - 49.500,00 zł. - poz. 5. - 60.600,00 zł. - poz. 6. - 60.500,00 zł. - poz. 7. - 24.500,00zł. - poz. 8. - 31.500,00 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: poz.1. - 600,00 zł.(słownie zł.: sześćset 00/100) poz.2. - 800,00 zł. (słownie zł. osiemset 00/100) poz.3. - 800,00 zł. (słownie zł.: osiemset 00/100) poz.4 - 1.100,00 zł. (słownie zł.: jeden tysiąc sto 00/100) poz. 5 - 1.300,00 zł.(słownie zł.: jeden tysiąc trzysta 00/100) poz. 6 - 1.300,00 zł. (słownie zł. : jeden tysiąc trzysta 00/100) poz. 7 - 600,00 zł. (słownie zł.: sześćdziesiąt 00/100) poz. 8 - 700,00 zł. (słownie zł.: siedemset 00/100) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. spełniają wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, 3. wykonali minimum 3 dostawy w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.Za dostawy porównywalne rodzajem i wartością zamówienia uznaje dostawy w skali 1 roku o wartości nie mniejszej niż: - poz. 1.- 20.000,00 zł. - poz. 2.- 30.000,00 zł. - poz. 3.- 30.000,00 zł. - poz. 4.- 35.000,00 zł. - poz. 5.- 45.000,00 zł. - poz. 6.- 45.000,00 zł. - poz. 7.- 15.000,00 zł. - poz. 8.- 20.000,00 zł. 4. wraz z ofertą przedłożą (do zwrotu po rozstrzygnięciu przetargu),: 1) dokumentację zdjęciową - kolorową, 2) elementy zewnętrzne:- uchwyty, - okucia, - koronki, 3) elementy wewnętrzne:- próbki materiałów - próbki wypełnienia - gąbki, 4) proponowane wzory kolorów użytego lakieru - na podkładzie drewnianym (wym. min. 10 cm. x 5 cm., wraz z informacją o sposobie i ilości nakładanych powłok malarskich, zgodnie z zał. nr 2, 5. zaoferują min. 12 miesięczny okres gwarancji. 6. zaakceptują wzór umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX.SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy, wymienionych w pkt. VIII, muszą do oferty dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie o spełnianiu wymagań stawianych w Art. 22 ust. 1, oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na zał. nr VI. 6) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, 7) zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: - w pkt. IX pkt. 1), 2), 4) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - pkt. 3 - składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego albo administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 - 8 ustawy. 2.2. Dokumentu, o których mowa w pkt. 2.1. lit. a) i c) i pkt 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Dokument, o którym mowa w pkt.2.1. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. indywidualna ocena jakości i wyglądu 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ do odbioru w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych, tel. + 48 (0-32) 335-04-54, faks + 48 (0-32) 231-00-32, za zaliczeniem pocztowym . Warunki i sposób płatności: 1. w kasie MZUK 2. zaliczenie pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.02.2007, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego 44-100 Gliwice, ul. Fredry 6 Sala narad.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa trumien. 1) Krótki opis: Trumny sosnowe zwykłe klasyczne 100 sztuk. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.51.50.00. 3) Wielkość lub zakres: 35.000,00 PN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. indywidualna ocena jakości i wyglądu 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa trumien. 1) Krótki opis: Trumny sosnowe włoskie - 90 sztuk. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.50.51.00. 3) Wielkość lub zakres: 40.500,00 PN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. indywidualna ocena jakości i wyglądu 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa trumien. 1) Krótki opis: Trumny sosnowe amerykańskie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.51.50.00. 3) Wielkość lub zakres: 40.500,00 PN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. indywidualna ocena jakości i wyglądu 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Dostawa trumien. 1) Krótki opis: Trumny dębowe zwykłe klasyczne - 110 sztuk. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.51.50.00. 3) Wielkość lub zakres: 49.500,00 PN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. indywidualna ocena jakości i wyglądu 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Dostawa trumien. 1) Krótki opis: Trumny dębowe włoskie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.51.50.00. 3) Wielkość lub zakres: 60.500,00 PN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. indywidualna ocena jakości i wyglądu 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Dostawa trumien. 1) Krótki opis: Trumny dębowe amerykańskie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.51.50.00. 3) Wielkość lub zakres: 60.500,00 PN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. indywidualna ocena jakosci i wyglądu 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Dostawa trumien. 1) Krótki opis: Trumny ekskluzywne sosnowe - 35 sztuk. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.51.50.00. 3) Wielkość lub zakres: 24.500,00 PN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. indywidualna ocena jakosci i wyglądu 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Dostawa trumien. 1) Krótki opis: Trumny ekskluzywne dębowe - 35 sztuk. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.51.50.00. 3) Wielkość lub zakres: 31.500,00 PN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.