eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuchożebryPrzebudowa drogi gminnej nr 361018W Suchożebry - Krynica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-12

Suchożebry: Przebudowa drogi gminnej nr 361018W Suchożebry - Krynica
Numer ogłoszenia: 111822 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59852 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchożebry, ul. Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie, tel. 0-25 63 145 15, faks 0-25 63 145 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 361018W Suchożebry - Krynica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest zadanie inwestycyjne pn. Przebudowa drogi gminnej nr 361018W Suchożebry - Krynica w tym: - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne (ul. Ogińskiej, ul. Kościelna) - wykonanie podbudowy (ul. Ogińskiej, ul. Kościelna) - wykonanie nawierzchni (ul. Ogińskiej, ul. Kościelna) - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne ( ul. Słoneczna i droga do miejscowości Krynica) - wykonanie podbudowy (ul. Słoneczna i droga do miejscowości Krynica) - wykonanie nawierzchni (ul. Słoneczna i droga do miejscowości Krynica) - przebudowa nawierzchni przejazdu kolejowego - wdrożenie stałej organizacji ruchu 2. Urządzenia i materiały muszą spełniać wymagania Polskiej Normy PN, przenoszących normy europejskie PN-EN, a wyroby dla którego nie ustanowiono Polskiej Normy -Aprobatę Techniczną lub certyfikat CE. 3. Wykonawcy zobowiązani będą do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla wykonanych robót oraz do przekazania wyników Zamawiającemu. 4. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia co najmniej 36 miesięcznej rękojmi na wykonane prace i rękojmi na dostarczone urządzenia (materiały) zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta, jednak na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 5. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w: - Przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ - Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ - Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ 6. Jeżeli w SIWZ (wraz załącznikami) przy opisie przedmiotu zamówienia w tym również w dokumentacji technicznej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013; Priorytetu III Regionalny system transportowy, Działanie 3.1 Infrastruktura drogowa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Regionalne Drogi Podlaskie Sp. Z o.o.,, ul. Brzeska 128, 08-102 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2294580,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2182001,57

  • Oferta z najniższą ceną: 2182001,57 / Oferta z najwyższą ceną: 2668608,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.