eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskBieżące utrzymanie przystanków komunikacji zbiorowej, dla których zarządcą jest Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-08

Słupsk: Bieżące utrzymanie przystanków komunikacji zbiorowej, dla których zarządcą jest Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
Numer ogłoszenia: 11184 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 515662 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. +48 59 841 00 91, faks +48 59 841 00 93.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie przystanków komunikacji zbiorowej, dla których zarządcą jest Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Bieżące utrzymanie przystanków komunikacji zbiorowej, dla których zarządcą jest Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, polegającej na utrzymaniu czystości i porządku na przystankach komunikacji zbiorowej w obrębie wiat i słupków przystankowych przez cały rok, z rozróżnieniem okresu letniego i okresu zimowego. Za okres letni uważa się okres od 16 kwietnia do 15 listopada. Pozostały okres traktowany jest jak okres zimowy. 2. Zamówienie nie obejmuje zatok i pętli autobusowych. 3. ZASADY UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA PRZYSTANKACH KOMUNIKACJI ZBIOROWEJ 1) usługa obejmuje sprzątanie powierzchni przystanków, zieleni przy wiatach i opróżnianie koszy na śmieci: a) krotność wykonywania prac i szybkość reakcji na usuwanie bieżących -usterek- stanowią o podziale na kategorie standardów sprzątania: - STANDARD I stanowią przystanki sprzątane codziennie, dla których czas reakcji na usuwanie bieżących usterek wynosi 2 godziny; prace winny być zakończone do godziny 7:00 - na planie stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ przystanki te oznaczone są kolorem czerwonym, - STANDARD II stanowią przystanki sprzątane dwa razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek), dla których czas reakcji na usuwanie bieżących usterek wynosi 3 godziny; prace winny być zakończone do godziny 9:00 - na planie stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ przystanki te oznaczone są kolorem zielonym, - STANDARD III stanowią przystanki sprzątane jeden raz w tygodniu (wtorek), dla których czas reakcji na usuwanie bieżących usterek wynosi 3 godziny; prace winny być zakończone do godziny 9:00 - na planie stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ przystanki te oznaczone są kolorem żółtym, b) przez pojęcie -usterka- rozumie się stwierdzone podczas kontroli niewykonanie lub niedbałe, niestaranne wykonanie prac określonych w pkt 3 ppkt. 2), c) załadunek i wywóz nieczystości na wysypisko śmieci; wywóz zebranych nieczystości należy dokonywać pojazdem bezpylnym zgodnie z obowiązującą technologią oczyszczania miast, 2) szczegółowy zakres sprzątania powierzchni przystanków i opróżniania koszy na śmieci określony jest w rozdz. III SIWZ, 3) usługa obejmuje także bieżące monitorowanie uszkodzeń infrastruktury przystankowej i przekazywanie do Zamawiającego informacji o zniszczeniach na przystankach, szczególnie rozkładów jazdy poszczególnych linii, tablic informacyjnych, siedzisk i koszy, potłuczeń przeszklenia wiat itp. 4. WYKAZ PRZYSTANKÓW OBJĘTYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE OCZYSZCZANIA - załącznik nr 9 do SIWZ 1) Przystanki określone w załączniku nr 9 do SIWZ zostały podzielone na kategorie standardów oczyszczania opisane w pkt 3 niniejszego rozdziału. 2) Załącznik nr 9 określa nazwę i lokalizację przystanków oraz powierzchnie sprzątania przystanków, koszenia i liczbę koszy na śmieci w poszczególnych standardach sprzątania, które kształtują się następująco: a) STANDARD I - 72 przystanków, powierzchnia sprzątania 4.919 m2; powierzchnia koszenia 0 m2, kosze 71 szt., b) STANDARD II - 85 przystanków, powierzchnia sprzątania 2.990 m2; powierzchnia koszenia 12 m2; kosze 83 szt., c) STANDARD III - 40 przystanków, powierzchnia sprzątania 510 m2; powierzchnia koszenia 42 m2; kosze 30 szt. 5. WYMAGANIA OGÓLNE 1) Wykonawca ma obowiązek przekazać zebrane nieczystości do właściwych miejsc ich zagospodarowania zgodnie z posiadanym zezwoleniem w tym zakresie. 2) Sprzątanie przystanków musi odbywać się w godzinach, które nie spowodują utrudnień w ruchu drogowym i skarg mieszkańców. 3) Zamiatanie przystanków musi odbywać się z takim skutkiem, by pył i kurz nie unosiły się w powietrzu. 4) Sprzątanie przystanków musi być wykonane sprzętem do tego przeznaczonym, zgodnie z obowiązującą technologią oczyszczania miast. 5) W przypadku wystąpienia opadów śniegu i śliskości zimowej Wykonawca ma obowiązek wprowadzenia niezbędnej ilości sprzętu i osób potrzebnych do wykonania zadania. 6) Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania usługi. 7) Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 8) Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie usługi. 9) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi. 10) Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy. 11) Za szkody wynikłe w czasie wykonywania usługi, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiada Wykonawca. 12) Całość usługi należy wykonać w oparciu o obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia przepisy prawne. 13) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy zobowiązany jest postępować z należytą starannością mając na uwadze charakter usługi. 14) Ze względów bezpieczeństwa osób wykonujących czynności Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pracownikom wykonującym prace w terenie widocznego oznakowania odzieży roboczej wraz z podaniem czytelnej nazwy firmy. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w oświadczeniu Wykonawcy znajdującym się w formularzu oferty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ŁAD s.c. Teresa Huruk, Łukasz Lange, Jan Lange, ul. Gdyńska 13B, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 532015,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 563760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 563760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 563760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.