Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-14
Rzeszów: Dostawa materiałów technicznych, narzędzi warsztatowych, oraz części samochodowych
Numer ogłoszenia: 11180 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3489 , ul. Langiewicza 4, 35-922 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 7155718, faks 017 7155988.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów technicznych, narzędzi warsztatowych, oraz części samochodowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów technicznych, narzędzi warsztatowych oraz części samochodowych, których szczegółowy wykaz zawiera załącznik nr 2 do SIWZ Formularz cenowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.51.00.00 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy. 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 3.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. 4.Wykonawca musi spełniać wymogi określone w SIWZ. 5.Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Upoważnienie do podpisania oferty o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z Rejestru Handlowego lub Krajowego Rejestru Sądowego). 4.Pełnomocnictwo przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5.Oświadczenie wykonawcy, potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP (wg Załącznika Nr 3); 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie: a)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty określone w punkcie 5-6 SIWZ składa każdy z wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty wykonawcy składają wspólnie. b)W przypadku wykonawców występujących wspólnie zobowiązani są oni ponadto przedłożyć umowę regulującą ich współpracę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatnie) uzyskać można
w siedzibie zamawiającego, w pok. nr 101 w godzinach 7.00- 14.00 od poniedziałku do piątku..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. Jednostka Wojskowa 3489, ul. Langiewicza 4, 35-922 Rzeszów, w kancelarii jawnej - budynek sztabowy..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów technicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów technicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Formularzem cenowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa akcesorii samochodowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesorii samochodowych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ- Formularz cenowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa narzędzi warsztatowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ- Formularz cenowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa części zamiennych do pojazdu Star 200,266,944.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów Star 200, 266, 944 zgodnie z załącznikem nr 2 do SIWZ- Formularz cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów Honker, Tarpan, Lublin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów Honker, Tarpan, Lublin zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ- Formularz cenowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn.: Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami" - RDW Ustrzyki Dolne - II postępowanie
- Produkt leczniczy Kaplacyzumab do stosowania w programie lekowym NFZ leczenia podczas epizodu nabytej zakrzepowej plamicy małopłytkowej w połączeniu z wymianą osocza i immunosupresją ...
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej nr 34 w Rzeszowie
- Zakup drobnego sprzętu laboratoryjnego, badawczego i medycznego
- Opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskich.
- Zakup osprzętu do ciągników rolniczych będących na wyposażeniu PZDW - 3 zadania
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa opon, akumulatorów, części zamiennych oraz chemii samochodowej do sprzętu inżynieryjnego oraz pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 15/25/P
- Zakup paliw oraz akcesoriów pozapaliwowych do samochodów służbowych ZDMK.
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie.
- [4WOG-1200.2712.30.2025] Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów, filtrów, hamulców, akumulatorów oraz opon z podziałem na 7 części
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.