Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-11
Brzozów: Roboty w zakresie utrzymania dróg i składów na terenie Nadleśnictwa Brzozów w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 111925 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PGL LP Nadleśnictwo Brzozów , ul. Moniuszki 25, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 12 4341524, faks 13 4341525.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - jednostka nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty w zakresie utrzymania dróg i składów na terenie Nadleśnictwa Brzozów w 2011 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na rok 2011 o wartości poniżej wartości określonych w art.11. pkt 8 Ustawy pzp Roboty obejmują wykonanie: - wymianę zniszczonych przepustów z rur betonowych na rury z polietylenu - uzupełnienie nawierzchni, likwidacja przełomów tłuczniem kamiennym o gr 4-63mm - niwelację nawierzchni równiarką - oczyszczenie zamulonych rowów koparka z wywozem gruntu - oczyszczenie zamulonych rowów na odkład z niwelacja ziemi w odkładzie Szczegółowe zakresy i charakterystyka poszczególnych robót zawarta jest w załącznikach do niniejszej specyfikacji : - nr 2 - formularzach cenowych - przedmiarach robót 16 szt - nr 3 - warunkach technicznych odbioru i wykonania robót Mapa zasięgu działania Nadleśnictwa Brzozów znajduje się na stronie internetowej Nadleśnictwa www.krosno.lasy.gov.pl/brzozow.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Roboty obejmują wykonanie: - wymianę zniszczonych przepustów z rur betonowych na rury z polietylenu - uzupełnienie nawierzchni, likwidacja przełomów tłuczniem kamiennym o gr 4-63mm - niwelację nawierzchni równiarką - oczyszczenie zamulonych rowów koparka z wywozem gruntu - oczyszczenie zamulonych rowów na odkład z niwelacja ziemi w odkładzie Szczegółowe zakresy i charakterystyka poszczególnych robót zawarta jest w załącznikach do niniejszej specyfikacji : - nr 2 - formularzach cenowych - przedmiarach robót 16 szt - nr 3 - warunkach technicznych odbioru i wykonania robót Mapa zasięgu działania Nadleśnictwa Brzozów znajduje się na stronie internetowej Nadleśnictwa www.krosno.lasy.gov.pl/brzozow
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do wykonania przedmiotu zamówienia nie jest wymagane posiadanie określonych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat roboty o podobnym charakterze i zakresie, jakie obejmuje zamówienie, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub wykonawcy przedstawią pisemne oświadczenie innych podmiotów - pod warunkiem, że będą one uczestniczyły w realizacji zadania. W przypadku, gdy okres działalności jest krótszy niż 5 lata - w tym okresie. Wartość netto wykonanych prawidłowo robót dla poszczególnych części zamówienia (w stosunku rocznym) winna wynosić minimum: - dla każdej części zamówienia - 50 000 PLN
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykażą , że dysponują lub dysponować będą następującymi maszynami: - 1 samochodem o ładowności do 15 ton - 1 samochodem o ładowności powyżej 15 ton - 1 koparką wieloczynnościową
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że spełniony jest powyższy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia do obsługi maszyn typu koparka, spycharka,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem postępowania na wartość minimum 50 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści Umowy, zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawarcia umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez ich zawinione i muszą wywołać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności te odnosić się nie mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizacje przedmiotu umowy. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyśpieszających realizacje, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_brzozow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Brzozów
ul. Moniuszki 25
36-200 Brzozów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Brzozów ul. Moniuszki 25 36-200 Brzozów sekretariat Nadleśnictwa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty w zakresie utrzymania dróg i składów w leśnictwach: Dydnia Grabownica Izdebki Niewistka Blizne Podlesie Przysietnica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania robót wyszczególnionych w formularzach cenowych wg obowiązujących norm i warunków L-ctwo Dydnia Do składu Końskie, Dydnia Maćków Uzupełnienie nawierzchni tłuczniem kamiennym ton 40 Witryłów, Wola Dydeńska Uzupełnienie nawierzchni tłuczniem kamiennym ton 40 L-ctwo Grabownica Grabownica - szkólka Uzupełnienie nawierzchni tłuczniem kamiennym ton 50 Skład szkółka Niwelacja równiarką, spycharką M2 300 193a,202a, Praca spycharki m-g 16 Skałd szkólka Grabownica Uzupełnienie nawierzchni tłuczniem kamiennym ton 100 L-ctwo Izdebki Izdebnik 80c Przepust z rur z polietylenu śr. 60 cm mb 6 Wara, Obarzym Uzupełnienie nawierzchni tłuczniem kamiennym ton 50 L-ctwo Niewistka Uzupełnienie nawierzchni klińcem ton 50 6d Wara 42a Krzemienna Uzupełnienie nawierzchni tłuczniem kamiennym ton 46 Obarzym 27c Uzupełnienie nawierzchni żwirem M3 40 12c,14c,207a, Niwelacja równiarką, spycharką M2 800 L-ctwo Blizne 95a Przepust z rur z polietylenu śr. 60 cm mb 4 Krzyżowe łaki oddz 100a Uzupełnienie nawierzchni żwirem M3 50 L-ctwo Podlesie 44A Przepust z rur z polietylenu śr. 60 cm mb 7 175d,184c, Wykonanie rowu na odkład koparką Mb 300 L-ctwo Przysietnica Droga Rudawiec Uzupełnienie nawierzchni tłuczniem kamiennym ton 48.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty w zakresie utrzymania dróg i składów w leśnictwach: Bykowce Dębna Dobra Liszna Sady Siemuszowa Trepcza Tyrawa Wołoska Wola Krecowska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania robót wyszczególnionych w formularzach cenowych wg obowiązujących norm i warunków technicznych, L-ctwo Bykowce Wujskie do oddz 159a Rów odwadniający z wywozem do 0,5 km mb 50 j.w Praca koparki (przekopy, karczunek pni) m-g 30 j.w Uzupełnienie nawierzchni tłuczniem kamiennym ton 50 Wujskie -serpentyny Niwelacja równiarką, spycharką M2 150 j.w Wykonanie rowu na odkład koparką Mb 50 j.w. Rów odwadniający z wywozem do 0,5 km Mb 50 L-ctwo Dębna Do składu Międzybódź, Dębna Uzupełnienie nawierzchni tłuczniem kamiennym ton 50 11c - Dębna na skale 36j- Międzybródź Uzupełnienie nawierzchni tłuczniem kamiennym ton 60 L-ctwo Dobra 71a Przepust z rur z polietylenu śr. 40 cm Mb 5 64a, 65a, Wykonanie rowu na odkład koparką Mb 200 67a Praca spycharki m-g 16 67a Praca koparki przekopy, karczunek pni m-g 24 L-ctwo Liszna 194b, 185f, Wykonanie rowu na odkład koparką Mb 70 ul. Turystyczna Praca spycharki m-g 6 185f, 176d, Uzupełnienie nawierzchni tłuczniem kamiennym ton 40 188d Przepust z rur z polietylenu śr. 60 cm Mb 10 188d, 183g, Niwelacja równiarką, spycharką M2 1000 188d, 172d, 176d,178b-185f Wykonanie rowu na odkład koparką Mb 150 176d,178b, 185f, 187b, Praca spycharki m-g 8 ul. Turystyczna Praca koparki przekopy, karczunek pni m-g 8 Turystyczna, Gajowa Uzupełnienie nawierzchni tłuczniem kamiennym ton 40 L-ctwo Sady Droga Rozpucie - Siemuszowa 242/280 Uzupełnienie nawierzchni tłuczniem kamiennym ton 25 219d, 239a, Praca spycharki m-g 8 L-ctwo Siemuszowa Skład Hołuczków Uzupełnienie nawierzchni tłuczniem kamiennym ton 50 L-ctwo Trepcza 57a Niwelacja równiarką, spycharką M2 300 57a Wykonanie rowu na odkład koparką Mb 150 44b Rów odwadniający z wywozem do 0,5 km Mb 100 Skład Falejówka Wykonanie rowu na odkład koparką Mb 30 Kostarowce, Nowosielce Uzupełnienie nawierzchni tłuczniem kamiennym ton 30 L-ctwo Tyrawa Wołoska 146,148 Praca spycharki m-g 10 L-ctwo Wola Krecowska 243a,98c,246d Wykonanie rowu na odkład koparką Mb 180 91g Przepust z rur z polietylenu śr. 40 Mb 6 246d, 98c, Wykonanie rowu na odkład koparką Mb 120 246d, 98c Praca koparki przekopy, karczunek pni m-g 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzozowie w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r., część 1 i 3
- Dostawa paliw do samochodów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Brzozowie
- Poprawa warunków kształcenia w Zespole Szkół Nr 1 w Przysietnicy.
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 2024
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.