Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-04
Wrocław: Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przez okres 1 roku od podpisania umowy
Numer ogłoszenia: 112042 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, 50-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, fax 071 3283576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ar.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przez okres 1 roku od podpisania umowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przez okres 1 roku od podpisania umowy Wartość zamówienia: poniżej 211 000, 00 Euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokośći: 1 200, 00 PLN..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości minimum 70 000, 00 zł brutto każda , 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2 Arkusz kalkulacyjny wg załącznika nr 2 do SIWZ. Dokumenty i oświadczenia w związku z art. 25 ustawy PZP i na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U.z dnia 24 maja 2006 r. nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. I tak: 3Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Dodatkowo w przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej należy przedstawić pełnomocnictwo wskazujące osobę upoważnioną do reprezentowania wspólników w postępowaniu. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie o których mowa w rozdziale V pkt 5. W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu poprzez przedstawienie w ofercie stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie, o których mowa w rozdziale V pkt 5. 4Oświadczenie nr 1 wykonawcy wg załącznika nr 3 do SIWZ. 5Oświadczenie nr 2 wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ. 6Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu,dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) wg załącznika nr 5 do SIWZ 7Polisa, a w przypadku jej braku inny ważny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8Podpisany na każdej stronie wzór umowy wg załącznika nr 6 do SIWZ. 9Ewentualne pełnomocnictwo. 10Dowód wniesienia wadium. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy nie dokonywali zmian w formie i treści wzorów załączników do SIWZ, które zostaną przedstawione w złożonych ofertach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ar.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych i Umów w siedzibie zamawiającego, pok. 114, w godzinach od 10.30 do 13.30 od poniedziałku do piątku lub za zaliczeniem pocztowym, cena SIWZ: 10 PLN + koszty przesyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Wrocław, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, pok. 102, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.