To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-11
Olsztyn: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach biurowych i na posesjach Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie oraz Rejonowych Oddziałów ZMiUW w Giżycku, Ełku, Piszu, Ostródzie, Działdowie i Nidzicy
Numer ogłoszenia: 11193 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339985 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie, ul. Partyzantów 24, 10-526 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 521 71 00, faks 89 521 71 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach biurowych i na posesjach Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie oraz Rejonowych Oddziałów ZMiUW w Giżycku, Ełku, Piszu, Ostródzie, Działdowie i Nidzicy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w budynkach biurowych i na posesjach Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie oraz Rejonowych Oddziałów ZMiUW w Giżycku, Ełku, Piszu, Ostródzie, Działdowie i Nidzicy. Utrzymanie czystości w w/w obiektach należy przeprowadzać w sposób sprawny, ciągły i terminowy, z zastosowanie materiałów i środków spełniających standardy ISO 14001. Wykonawca dokonuje ww. czynności: 1)własnym sprzętem, narzędziami, z zastosowaniem materiałów i środków spełniających standardy ISO 14001, 2)zakupuje na własny koszt materiały niezbędne do wykonywania zadania tj. środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe, worki na śmieci, papier toaletowy, mydło oraz ręczniki. 3)pod własnym nadzorem oraz przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu do akceptacji, nie później niż w dniu podpisania umowy. Wykaz powinien zawierać osoby sprzątające wewnątrz budynku, osoby sprzątające na posesji, osobę sprawująca nadzór i kontrolę nad wykonaniem przedmiotu umowy. Wykaz powinien zawierać następujące dane; imię i nazwisko pracownika, adres zamieszkania, numer dowodu osobistego. Do wykazu wykonawca załączy dla każdego pracownika aktualne zapytanie o karalność z Krajowego Rejestru Karnego, 4)wszystkie czynności porządkowe wewnątrz budynku należy wykonywać poza godzinami pracy ZMiUW, 5)utrzymanie czystości i porządku na posesjach i parkingach powinno odbywać się w godzinach, które pozwolą na sprawne funkcjonowanie ZMiUW, 6)odśnieżanie ciągów komunikacyjnych wzdłuż posesji oraz posypywanie ich piaskiem i solą powinno odbywać się w zależności od opadów również w dni wolne od pracy, 7)Wykonawca będzie informował pracownika nadzorującego wykonanie umowy o wszelkich widocznych nieprawidłowościach w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowaniu budynku, 8)Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ, 9)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. 10)Wykonawca zobowiązuje się posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 10.000,00 zł. na każdą grupę przetargową za wszelkie szkody mogące wystąpić w związku z wykonywaniem umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU BIUROWYM I NA POSESJI ZMIUW W OLSZTYNIE UL. PARTYZANTÓW 24
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKOTRADE Sp. z o.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19299,60
Oferta z najniższą ceną: 19299,60 / Oferta z najwyższą ceną: 31595,04
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU BIUROWYM I NA POSESJI REJONOWEGO ODDZIAŁU ZMIUW W GIŻYCKU, UL. ŁUCZAŃSKA 1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U. "ROKA" ANDRZEJ IRENEUSZ KANTORSKI ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ
jakie przetargi wygrała firma
P.U. "ROKA" ANDRZEJ IRENEUSZ KANTORSKI ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ
- Przedsiębiorstwo Usługowe ROKA Zakład Pracy Chronionej mgr Andrzej Ireneusz Kantorski, ul. Polna 14, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16071,12
Oferta z najniższą ceną: 16071,12 / Oferta z najwyższą ceną: 23292,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU BIUROWYM I NA POSESJI REJONOWEGO ODDZIAŁU ZMIUW W EŁKU, UL. KAJKI 10.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U. "ROKA" ANDRZEJ IRENEUSZ KANTORSKI ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ
jakie przetargi wygrała firma
P.U. "ROKA" ANDRZEJ IRENEUSZ KANTORSKI ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ
- Przedsiębiorstwo Usługowe ROKA Zakład Pracy Chronionej mgr Andrzej Ireneusz Kantorski, ul. Polna 14, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14114,04
Oferta z najniższą ceną: 14114,04 / Oferta z najwyższą ceną: 23292,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU BIUROWYM I NA POSESJI REJONOWEGO ODDZIAŁU ZMIUW W PISZU UL. WARSZAWSKA 21
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKOTRADE Sp. z o.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12531,60
Oferta z najniższą ceną: 12531,60 / Oferta z najwyższą ceną: 23292,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA POSESJI REJONOWEGO ODDZIAŁU ZMIUW W OSTRÓDZIE UL. SIENKIEWICZA 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U. "ROKA" ANDRZEJ IRENEUSZ KANTORSKI ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ
jakie przetargi wygrała firma
P.U. "ROKA" ANDRZEJ IRENEUSZ KANTORSKI ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ
- Przedsiębiorstwo Usługowe ROKA Zakład Pracy Chronionej mgr Andrzej Ireneusz Kantorski, ul. Polna 14, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9971,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5509,20
Oferta z najniższą ceną: 5509,20 / Oferta z najwyższą ceną: 12960,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU BIUROWYM I NA POSESJI REJONOWEGO ODDZIAŁU ZMIUW W DZIAŁDOWIE UL.GRUNWALDZKA 21
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH
jakie przetargi wygrała firma
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH
- Rejonowy Związek Spółek Wodnych, ul. Grunwaldzka 21, 13-200 Działdowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16974,00
Oferta z najniższą ceną: 16974,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23292,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA POSESJI REJONOWEGO ODDZIAŁU ZMIUW W NIDZICY UL.OLSZTYŃSKA 28
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LAS-OGRÓD Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Marcin Wiśniewski, Al. gen. K. Świerczewskiego 24, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23846,40
Oferta z najniższą ceną: 23846,40 / Oferta z najwyższą ceną: 31104,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.