To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-25
Ogłoszenie nr 111795 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Borne Sulinowo: Zaprojektowanie i wybudowanie żelbetowej wieży obserwacyjnej w Leśnictwie Machliny oddz. 197-c
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - zapobieganie, przeciwdziałanie oraz ograniczanie skutków zagrożeń związanych z pożarami lasów"-współfinansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518192-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Borne Sulinowo, krajowy numer identyfikacyjny
330111066, ul.
Al. Niepodległości
32,
78-449
Borne Sulinowo, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
+48 94 37 331 22, faks
+48 94 37 331 23, e-mail
borne@szczecinek.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.borne-sulinowo.szczecinek.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wybudowanie żelbetowej wieży obserwacyjnej w Leśnictwie Machliny oddz. 197-c
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZG.270.1.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka istniejącej wieży drewnianej oraz zaprojektowanie i wybudowanie wieży obserwacyjnej (dostrzegalni pożarowej) o konstrukcji żelbetowej, z zamontowaną na szczycie kabiną obserwacyjną (zgodnie z projektem Wykonawcy oraz specyfikacją techniczną). Wysokość od poziomu terenu do podłogi kabiny obserwacyjnej - minimum 44 metry. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji projektowej dot. rozbiórki wieży istniejącej oraz budowy nowej wieży, wykonanie robót rozbiórkowych oraz budowlano-montażowych, a także uzyskanie wszelkich uzgodnień, decyzji i opinii niezbędnych zarówno na etapie procedowania decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę/ budowę lub zgłaszania robót budowlanych, jak również na etapie zakończenia budowy i oddawania obiektu do użytkowania. Przedmiot zamówienia obejmuje także zapewnienie przez Wykonawcę nadzoru autorskiego projektowego (w trakcie wykonywania robót budowlanych), zapewnienie nadzoru nad budową w postaci kierownika rozbiórki/ budowy branży budowlanej i kierownika robót branży elektrycznej (posiadających uprawnienia obejmujące swym zakresem całość przedmiotu zamówienia), zapewnienie nadzoru geotechnicznego oraz obsługi geodezyjnej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45213332-9
Dodatkowe kody CPV:
71320000-7,
45223500-1,
45110000-1,
45260000-1,
45311200-2,
45340000-2,
45400000-1,
45421100-5,
45442000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: w ww. postępowaniu w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 19.06.2017 r. do godz. 12:00 zostały złożone dwie oferty, o wartości 706 020,00zł brutto oraz 784 740,00zł brutto. Ceny ofert znacznie przekraczają kwotę zaplanowaną przez Zamawiającego na realizację ww. zamówienia, tj. 581 790,00zł brutto. Zamawiający na tę chwilę nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych na realizację ww. zamówienia do kwot zawartych ofertach. Uzasadnienie prawne: zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT473000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.