Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-06-14
Rawicz: Wymiana okien w budynku Szko³y Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza w Rawiczu przy ul. Mickiewicza 16
Numer og³oszenia: 112025 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Rawiczu , ul. Mickiewicza 16, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 65 5452741, faks 65 5467213.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.sp1.rawicz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Szko³a Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana okien w budynku Szko³y Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza w Rawiczu przy ul. Mickiewicza 16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na wymianie 106 szt. okien o ³±cznej powierzchni 254,65 m 2 w budynkach nr 16 i 18 Szko³y Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza, przy ul. Mickiewicza w Rawiczu. Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: 1) roboty przygotowawcze (rozbiórkowe), 2) dostawê oraz monta¿ okien i parapetów, 3) zabezpieczenie pod³óg, 4) roboty malarskie wewnêtrzne, 5) wywóz gruzu, odpadów i uporz±dkowanie terenu budowy. 2. Szczegó³owy zakres zamówienia stanowi±cy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ za pomoc± do³±czonego do SIWZ: przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, zestawienia okien oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymienione dokumenty stanowi±ce integraln± czê¶æ niniejszej specyfikacji s± zamieszczone na stronie internetowej Zamawiaj±cego http://www.sp1.rawicz.pl/ (zak³adka: przetargi). Materia³y te mo¿na równie¿ pobraæ za op³at± w siedzibie Zamawiaj±cego - w sekretariacie szko³y. 3. Mog±ce wystêpowaæ w dokumentacji projektowej i kosztorysowej nazwy w³asne producentów lub wyrobów zosta³y u¿yte wy³±cznie w celu wskazania za³o¿onego standardu przyjêtych rozwi±zañ. 4. Wykonawca jest zobowi±zany prowadziæ roboty budowlane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w sposób niezagra¿aj±cy bezpieczeñstwu ludzi i mienia. 5. Roboty winny byæ prowadzone przez Wykonawcê zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadaj±cych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 6. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objêtych niniejszym zamówieniem obowi±zywaæ bêd± zasady i wymagania dotycz±ce zasad prowadzenia robót jak równie¿ ogólne wymagania dotycz±ce wykonania i odbioru robót budowlanych okre¶lone w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z za³±cznikami, 3) kosztorysie ofertowym, 4) Polskich Normach. 7. Wymienione w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z Polskich Norm przenosz±cych normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Je¿eli jakakolwiek Polska Norma przenosz±ca normy europejskie nie zosta³a wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowi±zkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 8. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowi±zany bêdzie w ramach zaproponowanej ceny ofertowej równie¿ do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z pó¼niejszymi zm.); 2) ubezpieczenia budowy i robót z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynik³ych w czasie wykonywania robót jak równie¿ za odpowiedzialno¶æ za wszelkie zdarzenia powsta³e z tej przyczyny; 3) wykonywanie robót zgodnie z wydanym pozwoleniem nr 650/2012/A Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 17 grudnia 2012 roku stanowi±cym za³±cznik do SIWZ; 4) organizacji i zabezpieczenia placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 5) po zakoñczeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demonta¿ obiektów tymczasowych oraz uporz±dkowania terenu zajêtego na prowadzenie robót zwi±zanych z realizacja zamówienia, 6) wykonywanie na bie¿±co prac porz±dkowych, 7) oznakowanie terenu budowy na czas prowadzenia robót w celu zapewnienia bezpieczeñstwa; 8) udzielenia 36 miesiêcznej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materia³y (w tym stolarka okienna); 9) naprawy wszelkich szkód powsta³ych w wyniku prowadzenia prac we w³asnym zakresie i na w³asny koszt..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 26.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku dokonana bêdzie na zasadzie spe³nia / nie spe³nia na podstawie za³±czonego do oferty O¶wiadczenia Wykonawcy (za³±cznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku dokonana bêdzie na zasadzie spe³nia / nie spe³nia na podstawie za³±czonego do oferty O¶wiadczenia Wykonawcy (za³±cznik nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku dokonana bêdzie na zasadzie spe³nia / nie spe³nia na podstawie za³±czonego do oferty O¶wiadczenia Wykonawcy (za³±cznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku dokonana bêdzie na zasadzie spe³nia / nie spe³nia na podstawie za³±czonego do oferty O¶wiadczenia Wykonawcy (za³±cznik nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku dokonana bêdzie na zasadzie spe³nia / nie spe³nia na podstawie za³±czonego do oferty O¶wiadczenia Wykonawcy (za³±cznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wype³niona i podpisana przez Wykonawcê oferta przetargowa w oryginale (za³±cznik nr 1 do SIWZ), 2) kosztorys ofertowy w wersji papierowej opracowany przez Wykonawcê metod± kalkulacji szczegó³owej w oparciu o za³±czony do SIWZ przedmiar wraz z kosztorysem zerowym, z uwzglêdnieniem zapisów zawartych w rozdziale XVI. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ ¿±dania od wybranego Wykonawcy do z³o¿enia kosztorysu ofertowego w wersji elektronicznej, 3) orygina³ pe³nomocnictwa do reprezentowania (o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik) lub kopia pe³nomocnictwa po¶wiadczona przez notariusza, 4) dokumenty potwierdzaj±ce równowa¿no¶æ materia³u lub sprzêtu (o ile Wykonawca stosuje w ofercie materia³ i sprzêt równowa¿ny).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
4. Zamawiaj±cy dopuszcza - je¿eli uzna za uzasadnione - mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy o których mowa w art. 144 ustawy PZP w nastêpuj±cych przypadkach: 1) potrzeby wykonania robót zamiennych lub odst±pienia od realizacji czê¶ci robót, i zwi±zanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, 2) wyst±pienia robót dodatkowych, których wykonanie uzale¿nia wykonanie zamówienia podstawowego, 3) na uzasadniony wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiaj±cego i pod warunkiem, ¿e zmiana ta wynika z okoliczno¶ci których Wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie sk³adania oferty i nie jest przez niego zawiniona, 4) braku rozwi±zañ projektowych stwierdzonych w czasie trwania robót o czas niezbêdny do ich uzupe³nienia, 5) zmiany technologii wykonania robót, 6) zmiany urzêdowej wysoko¶ci stawki podatku VAT, 7) wyst±pienia zdarzeñ wymuszaj±cych przerwê w realizacji zamówienia niezale¿nych od Wykonawcy, 8) wprowadzenie lub zmiana zg³oszonych w ofercie czê¶ci robót wykonywanych przy udziale Podwykonawcy, za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego, 9) zmiana terminu realizacji zamówienia, 10) przekszta³cenie którejkolwiek ze stron umowy, 11) zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiaj±cego, za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego (np. osoby odpowiedzialne za realizacjê zamówienia, kierownik budowy itp.) 12) warunków p³atno¶ci z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta bêdzie korzystna i niezbêdna dla Zamawiaj±cego, 13) innych niezbêdnych zmian pod warunkiem, ¿e s± korzystne dla Zamawiaj±cego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp1.rawicz.pl/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: W siedzibie Zamawiaj±cego: w sekretariacie Szko³y Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza, ul. Mickiewicza 16, 63-900 Rawicz po wp³aceniu nale¿no¶ci w sekretariacie lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 01.07.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiaj±cego - w sekretariacie Szko³y Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza, ul. Mickiewicza 16. 63-900 Rawicz.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej. 2. Wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w postêpowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± pisemnie. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ porozumiewania siê obu Stron (Wykonawca, Zamawiaj±cy) za pomoc± faksu oraz poczty elektronicznej. Je¿eli Zamawiaj±cy lub Wykonawca przeka¿e faksem lub poczt± elektroniczn± dokumenty lub informacje, o których mowa wy¿ej, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdzi fakt ich otrzymania..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- "Dostawa sprzêtu i narzêdzi do zabiegów endoskopowych"
- Remont instalacji wodoci±gowej dwóch zbiorników zewnêtrznych w Zak³adzie Karnym w Rawiczu
- "Modernizacja sali gimnastycznej ZSS w Rawiczu - etap I"
wiêcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokszta³c±cego im. D±brówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemys³owej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowê drogi dla rowerów o d³. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postêpowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowo¶ci Kossobudy, gmina Raci±¿ oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - ¯ychowo nr ewid. dzia³ki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.