eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinPrzetarg na wykonanie prac geodezyjnych polegających na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów z miasta Jarocin woj. wielkopolskie Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania Zad. nr 1 - miasto Jarocin obrębBogusław - Kasztanowa c.



Ogłoszenie z dnia 2007-07-04

Jarocin: Przetarg na wykonanie prac geodezyjnych polegających na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów z miasta Jarocin woj. wielkopolskie Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania : Zad. nr 1 - miasto Jarocin obręb: Bogusław - Kasztanowa c.a. 500 budynków c.a. 330 lokali Zad. nr 2 - miasto Jarocin obręb: Bogusław - Kopernika c.a. 590 budynków c.a. 50 lokali Zad. nr 3 - miasto Jarocin obręb: Jarocin - c.a. 800 budynków c.a. 1683 lokali
Numer ogłoszenia: 111959 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jarociński, al. Niepodległości 10-12, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472920, fax 062 7473337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na wykonanie prac geodezyjnych polegających na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów z miasta Jarocin woj. wielkopolskie Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania : Zad. nr 1 - miasto Jarocin obręb: Bogusław - Kasztanowa c.a. 500 budynków c.a. 330 lokali Zad. nr 2 - miasto Jarocin obręb: Bogusław - Kopernika c.a. 590 budynków c.a. 50 lokali Zad. nr 3 - miasto Jarocin obręb: Jarocin - c.a. 800 budynków c.a. 1683 lokali.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg na wykonanie prac geodezyjnych polegających na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów z miasta Jarocin woj. wielkopolskie Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania : Zad. nr 1 - miasto Jarocin obręb: Bogusław - Kasztanowa c.a. 500 budynków c.a. 330 lokali Zad. nr 2 - miasto Jarocin obręb: Bogusław - Kopernika c.a. 590 budynków c.a. 50 lokali Zad. nr 3 - miasto Jarocin obręb: Jarocin - c.a. 800 budynków c.a. 1683 lokali

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty i oświadczenia ułożone w następującej kolejności: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy , którego wzorzec przedstawiono w części II specyfikacji, zawierający następujące załączniki: 1. Załącznik nr 1- Oświadczenie w trybie art.22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Do załącznika nr 1 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela oferenta). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w dokument musi złożyć każdy z podmiotów. 3. Wykaz wykonanych, jako główny wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego co najmniej 3 zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób posiadających uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii do wykonywania robót o wymaganym zakresie wraz z kopiami uprawnień-form. nr 2. 5. Kopie posiadanych licencji programu GEO-INFO V, EGB 2000. 6. Wykaz osób z praktyczną znajomością obsługi programu GEO-INFO V - form. nr 2. 7. Wykaz osób ze znajomością obsługi programu EGB 2000 - formularz nr 2. 8. Wykaz sprzętu i oprogramowania przewidzianego do wykonania zamówienia - formularz nr 3. 9. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt. I.2. i I.9. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.. I.11. należy zastąpić je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania .Dokumenty powinny być wystawione w terminach, o których mowa w § 2 ust.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87, poz.605). Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą (za zgodność z oryginałem) i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione/ do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 13. Etapowy harmonogram wykonania i odbioru prac. 14. Wypełniony i podpisany projekt umowy. 15. Zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału względnie notarialnie poświadczonej kopii lub kopii poświadczonej przez mocodawcę. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJA O DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty i oświadczenia ułożone w następującej kolejności: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy , którego wzorzec przedstawiono w części II specyfikacji, zawierający następujące załączniki: 1. Załącznik nr 1- Oświadczenie w trybie art.22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Do załącznika nr 1 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela oferenta). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w dokument musi złożyć każdy z podmiotów. 3. Wykaz wykonanych, jako główny wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego co najmniej 3 zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób posiadających uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii do wykonywania robót o wymaganym zakresie wraz z kopiami uprawnień-form. nr 2. 5. Kopie posiadanych licencji programu GEO-INFO V, EGB 2000. 6. Wykaz osób z praktyczną znajomością obsługi programu GEO-INFO V - form. nr 2. 7. Wykaz osób ze znajomością obsługi programu EGB 2000 - formularz nr 2. 8. Wykaz sprzętu i oprogramowania przewidzianego do wykonania zamówienia - formularz nr 3. 9. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt. I.2. i I.9. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.. I.11. należy zastąpić je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania .Dokumenty powinny być wystawione w terminach, o których mowa w § 2 ust.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87, poz.605). Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą (za zgodność z oryginałem) i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione/ do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 13. Etapowy harmonogram wykonania i odbioru prac. 14. Wypełniony i podpisany projekt umowy. 15. Zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału względnie notarialnie poświadczonej kopii lub kopii poświadczonej przez mocodawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-jarocinski.pl (BIP)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej 63-200 Jarocin ul. Kościuszki 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe 63-200 Jarocin Al. Niepodległości 10-12 Biuro Obsługi Klienta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. nr 1 - miasto Jarocin obręb: Bogusław - Kasztanowa c.a. 500 budynków c.a. 330 lokali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. nr 1 - miasto Jarocin obręb: Bogusław - Kasztanowa c.a. 500 budynków c.a. 330 lokali.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. nr 2 - miasto Jarocin obręb: Bogusław - Kopernika c.a. 590 budynków c.a. 50 lokali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. nr 2 - miasto Jarocin obręb: Bogusław - Kopernika c.a. 590 budynków c.a. 50 lokali.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. nr 3 - miasto Jarocin obręb: Jarocin - c.a. 800 budynków c.a. 1683 lokali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. nr 3 - miasto Jarocin obręb: Jarocin - c.a. 800 budynków c.a. 1683 lokali.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.