eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potulice › dostawy artykułów spożywczych (znak sprawy 07/2006)



Ogłoszenie z dnia 2006-03-01

POZYCJA 11203

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Potulice: dostawy artykułów spożywczych (znak sprawy 07/2006) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Karny, do kontaktów: Jakub Niekrasz, Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5874440, fax 052 5874400, e-mail: dkw_potulice@sw.gov.pl, www.sw.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy artykułów spożywczych (znak sprawy 07/2006). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Grupa 1: 1)granulat sojowy-1100kg, pakowany w opak. min. 20kg, CPV: 15890000-3, PN-ISO 5506:2002, 2)kostka sojowa-2700kg, pakowana w opak. min. 20kg, CPV: 15890000-3, PN-ISO 5506:2002, 3)krajanka sojowa-2100kg, pakowana w opak. min. 20kg, CPV: 15890000-3, PN-ISO 5506:2002, 4)herbata-3000kg, pakowana w opak. zbiorczych, CPV: 15863000-5, PN-ISO 3720:1997/Ap1:2004, 5)kakao-35kg, pakowane w opak. min. 1kg, CPV: 15841000-5, PN-A-88113:1998, 6)kawa zbożowa-7000kg, kawa zbożowa z prażonego żyta i cykorii w pierwszym gatunku, pakowana w opak. zbiorczych, CPV: 15861000-1, 7)majeranek-300kg, pakowany w opak. min. 1kg, CPV: 15872300-4, PN-A-86958:1997/Az1:2002, 8)musztarda-750kg, pakowana w opak. min. 1kg, CPV: 15871250-1, PN-A-86964:2002/Az1:2004, 9)ocet spirytusowy 10%-1400 litrów, pakowany w opak. min. 0,5 l, CPV: 15871120-1, PN-EN 13188:2002/AC:2003, 10)pieprz ziołowy mielony-1600kg, pakowany w opak. min. 1kg, CPV: 15871270-7, PN-A-86952:1997/Az1:2002, 11)przyprawa do zup-5000 litrów, pakowana w opak. min. 0,5 l, CPV: 15890000-3, PN-A-86967:1998/Az1:2002, 12)przyprawa do mięs typu fix lub równoważnik-500 kg, pakowana w opak. min. 3kg, CPV: 15890000-3, PN-A-86967:1998/Az1:2002, 13)sól kuchenna jodowana warzona, drobno mielona-14000kg, pakowana w opak. zbiorczych, CPV: 15872400-5, PN-C-84081-2:1998, 14)miód naturalny-158 kg, pakowany w opak. 25g, CPV: 012521100-9, PN-88/A-77626. Grupa 2: 1)bulion jarzynowy-4900kg, pakowany w opak. zbiorczych, CPV: 15891500-5, PN-A-94052:1996, 2)zupa pieczarkowa-2200kg, pakowana w opak. zbiorczych, CPV: 15891400-4, PN-A-75980:1997, 3)żurek-2600kg, pakowany w opak. zbiorczych, CPV: 15891400-4, PN-A-75980:1997, 4)zupa ogonowa-2600kg, pakowana w opak. zbiorczych, CPV: 15891400-4, PN-A-75980:1997, 5)sos myśliwski-350kg, pakowany w opak. zbiorczych, CPV: 15871260-4, PN-A-86951:1997, 6)sos pieczeniowy-500kg, pakowany w opak. zbiorczych, CPV: 15871260-4, PN-A-86951:1997. Grupa 3: 1)cukier biały, suchy czysty, o białej barwie, bez grudek-60000kg, pakowany w worki papierowe po 50kg, CPV: 15831200-4,PN-A-74850:1996/Az1:2003. Ilości szacunkowe mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy o - 20%. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności: 1) Dostawy w/w artykułów do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Potulicach. 2) Wykonawca dostarczać będzie w/w artykuły własnym transportem, na swój koszt, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. W/w artykuły mają być świeże, o dobrym smaku, z długim okresem przydatności do spożycia. Opakowania muszą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia (data nie dotyczy cukru) oraz wadze. 3) Realizacja dostaw w uzgodnionych terminach, w godzinach 7:00 - 11:00. 4) Termin płatności 30 dni, forma płatności przelew. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wykonawca dostarczać będzie w/w artykuły do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Potulicach. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Oryginalny kod CPV: 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze gdzie indziej niesklasyfikowane, nawet suszone Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone Oryginalny kod CPV: 15.87.24.00 - Sól Kod CPV wg słownika 2008: 15.87.24.00 - Sól Oryginalny kod CPV: 15.89.14.00 - Zupy Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.14.00 - Zupy Oryginalny kod CPV: 15.83.12.00 - Cukier biały Kod CPV wg słownika 2008: 15.83.12.00 - Cukier biały 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: granulat sojowy-1100kg, kostka sojowa-2700kg, krajanka sojowa-2100kg, herbata-3000kg, kakao-35kg, kawa zbożowa-7000kg, majeranek-300kg, musztarda-750kg, ocet spirytusowy 10%-1400 l, pieprz ziołowy mielony-1600kg, przyprawa do zup-5000 l, przyprawa do mięs typu fix lub równoważnik-500kg, sól kuchenna jodowana warzona-14000kg, miód naturalny-158kg, bulion jarzynowy-4900kg, zupa pieczarkowa-2200kg, żurek-2600kg, zupa ogonowa-2600kg, sos myśliwski-350kg, sos pieczeniowy-500kg, cukier biały-60000kg. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.05.2006; data zakończenia: 30.11.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: grupa 1 - 1.000,00 zł, grupa 2 - 500,00 zł, grupa 3 - 1.500,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Opis płatności znajduje się w siwz. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualna decyzja wydana przez właściwy Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny, 7) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: znak sprawy 07/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.04.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.04.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.04.2006, godzina 11:15, w siedzibie zamawiającego, w świetlicy.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.02.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00, 15.87.24.00, 15.86.30.00, 15.86.10.00, 15.87.12.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w siwz. 3) Zakres lub wartość: Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia znajduje się w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.14.00, 15.89.15.00, 15.87.12.60. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w siwz. 3) Zakres lub wartość: Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia znajduje się w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.12.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w siwz. 3) Zakres lub wartość: Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia znajduje się w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.