eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skulsk › Wykonanie robót budowlanych oraz dostawie sprzętu dla zadania SOŁECTWO SKULSK STAWIA NA TURYSTYKĘ realizowanego w ramach konkursu Pięknieje wielkopolska wieś

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-20

Skulsk: Wykonanie robót budowlanych oraz dostawie sprzętu dla zadania SOŁECTWO SKULSK STAWIA NA TURYSTYKĘ realizowanego w ramach konkursu Pięknieje wielkopolska wieś
Numer ogłoszenia: 111908 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Skulsku , ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk, woj. wielkopolskie, tel. 063 2682079, faks 063 2682018.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-skulsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych oraz dostawie sprzętu dla zadania SOŁECTWO SKULSK STAWIA NA TURYSTYKĘ realizowanego w ramach konkursu Pięknieje wielkopolska wieś.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup elementów zabawowych do placu zabaw. Huśtawka wagowa sztuk 1, Huśtawka wahadłowa podwójna sztuk 1; Zakup i figur do parku dinozaurów - sztuk 4 (zgodnie z przedmiarem robót); Zakup ławek, stojaków do rowerów o kosze na śmieci oraz promocja Gminy; Opracowanie projektu graficznego wg tekstu podanego przez Inwestora oraz wydruk 1000 sztuk materiały promocyjne dla Gminy Skulsk w postaci folderów promocyjnych w formacie A4, na papierze kredowym, liczba stron 8; projekt graficzny przed wydrukiem podlega zatwierdzeniu przez Inwestora. Zakup tablicy informacyjno-promocyjnej (projekt graficzny tablicy po stronie wykonawcy); Oznaczenie szlaku rowerowego na drzewach za pomocą namalowania znaku R zgodnie z warunkami technicznymi dotyczącymi umieszczania znaków drogowych - 20 sztuk. Zakup stojaków do rowerów (12 miejsc dla rowerów w jednym stojaku) -sztuk 1; Zakup ławek drewnianych - 5 sztuk; Zakup koszy na śmieci - 2 sztuki (Kosze na śmieci oraz stojak na rowery winny charakteryzować się wysokimi parametrami jakościowymi i wytrzymałościowymi; pojemność kosza: minimum 40 litrów; wyposażone w słupek umożliwiający trwały montaż z podłożem. Wyposażone w daszek chroniący przed opadami atmosferycznymi, rozwiewaniem, umieszczonych wewnątrz odpadów przez wiatr, umieszczaniem odpadów o dużych wymiarach) Utworzenie Gminnego Centrum Informacji Turystycznej; Zakup materiałów niezbędnych do wykonania warstwy niwelująco-wyrównawczej cementowej o grubości 2 mm zatartej na gładko i powierzchni 80m2; Zakup materiałów do wykonania posadzek jednobarwnych z płytek z kominkowych Gres na zaprawach klejowych w pomoszczeniach ponad 10m2 , warstwa kleju grubość 5 mm, płytki 30x30 cm - powierzchnia 80 m2 . Zakup biurka - 1 kpl; Zakup szafki - 1 kpl; Zakup komputera wraz z systemem oraz oprogramowaniem biurowym - 1 kpl; Zakup stołu konferencyjnego z krzesłami na 8 osób - 1 kpl; Zakup regału na materiały promocyjne - sztuk 1; Zakup szyldu na ścianę elewacyjną - sztuk 1; Wykonanie ścieżki spacerowo dydaktycznej Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznej na gł. do 5 cm. - 6m; Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości 5 cm wraz z wywozem gruzu - powierzchnia 14 m2; Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 15 cm - 14 m2 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm; - powierzchnia 139m2; Obrzeża betonowe o wymiarach 20 x 6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 185 mb; Warstwa odcinająca zagęszczona mechanicznie - 10 cm grubości po zagęszczeniu - 139 m2 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 6cm na posypce cementowo-piaskowej- powierzchnia 139 m Poręcze ochronne łańcuchowe pojedyncze o rozstawie słupków z rur 60 mm co 1,5 m - długość 40 mb; Utwardzenie placu z kruszywa łamanego po zagęszczeniu 15 cm; - powierzchnia 108,0 m2 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - powierzchnia 14,0 m2; Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm - powierzchnia 14,0 m2; Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat. I-III - powierzchnia 1085,00 m2;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy zobowiązani są udokumentować dysponowanie na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej lub pisemnego zobowiązania innego podmiot, o którym mowa jest w Załączniku Nr 5 do SIWZ osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, tj. konstrukcyjno- budowlanej,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wszystkie urządzenia atestowane, posiadające certyfikat bezpieczeństwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-skulsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Skulsku ul. Targowa 2,62-560 Skulsk pok. nr 5.

IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy w Skulsku, ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.