To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-25
Ogłoszenie nr 111778 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Ujście: Budowa sali sportowej z zapleczem socjalno - sanitarnym oraz infrastrukturą towarzyszącą przy Gimnazjum im. Władysława Jagiełły w Ujściu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuw ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 9: Infrastruktura dla kapitału ludzkiego,Działanie 9.3. Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 9.3.3. Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacji ogólnokształcącej.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531001-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ujście, krajowy numer identyfikacyjny
57079125300000, ul.
pl. Wiosny Ludów
2,
64850
Ujście, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
672 840 003, faks
672 840 151, e-mail
sekretariat@ujscie.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.ujscie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sali sportowej z zapleczem socjalno - sanitarnym oraz infrastrukturą towarzyszącą przy Gimnazjum im. Władysława Jagiełły w Ujściu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.14.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja budynku sali sportowej z zapleczem socjalno- sanitarnym oraz infrastrukturą towarzyszącą przy Gimnazjum im. Władysława Jagiełły na działce nr 748/1 w m. Ujście, gmina Ujście. Modernizacji podlega również kotłownia znajdująca się w istniejącym budynku gimnazjum. Dostęp do budynku sali oraz gimnazjum z poziomu terenu poprzez zaprojektowany łącznik. W budynku projektuje się następujące pomieszczenia: salę sportową, magazyn sprzętu, szatnie z natryskami dla uczniów i trenerów, komunikację ogólnodostępną. Obiekt jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Program użytkowy, powierzchnie, nazwy pomieszczeń i ich wielkości wraz z rodzajem posadzek znajdują się na rysunkach technicznych oraz w opisach techn. do projektów poszczególnych branż. Zaprojektowany budynek jest obiektem jednokondygnacyjnym, nie podpiwniczonym z dachami jedno i dwuspadowymi. Obiekt wznoszony metodą tradycyjną. Szczegóły rozwiązań technologicznych, instalacji, wykończeń, rozwiązań konstrukcyjnych oraz wyposażenia znajdują się w projektach i opisach do projektów poszczególnych branż. Zagospodarowanie terenu, przyłącza oraz zmiany w istniejących sieciach należy zrealizować zgodnie z projektem zagospodarowania terenu oraz projektami i opisami do nich dla poszczególnych branż. W obiekcie należy wykonać przewidziany system monitoringu bezpieczeństwa obiektów. Podstawą do ustalenia zakresu robót budowlanych przy realizacji inwestycji są projekty budowlane poszczególnych branż wraz z opisami technicznymi. Zamawiający informuje, że zastosowane przez Wykonawcę rozwiązanie: - podłoga jako cały system ma spełniać wymagania normy PN EN 14904:2009 i DIN 18032.2; - ma posiadać atest higieniczny, dokument potwierdzający zgodność z normami europejskimi, dokument potwierdzający wartość współczynnika tarcia dla posadzki sportowej(np. karta techniczna); - wymaga się, aby nawierzchnia podłogi sportowej mogła być wykorzystana w szerokim zakresie tzn. do zajęć sportowych, rekreacyjnych oraz imprez szkolnych i masowych; - poziom górnej warstwy podłogi sportowej musi być zgodny z poziomem podłogi przedstawionym w projekcie technicznym; - Wymienione w dokumentacji projektowej certyfikaty FIVB, FIBA, IHF i EHF nie są obligatoryjne. Zamawiający odstępuje przy realizacji zamówienia od wymogu posiadania przez zastosowany system podłóg certyfikatów FIVB, FIBA, IHF i EHF. Prace budowlane realizowane będą na podstawie pozwolenia na budowę NR 886 Znak AB.6740.1172.2016.II z dnia 13.10.2016 r. oraz zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę AB.6743.801.2016.IV z dnia 07.09.2016 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45212200-8
Dodatkowe kody CPV:
45000000-7,
45330000-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2631855.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 3899999,95 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.