eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa materiałów technicznych, narzędzi warsztatowych, oraz części samochodowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-14

Rzeszów: Dostawa materiałów technicznych, narzędzi warsztatowych, oraz części samochodowych
Numer ogłoszenia: 11180 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3489 , ul. Langiewicza 4, 35-922 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 7155718, faks 017 7155988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów technicznych, narzędzi warsztatowych, oraz części samochodowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów technicznych, narzędzi warsztatowych oraz części samochodowych, których szczegółowy wykaz zawiera załącznik nr 2 do SIWZ Formularz cenowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.51.00.00 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy. 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 3.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. 4.Wykonawca musi spełniać wymogi określone w SIWZ. 5.Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Upoważnienie do podpisania oferty o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z Rejestru Handlowego lub Krajowego Rejestru Sądowego). 4.Pełnomocnictwo przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5.Oświadczenie wykonawcy, potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP (wg Załącznika Nr 3); 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie: a)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty określone w punkcie 5-6 SIWZ składa każdy z wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty wykonawcy składają wspólnie. b)W przypadku wykonawców występujących wspólnie zobowiązani są oni ponadto przedłożyć umowę regulującą ich współpracę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatnie) uzyskać można w siedzibie zamawiającego, w pok. nr 101 w godzinach 7.00- 14.00 od poniedziałku do piątku..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. Jednostka Wojskowa 3489, ul. Langiewicza 4, 35-922 Rzeszów, w kancelarii jawnej - budynek sztabowy..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów technicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów technicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Formularzem cenowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa akcesorii samochodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesorii samochodowych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ- Formularz cenowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa narzędzi warsztatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ- Formularz cenowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa części zamiennych do pojazdu Star 200,266,944.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów Star 200, 266, 944 zgodnie z załącznikem nr 2 do SIWZ- Formularz cenowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów Honker, Tarpan, Lublin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów Honker, Tarpan, Lublin zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ- Formularz cenowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.