eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaDOSTAWA MEBLI BIUROWYCH DLA POTRZEB BIURA PEŁNOMOCNIKA DS. PROMOCJI, TURYSTYKI I KULTURY URZĘDU MIEJSKIEGO W OSTRÓDZIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Ostróda: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH DLA POTRZEB BIURA PEŁNOMOCNIKA DS. PROMOCJI, TURYSTYKI I KULTURY URZĘDU MIEJSKIEGO W OSTRÓDZIE
Numer ogłoszenia: 111808 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78296 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda, ul. Mickiewicza 24, Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH DLA POTRZEB BIURA PEŁNOMOCNIKA DS. PROMOCJI, TURYSTYKI I KULTURY URZĘDU MIEJSKIEGO W OSTRÓDZIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla potrzeb Biura Pełnomocnika ds. Promocji, Turystyki i Kultury Urzędu Miejskiego w Ostródzie, zgodnie z zakresem rzeczowym określonym w zał. nr 4 do SIWZ oraz projektem umowy (zał. nr 3 do SIWZ).- biurka - 5 szt.; szafa ubraniowa - 1 szt.; szafka z regałem oraz regał - 5 szt.; kontener 3-szufladkowy na kółkach - 6 szt.; stół owalny - 1 szt.; wieszak ścienny - 2 szt. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a)Dostawę nowych mebli biurowych zgodnie z zakresem rzeczowym określonym w zał. nr 1A i 4 do SIWZ wraz z załadunkiem i rozładunkiem oraz dowozem do siedziby Zamawiającego. b)Montaż i ustawienie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.14.13.00 - Szafy 39.12.10.00 - Biurka i stoły .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 4500.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wytwórczo-Usługowe KARSTOL Meble i Wyposażania Wnętrz, ul. Starzyńskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4.500,00
  • Oferta z najniższą ceną: 4.500,00 oferta z najwyższą ceną: 11.266,39
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.