eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SośnicowiceBudowa szybu windowego wraz z montażem windy w budynku użytkowanym przez SP ZOZ MGOZ w Sośnicowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-25

Ogłoszenie nr 111863 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.

Sośnicowice: Budowa szybu windowego wraz z montażem windy w budynku użytkowanym przez SP ZOZ MGOZ w Sośnicowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 528659-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sośnicowice, krajowy numer identyfikacyjny 53994000000, ul. Rynek 19, 44153 Sośnicowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 032 2387191 w. 330, faks 322 387 550, e-mail um@sosnicowice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://sosnicowice.i-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa szybu windowego wraz z montażem windy w budynku użytkowanym przez SP ZOZ MGOZ w Sośnicowicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową szybu windowego i montażem windy w budynku SP ZOZ MGOZ w Sośnicowicach w ramach inwestycji "Budowa szybu windowego wraz z montażem windy w budynku użytkowanym przez SP ZOZ MGOZ w Sośnicowicach" (pozwolenie na budowę nr 683/14). Prace obejmują: a) Wyburzenie i rozbiórkę istniejącej klatki schodowej oraz rampy dla niepełnosprawnych, b) Dobudowa szybu windowego wraz z przedsionkiem przy zachodniej ścianie szczytowej, c) Wykonanie instalacji elektrycznej i odgromowej, d) Dostawa i montaż urządzenia do pionowego transportu osób jako kompletny wyrób wraz z wykonaniem czynności odbiorowych przez UDT. Minimalne wymagania techniczne windy: - udźwig 630 kg, - liczba pasażerów 8, - wymiary kabiny 1,4mx1,1m (przejazd osób na wózkach inwalidzkich), - liczba wejść 2, - liczba przystanków 4, - drzwi szybowe: automatycznie otwierane teleskopowo, panele wykonane ze stali nierdzewnej szczotkowanej, szerokość w świetle 90cm, napęd drzwiowy-typ regulowany, zabezpieczenie wejścia- kurtyna świetlna, - sterowanie: całkowicie elektroniczny układ sterowania w dół mikroprocesorowe, menu sterownika w języku polskim bez konieczności stosowania testerów, laptopów, kodów dostępu, zjazd dźwigu na przystanek podstawowy po czasie, automatyczny dojazd do najniższego przystanku po zaniku napięcia z funkcją otwarcia drzwi, jazda pożarowa przy stałym zasilaniu z budynku, łączność alarmowa GSM lub równoważna, oznaczenia Brail, wyświetlacze położenia kabiny na wszystkich przystankach, - napęd: elektryczny, silnik napędu zasilany U=400V, zabezpieczony przed przegrzaniem, - wysokość podnoszenia ok. 10m, - prędkość 0,6m/s, - ilość startów/h- 60, - kabina: wykonana ze stali nierdzewnej dekoracyjnej lub równoważne, łatwe w utrzymaniu, przy wszystkich wejściach odpowiednie pochwyty i uchwyty dla osób niepełnosprawnych, e) Wszelkie prace towarzyszące niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym wypełnienie terenu (wykopu) po zlikwidowanej rampie dla niepełnosprawnych odpowiednim materiałem niewysadzinowym do poziomu terenu istniejącego oraz związane z montażem i uruchomieniem windy. Szczegółowy zakres prac zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzja pozwolenia na budowę, stanowiące Załącznik 8 do SIWZ. Przedmiar stanowi jedynie element pomocniczy, jakiekolwiek pominięcia pozycji nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Podstawą do wyceny prac objętych zamówieniem jest dokumentacja projektowa. 2. Lokalizacja zadania: 44-153 Sośnicowice, ul. Gliwicka 28, działka nr 464/156,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45215000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45261000-4, 45223000-6, 45410000-4, 45431000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT322751.20
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
HAINAN Sp. z o.o., , ul. Sobieskiego 11/E6, 40-082, Katowice, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 396984.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 396984.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.