eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaSPZOZ ROB-BUD / 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-14

Sokółka: SPZOZ ROB-BUD / 2010
Numer ogłoszenia: 11186 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. gen. Wł. Sikorskiego 40, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. (085) 722 04 64, faks (085) 722 04 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsokolka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPZOZ ROB-BUD / 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu w poszczególnych pomieszczeniach tj: sala gimnastyczna, wodolecznictwo, poradnia rehabilitacji leczniczej, gabinet masażu leczniczego, gabinet rehabilitacji PNF, gabinet laserowy, gabinet rehabilitacji, szatnia pacjentów, poradnia rehabilitacji leczniczej, gabinet fizjoterapii, sala dziennego pobytu, gabinet przygotowawczo-zabiegowy, diatermia, korytarz, komunikacja, 2 x WC osób niepełnosprawnych zgodnie z dokumentacją projektową. Projekt Likwidacja barier architektonicznych w SPZOZ w Sokółce w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i ułatwienia dostępu do świadczonych przez SPZOZ usług w ramach programu Wyrównywania różnic między regionami II.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Wadium w kwocie 5000,00 zł należy wnieść do dnia 05.02.2010 r do godziny 10:00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż posiada aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2)Posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną w budynku użyteczności publicznej o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, 3)Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)Sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż posiada polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku może spowodować wykluczenia wykonawcy z postępowania. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1)aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)wykaz że w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną w budynku użyteczności publicznej o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia - o wartości min. 200000,00zł, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (dodatek nr 5 do SIWZ) 3)polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200000,00zł 4)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Pzp (dodatek nr 4 do SIWZ) 5)wypełniony w całości formularz oferty, kosztorys wykonawczy (dodatek nr 1 do SIWZ) 6)dowód wniesienia wadium. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. 4. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność oryginałem przez wykonawcę. 5. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski: tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyrazi zgodę, której mowa w art.9 ust.3 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalsokolka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 16-100 Sokółka; ul. Gen. Sikorskiego 40 - pokój 128 Cena SIWZ - 50,00 zł. Płatne w kasie, za zaliczeniem pocztowym lub faktura VAT.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 16-100 Sokółka; ul. Gen. Sikorskiego 40 - sekretariat, pokój 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. Projekt Likwidacja barier architektonicznych w SPZOZ w Sokółce w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i ułatwienia dostępu do świadczonych przez SPZOZ usług w ramach programu Wyrównywania różnic między regionami II..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.