To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-25
Ogłoszenie nr 111863 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Sośnicowice: Budowa szybu windowego wraz z montażem windy w budynku użytkowanym przez SP ZOZ MGOZ w Sośnicowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528659-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sośnicowice, krajowy numer identyfikacyjny
53994000000, ul.
Rynek
19,
44153
Sośnicowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
032 2387191 w. 330, faks
322 387 550, e-mail
um@sosnicowice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://sosnicowice.i-gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa szybu windowego wraz z montażem windy w budynku użytkowanym przez SP ZOZ MGOZ w Sośnicowicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową szybu windowego i montażem windy w budynku SP ZOZ MGOZ w Sośnicowicach w ramach inwestycji "Budowa szybu windowego wraz z montażem windy w budynku użytkowanym przez SP ZOZ MGOZ w Sośnicowicach" (pozwolenie na budowę nr 683/14). Prace obejmują: a) Wyburzenie i rozbiórkę istniejącej klatki schodowej oraz rampy dla niepełnosprawnych, b) Dobudowa szybu windowego wraz z przedsionkiem przy zachodniej ścianie szczytowej, c) Wykonanie instalacji elektrycznej i odgromowej, d) Dostawa i montaż urządzenia do pionowego transportu osób jako kompletny wyrób wraz z wykonaniem czynności odbiorowych przez UDT. Minimalne wymagania techniczne windy: - udźwig 630 kg, - liczba pasażerów 8, - wymiary kabiny 1,4mx1,1m (przejazd osób na wózkach inwalidzkich), - liczba wejść 2, - liczba przystanków 4, - drzwi szybowe: automatycznie otwierane teleskopowo, panele wykonane ze stali nierdzewnej szczotkowanej, szerokość w świetle 90cm, napęd drzwiowy-typ regulowany, zabezpieczenie wejścia- kurtyna świetlna, - sterowanie: całkowicie elektroniczny układ sterowania w dół mikroprocesorowe, menu sterownika w języku polskim bez konieczności stosowania testerów, laptopów, kodów dostępu, zjazd dźwigu na przystanek podstawowy po czasie, automatyczny dojazd do najniższego przystanku po zaniku napięcia z funkcją otwarcia drzwi, jazda pożarowa przy stałym zasilaniu z budynku, łączność alarmowa GSM lub równoważna, oznaczenia Brail, wyświetlacze położenia kabiny na wszystkich przystankach, - napęd: elektryczny, silnik napędu zasilany U=400V, zabezpieczony przed przegrzaniem, - wysokość podnoszenia ok. 10m, - prędkość 0,6m/s, - ilość startów/h- 60, - kabina: wykonana ze stali nierdzewnej dekoracyjnej lub równoważne, łatwe w utrzymaniu, przy wszystkich wejściach odpowiednie pochwyty i uchwyty dla osób niepełnosprawnych, e) Wszelkie prace towarzyszące niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym wypełnienie terenu (wykopu) po zlikwidowanej rampie dla niepełnosprawnych odpowiednim materiałem niewysadzinowym do poziomu terenu istniejącego oraz związane z montażem i uruchomieniem windy. Szczegółowy zakres prac zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzja pozwolenia na budowę, stanowiące Załącznik 8 do SIWZ. Przedmiar stanowi jedynie element pomocniczy, jakiekolwiek pominięcia pozycji nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Podstawą do wyceny prac objętych zamówieniem jest dokumentacja projektowa. 2. Lokalizacja zadania: 44-153 Sośnicowice, ul. Gliwicka 28, działka nr 464/156,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45215000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45261000-4,
45223000-6,
45410000-4,
45431000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT322751.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 396984.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.