eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPN 6/14 - przetarg na dostawę materiałów szewnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-17

Wrocław: PN 6/14 - przetarg na dostawę materiałów szewnych
Numer ogłoszenia: 11191 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego , ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3261325 w. 128, faks 071 3260622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromkowski.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 6/14 - przetarg na dostawę materiałów szewnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych - zgodnie z zestawieniem - załącznik nr 1a-f Dostarczane przedmioty zamowienia muszą posiadać w momencie dostarczenia do apteki szpitala minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynu Apteki ( budynek C). Termin dostawy przedmiotów zamówienia - wg bieżących potrzeb, każdorazowo w ciągu max 72 godzin od daty złożenia zamówienia. Zamawiający wymaga aby: 1) Nici były pakowane w sterylne, podwójnie szczelnie zamknięte saszetki - folia - papier i folia aluminiowa, gąbka hemostatyczna w opakowaniu sterylnym 2) Saszetki nici były opisane co do rodzaju nici w języku polskim 3) Wymaga się w celu sprawdzenia spełnienia wymogów SIWZ - katalogu w języku polskim z opisem rodzaju proponowanych szwów oraz opisem graficznym igieł. 4) Data ważności i seria na fakturze, faktura na nośniku magnetycznym (dyskietka, CD, pendrive) lub na adres e-mailowy kierownika Apteki, który zostanie podany na zyczenie Wykonawcy ktory uzyska zamówienie, po zakończonej procedurze przetargowej. 5) Termin przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 6) Wymaga się igieł silikonizowanych a na potwierdzenie powyższego - deklaracji producenta o powleczeniu Zamawiający zastrzega sobie mozliwość wezwania Oferenta w razie wątpliwości, że zaoferowany produkt nie spełnia wymogów SIWZ, do dostarczenia bezzwrotnych próbek po 1 saszetce Próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia. W przypadku jednostkowego opakowania, do każdej próbki należy dołączyć kserokopię etykiety znajdującej się na opakowaniu handlowym. Każda próbka opatrzona będzie etykietą zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w j. polskim. Wszystkie przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na rynku polskim,zgodnie z przepisami prawa i posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne potwierdzające ten fakt. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia w zakresie opakowań, oznaczenia oraz obrotu odpowiadają wymaganiom ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010r. (Dz.U. Z 2010r. Nr 107 poz 679. Zamówienie wykonywane będzie w okresach kolejnych 12 miesięcy. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP i UE. Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego przedmiotu zamówienia Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7, 33.14.11.25-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - jeżeli jest wymagane zezwolenie na prowadzenie obrotu wyrobami medycznymi , o ile ich sprzedaż wymaga posiadania takiego zezwolenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej dwóch głównych dostaw -zgodnie z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości minimum: dla zadania nr 1: 100 000,00 PLN dla zadania nr 2: 10 000,00 PLN dla zadania nr 3: 10 000,00 PLN dla zadania nr 4: 50 000.00 PLN dla zadania nr 5: 30 000,00 PLN dla zadania nr 6: 5 000,00 PLN

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000,00zł PLN odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    W odniesieniu do wyrobów medycznych tj. :Oświadczenie o posiadaniu wymaganych ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) dokumentów dopuszczających oferowane wyroby medyczne do obrotu oraz zobowiązanie do ich dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego - załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagane oświadczenie dotyczy wyrobów medycznych. W przypadku,kiedy dany produkt nie jest wyrobem medycznym i nie podlega przepisom ustawy z dnia 20 mają 2010 r. o wyrobach medycznych ani dyrektywie europejskiej 93/42/EEC, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, iż dokumenty te nie są wymagane (wymieniając w oświadczeniu, iż dany produkt nie jest wyrobem medycznym) - załącznik nr 5 do SIWZ. c) deklaracja zgodności; d) szczegółowy opis oferowanych produktów (katalog lub folder ) - zawierający szczegółową charakterystykę wyrobów potwierdzający , że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia , nazwę producenta, nazwę produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była ich identyfikacja. W przypadku, oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski , prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu . W przypadku , gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć , czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ e) Deklarację producenta o powleczeniu na potwierdzenie, iż oferowane igły są silikonizowane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) zaprzestania produkcji przez producenta i wprowadzenia asortymentu zamiennego, w cenie nie wyższej niż zaoferowana w przetargu i pod warunkiem przesłania próbek nowego asortymentu do Zamawiającego w celu potwierdzenia, że nowy asortyment spełnia wymagania zamawiającego. 2) zmiany postanowień zawartej umowy, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, zaoferuje ceny zakupu przedmiotów zamówienia, korzystniejsze niż zaoferował w ofercie, która została wybrana jako najkorzystniejsza. 3) Dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego. 4) Ponadto dopuszcza się zmiany w zakresie: a) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, b) sposobu konfekcjonowania, c) liczbie opakowań zbiorczych d) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, 5) Dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy w przypadku nieezrealizowania całej wartości umowy. 6) Ceny podane w ofercie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy, jedynie w przypadku zmiany stawki VAT, gdy nie można ich było przewidzieć wcześniej. 7) Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości 8) zmiany cen urzędowych przedmiotu umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, budynek J, I piętro, pokój nr 15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, budynek J, I piętro, pokój nr 15....

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nr postępowania PN 6/14 - przetarg na dostawę materiałów szewnych -zadanie nr 1-szwy chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych - zgodnie z zestawieniem - załącznik nr 1a Dostarczane przedmioty zamowienia muszą posiadać w momencie dostarczenia do apteki szpitala minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynu Apteki ( budynek C). Termin dostawy przedmiotów zamówienia - wg bieżących potrzeb, każdorazowo w ciągu max 72 godzin od daty złożenia zamówienia. Zamawiający wymaga aby: 1) Nici były pakowane w sterylne, podwójnie szczelnie zamknięte saszetki - folia - papier i folia aluminiowa, gąbka hemostatyczna w opakowaniu sterylnym 2) Saszetki nici były opisane co do rodzaju nici w języku polskim 3) Wymaga się w celu sprawdzenia spełnienia wymogów SIWZ - katalogu w języku polskim z opisem rodzaju proponowanych szwów oraz opisem graficznym igieł. 4) Data ważności i seria na fakturze, faktura na nośniku magnetycznym (dyskietka, CD, pendrive) lub na adres e-mailowy kierownika Apteki, który zostanie podany na zyczenie Wykonawcy ktory uzyska zamówienie, po zakończonej procedurze przetargowej. 5) Termin przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 6) Wymaga się igieł silikonizowanych a na potwierdzenie powyższego - deklaracji producenta o powleczeniu Zamawiający zastrzega sobie mozliwość wezwania Oferenta w razie wątpliwości, że zaoferowany produkt nie spełnia wymogów SIWZ, do dostarczenia bezzwrotnych próbek po 1 saszetce Próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia. W przypadku jednostkowego opakowania, do każdej próbki należy dołączyć kserokopię etykiety znajdującej się na opakowaniu handlowym. Każda próbka opatrzona będzie etykietą zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w j. polskim. Wszystkie przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na rynku polskim,zgodnie z przepisami prawa i posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne potwierdzające ten fakt. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia w zakresie opakowań, oznaczenia oraz obrotu odpowiadają wymaganiom ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010r. (Dz.U. Z 2010r. Nr 107 poz 679. Zamówienie wykonywane będzie w okresach kolejnych 12 miesięcy. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP i UE. Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego przedmiotu zamówienia Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PN 6/14 - przetarg na dostawę materiałów szewnych -zadanie nr 2-szwy chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych - zgodnie z zestawieniem - załącznik nr 1b Dostarczane przedmioty zamowienia muszą posiadać w momencie dostarczenia do apteki szpitala minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynu Apteki ( budynek C). Termin dostawy przedmiotów zamówienia - wg bieżących potrzeb, każdorazowo w ciągu max 72 godzin od daty złożenia zamówienia. Zamawiający wymaga aby: 1) Nici były pakowane w sterylne, podwójnie szczelnie zamknięte saszetki - folia - papier i folia aluminiowa, gąbka hemostatyczna w opakowaniu sterylnym 2) Saszetki nici były opisane co do rodzaju nici w języku polskim 3) Wymaga się w celu sprawdzenia spełnienia wymogów SIWZ - katalogu w języku polskim z opisem rodzaju proponowanych szwów oraz opisem graficznym igieł. 4) Data ważności i seria na fakturze, faktura na nośniku magnetycznym (dyskietka, CD, pendrive) lub na adres e-mailowy kierownika Apteki, który zostanie podany na zyczenie Wykonawcy ktory uzyska zamówienie, po zakończonej procedurze przetargowej. 5) Termin przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 6) Wymaga się igieł silikonizowanych a na potwierdzenie powyższego - deklaracji producenta o powleczeniu Zamawiający zastrzega sobie mozliwość wezwania Oferenta w razie wątpliwości, że zaoferowany produkt nie spełnia wymogów SIWZ, do dostarczenia bezzwrotnych próbek po 1 saszetce Próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia. W przypadku jednostkowego opakowania, do każdej próbki należy dołączyć kserokopię etykiety znajdującej się na opakowaniu handlowym. Każda próbka opatrzona będzie etykietą zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w j. polskim. Wszystkie przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na rynku polskim,zgodnie z przepisami prawa i posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne potwierdzające ten fakt. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia w zakresie opakowań, oznaczenia oraz obrotu odpowiadają wymaganiom ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010r. (Dz.U. Z 2010r. Nr 107 poz 679. Zamówienie wykonywane będzie w okresach kolejnych 12 miesięcy. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP i UE. Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego przedmiotu zamówienia Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PN 6/14 - przetarg na dostawę materiałów szewnych -zadanie nr 3-gąbki hemostatyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych - zgodnie z zestawieniem - załącznik nr 1c Dostarczane przedmioty zamowienia muszą posiadać w momencie dostarczenia do apteki szpitala minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynu Apteki ( budynek C). Termin dostawy przedmiotów zamówienia - wg bieżących potrzeb, każdorazowo w ciągu max 72 godzin od daty złożenia zamówienia. Zamawiający wymaga aby: 1) Nici były pakowane w sterylne, podwójnie szczelnie zamknięte saszetki - folia - papier i folia aluminiowa, gąbka hemostatyczna w opakowaniu sterylnym 2) Saszetki nici były opisane co do rodzaju nici w języku polskim 3) Wymaga się w celu sprawdzenia spełnienia wymogów SIWZ - katalogu w języku polskim z opisem rodzaju proponowanych szwów oraz opisem graficznym igieł. 4) Data ważności i seria na fakturze, faktura na nośniku magnetycznym (dyskietka, CD, pendrive) lub na adres e-mailowy kierownika Apteki, który zostanie podany na zyczenie Wykonawcy ktory uzyska zamówienie, po zakończonej procedurze przetargowej. 5) Termin przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 6) Wymaga się igieł silikonizowanych a na potwierdzenie powyższego - deklaracji producenta o powleczeniu Zamawiający zastrzega sobie mozliwość wezwania Oferenta w razie wątpliwości, że zaoferowany produkt nie spełnia wymogów SIWZ, do dostarczenia bezzwrotnych próbek po 1 saszetce Próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia. W przypadku jednostkowego opakowania, do każdej próbki należy dołączyć kserokopię etykiety znajdującej się na opakowaniu handlowym. Każda próbka opatrzona będzie etykietą zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w j. polskim. Wszystkie przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na rynku polskim,zgodnie z przepisami prawa i posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne potwierdzające ten fakt. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia w zakresie opakowań, oznaczenia oraz obrotu odpowiadają wymaganiom ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010r. (Dz.U. Z 2010r. Nr 107 poz 679. Zamówienie wykonywane będzie w okresach kolejnych 12 miesięcy. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP i UE. Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego przedmiotu zamówienia Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PN 6/14 - przetarg na dostawę materiałów szewnych -zadanie nr 4-kompresy hemostatyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych - zgodnie z zestawieniem - załącznik nr 1d Dostarczane przedmioty zamowienia muszą posiadać w momencie dostarczenia do apteki szpitala minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynu Apteki ( budynek C). Termin dostawy przedmiotów zamówienia - wg bieżących potrzeb, każdorazowo w ciągu max 72 godzin od daty złożenia zamówienia. Zamawiający wymaga aby: 1) Nici były pakowane w sterylne, podwójnie szczelnie zamknięte saszetki - folia - papier i folia aluminiowa, gąbka hemostatyczna w opakowaniu sterylnym 2) Saszetki nici były opisane co do rodzaju nici w języku polskim 3) Wymaga się w celu sprawdzenia spełnienia wymogów SIWZ - katalogu w języku polskim z opisem rodzaju proponowanych szwów oraz opisem graficznym igieł. 4) Data ważności i seria na fakturze, faktura na nośniku magnetycznym (dyskietka, CD, pendrive) lub na adres e-mailowy kierownika Apteki, który zostanie podany na zyczenie Wykonawcy ktory uzyska zamówienie, po zakończonej procedurze przetargowej. 5) Termin przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 6) Wymaga się igieł silikonizowanych a na potwierdzenie powyższego - deklaracji producenta o powleczeniu Zamawiający zastrzega sobie mozliwość wezwania Oferenta w razie wątpliwości, że zaoferowany produkt nie spełnia wymogów SIWZ, do dostarczenia bezzwrotnych próbek po 1 saszetce Próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia. W przypadku jednostkowego opakowania, do każdej próbki należy dołączyć kserokopię etykiety znajdującej się na opakowaniu handlowym. Każda próbka opatrzona będzie etykietą zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w j. polskim. Wszystkie przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na rynku polskim,zgodnie z przepisami prawa i posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne potwierdzające ten fakt. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia w zakresie opakowań, oznaczenia oraz obrotu odpowiadają wymaganiom ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010r. (Dz.U. Z 2010r. Nr 107 poz 679. Zamówienie wykonywane będzie w okresach kolejnych 12 miesięcy. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP i UE. Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego przedmiotu zamówienia Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PN 6/14 - przetarg na dostawę materiałów szewnych -zadanie nr 5-siatki przepuklinowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych - zgodnie z zestawieniem - załącznik nr 1e Dostarczane przedmioty zamowienia muszą posiadać w momencie dostarczenia do apteki szpitala minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynu Apteki ( budynek C). Termin dostawy przedmiotów zamówienia - wg bieżących potrzeb, każdorazowo w ciągu max 72 godzin od daty złożenia zamówienia. Zamawiający wymaga aby: 1) Nici były pakowane w sterylne, podwójnie szczelnie zamknięte saszetki - folia - papier i folia aluminiowa, gąbka hemostatyczna w opakowaniu sterylnym 2) Saszetki nici były opisane co do rodzaju nici w języku polskim 3) Wymaga się w celu sprawdzenia spełnienia wymogów SIWZ - katalogu w języku polskim z opisem rodzaju proponowanych szwów oraz opisem graficznym igieł. 4) Data ważności i seria na fakturze, faktura na nośniku magnetycznym (dyskietka, CD, pendrive) lub na adres e-mailowy kierownika Apteki, który zostanie podany na zyczenie Wykonawcy ktory uzyska zamówienie, po zakończonej procedurze przetargowej. 5) Termin przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 6) Wymaga się igieł silikonizowanych a na potwierdzenie powyższego - deklaracji producenta o powleczeniu Zamawiający zastrzega sobie mozliwość wezwania Oferenta w razie wątpliwości, że zaoferowany produkt nie spełnia wymogów SIWZ, do dostarczenia bezzwrotnych próbek po 1 saszetce Próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia. W przypadku jednostkowego opakowania, do każdej próbki należy dołączyć kserokopię etykiety znajdującej się na opakowaniu handlowym. Każda próbka opatrzona będzie etykietą zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w j. polskim. Wszystkie przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na rynku polskim,zgodnie z przepisami prawa i posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne potwierdzające ten fakt. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia w zakresie opakowań, oznaczenia oraz obrotu odpowiadają wymaganiom ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010r. (Dz.U. Z 2010r. Nr 107 poz 679. Zamówienie wykonywane będzie w okresach kolejnych 12 miesięcy. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP i UE. Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego przedmiotu zamówienia Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PN 6/14 - przetarg na dostawę materiałów szewnych -zadanie nr 6-klej tkankowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych - zgodnie z zestawieniem - załącznik nr 1f Dostarczane przedmioty zamowienia muszą posiadać w momencie dostarczenia do apteki szpitala minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynu Apteki ( budynek C). Termin dostawy przedmiotów zamówienia - wg bieżących potrzeb, każdorazowo w ciągu max 72 godzin od daty złożenia zamówienia. Zamawiający wymaga aby: 1) Nici były pakowane w sterylne, podwójnie szczelnie zamknięte saszetki - folia - papier i folia aluminiowa, gąbka hemostatyczna w opakowaniu sterylnym 2) Saszetki nici były opisane co do rodzaju nici w języku polskim 3) Wymaga się w celu sprawdzenia spełnienia wymogów SIWZ - katalogu w języku polskim z opisem rodzaju proponowanych szwów oraz opisem graficznym igieł. 4) Data ważności i seria na fakturze, faktura na nośniku magnetycznym (dyskietka, CD, pendrive) lub na adres e-mailowy kierownika Apteki, który zostanie podany na zyczenie Wykonawcy ktory uzyska zamówienie, po zakończonej procedurze przetargowej. 5) Termin przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 6) Wymaga się igieł silikonizowanych a na potwierdzenie powyższego - deklaracji producenta o powleczeniu Zamawiający zastrzega sobie mozliwość wezwania Oferenta w razie wątpliwości, że zaoferowany produkt nie spełnia wymogów SIWZ, do dostarczenia bezzwrotnych próbek po 1 saszetce Próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia. W przypadku jednostkowego opakowania, do każdej próbki należy dołączyć kserokopię etykiety znajdującej się na opakowaniu handlowym. Każda próbka opatrzona będzie etykietą zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w j. polskim. Wszystkie przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na rynku polskim,zgodnie z przepisami prawa i posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne potwierdzające ten fakt. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia w zakresie opakowań, oznaczenia oraz obrotu odpowiadają wymaganiom ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010r. (Dz.U. Z 2010r. Nr 107 poz 679. Zamówienie wykonywane będzie w okresach kolejnych 12 miesięcy. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP i UE. Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego przedmiotu zamówienia Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.25-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.