To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-17
Zawiercie: Dostawa produktów spożywczych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu wydzielonych na pakiety.
Numer ogłoszenia: 11185 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273443 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piłsudskiego 47, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722134, faks 032 6727701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu wydzielonych na pakiety..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do magazynów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu wydzielonych na poszczególne pakiety:Pakiet Nr I - Produkty spożywcze - różne.Pakiet Nr II - Produkty konserwowane,Pakiet Nr III - Ryby i przetwory rybne, Pakiet Nr IV - Produkty mleczarskie,Pakiet Nr V - Pieczywo,Pakiet Nr VI - Wyroby ciastkarskie,Pakiet Nr VII - Mięso i jego przetwory.Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać w/wym. asortyment do placówki zamawiającego na niżej podany adres: Dzienny Dom Pomocy Społecznej ul. Piłsudskiego 47 w Zawierciu, Przewidywana wielkość oraz asortyment zamówienia został określony dla każdego pakietu osobno w Załączniku Nr 1/I-VII do siwz.Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez zamawiającego, po uprzednim telefonicznym (bądź faksem) zgłoszeniu z jednodniowym wyprzedzeniem w godz. 7.00 - 15.00. Dla pieczywa dostawy do magazynu winny być przeprowadzone zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem, 5 razy w tygodniu w godzinach: 700 - 730. Zamawiający zastrzega, iż sporadycznie może zażądać dodatkowej dostawy pieczywa w tym samym dniu, w razie zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności. Wykonawca realizuje dostawy towarów własnym transportem i na własne ryzyko. Ustala się, iż każdorazowo przed wydaniem przedmiotu umowy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie przez pracownika Zamawiającego i Wykonawcy.Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do magazynu zamawiającego nie może być krótszy niż ? okresu, w którym produkt zachowuje zdatność do spożycia określoną na etykiecie. Wielkości zamówienia podane w Zał. Nr 1 do SIWZ - w formularzu asortymentowo-cenowym (pakiety Nr I -VII) są wielkościami orientacyjnymi, które będą korygowane w zależności od zapotrzebowania z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto zamówienia.Podana ilość towaru może być w trakcie wykonywania umowy zmniejszona.W takiej sytuacji wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez zamawiającego towaru, którego ilość zamawiający ograniczył . Zakup towaru przez zamawiającego w ilości mniejszej o 30% od zaplanowanej (dla każdego pakietu) nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz podstawy do roszczenia Wykonawcy o zakup towaru, którego Zamawiający ograniczył.Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu faktycznie dostarczonego towaru.Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia tego typu towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.Towary dostarczane będą w opakowaniach wykonawcy, za które nie będzie pobierał opłat, a zamawiający zobowiązany będzie do ich zwrotu.Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 1/I-VII do siwz) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) produktów spożywczych, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w załączniku Nr 1/I-VII do siwz. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez zamawiającego.Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, prawem żywnościowym oraz obowiązującymi zasadami GMP/GHP systemu HACCP..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.12.00 - Cukier biały 03.14.25.00 - Jaja 15.85.11.00 - Makaron niegotowany 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane 15.33.15.00 - Warzywa konserwowane w occie 15.33.14.27 - Skoncentrowany przecier pomidorowy 15.23.30.00 - Ryby w solance 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.51.11.00 - Mleko pasteryzowane 15.81.14.00 - Bułeczki 15.81.11.00 - Chleb 15.81.20.00 - Wyroby ciastkarskie i ciasta 15.11.11.00 - Wołowina 15.11.21.00 - Świeży drób 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.17.00 - Przetwory mięsne 15.11.30.00 - Wieprzowina .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr I - Produkty spożywcze różne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa TROKOS Spółka Jawna Małgorzata Trojańska, Józef Trojański, ul. Krakowska 409, 32-420 Gdów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38715,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38181,74
Oferta z najniższą ceną: 38181,74 / Oferta z najwyższą ceną: 40957,55
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr II - Produkty konserwowane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa TROKOS Spółka Jawna Małgorzata Trojańska, Józef Trojański, ul. Krakowska 409, 32-420 Gdów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1296,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13877,78
Oferta z najniższą ceną: 13877,78 / Oferta z najwyższą ceną: 14698,72
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet Nr III - Ryby i przetwory rybne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "ANNA" SIERACKA, CYGAN I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "ANNA" SIERACKA, CYGAN I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- Firma Handlowa ANNA Sieracka, Cygan i Wspólnicy Sp.J., ul. Złota 120, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21547,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20188,35
Oferta z najniższą ceną: 20188,35 / Oferta z najwyższą ceną: 20188,35
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet Nr IV - Produkty mleczarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
- Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA, ul. Ludowa 122, 18-200 Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43417,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47846,09
Oferta z najniższą ceną: 47846,09 / Oferta z najwyższą ceną: 47846,09
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet Nr V - Pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Z.P.H.U.iT. Tomasz Wiatr, ul. Strażacka 8, Chlewice, 29-130 Moskorzew, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30870,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29454,83
Oferta z najniższą ceną: 29454,83 / Oferta z najwyższą ceną: 29454,83
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet Nr VI - Wyroby ciastkarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Z.P.H.U. i T. Tomasz Wiatr, ul. Strażacka 8, Chlewice, 29-130 Moskorzew, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6984,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7031,77
Oferta z najniższą ceną: 7031,77 / Oferta z najwyższą ceną: 7031,77
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet Nr VII - Mięso i jego przetwory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Pacia, ul. Oświatowa 57, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144945,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 147478,80
Oferta z najniższą ceną: 147478,80 / Oferta z najwyższą ceną: 156581,26
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w I i II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Część I: "ZAPOBIEGANIE BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT Z TERENU GMINY ZAWIERCIE" Część II: "WYŁAPYWANIE I TRANSPORT ZWIERZĄT WOLNO ŻYJĄCYCH (DZIKICH) POSZKODOWANYCH NA TERENIE GMINY ZAWIERCIE".
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
- Dostawa ryb i przetworów rybnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.