eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Kielce: Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach
Numer ogłoszenia: 112057 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Świętokrzyska , Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25-314 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3424150, faks 041 3443874,041 3424140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj: komputerów przenośnych, komputerów osobistych, kolorowych drukarek atramentowych, urządzeń fotokopiujących, serwerów, monitorów, pakietów oprogramowania i systemów informatycznych dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w częściach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu, - przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach komputerowych lub dostarczonego wraz z urządzeniem, - udzielenia serwisu gwarancyjnego na warunkach co najmniej takich jak w załączniku nr 5 do SIWZ, - zapewnienia serwisu pogwarancyjnego. Ponadto sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupowany..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 33.19.51.00-4, 48.00.00.00-8, 48.82.00.00-2, 30.23.21.30-4, 30.12.12.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do złożenia wadium odpowiednio do części zamówienia, na którą składa ofertę w wysokości: 1.część I - 70 zł. (słownie: siedemdziesiąt złotych) 2.część II - 170 zł. (słownie: sto siedemdziesiąt złotych) 3.część III - 60 zł. (słownie: sześćdziesiąt złotych) 4.część IV - 25 zł. (słownie: dwadzieścia pięć złotych) 5.część V - 1 100 zł. (słownie: jeden tysiąc sto złotych) 6.część VI - 100 zł. (słownie: sto złotych) 7.część VII - 40 zł. (słownie: czterdzieści złotych) 8.część VIII - 50 zł. (słownie: pięćdziesiąt złotych). Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Oferent przystępujący do przetargu obowiązany jest również złożyć dokument udzielenia gwarancji, w którym zapewni min. warunki serwisu gwarancyjnego wg załącznika nr 5 do SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej dwie dostawy sprzętu odpowiadające rodzajem i wartością tej części przedmiotu zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę o wartości nie niższej dla każdej z nich niż wykazana poniżej kwota : - część zamówienia nr I - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2 250,00 PLN, - część zamówienia nr II - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 5 000,00 PLN, - część zamówienia nr III - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 800,00 PLN, - część zamówienia nr IV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 750,00 PLN, - część zamówienia nr V - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 34 000,00 PLN, - część zamówienia nr VI - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 3 000,00 PLN, - część zamówienia nr VII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 200,00 PLN, - część zamówienia nr VIII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN, Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie i w załącznikach do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie poszczególnych części zamówienia uzna się Wykonawcę, który posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości co najmniej takiej jak wskazano poniżej dla danej części przedmiotu zamówienia: - część zamówienia nr I - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 2 250,00 PLN, - część zamówienia nr II - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 5 000,00 PLN, - część zamówienia nr III - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 1 800,00 PLN, - część zamówienia nr IV - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 750,00 PLN, - część zamówienia nr V - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 34 000,00 PLN, - część zamówienia nr VI - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 3 000,00 PLN, - część zamówienia nr VII - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 1 200,00 PLN, - część zamówienia nr VIII - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN, Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie i w załącznikach do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych (co najmniej dwóch) głównych dostaw (na kwotę: - część zamówienia nr I - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2 250,00 PLN, - część zamówienia nr II - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 5 000,00 PLN, - część zamówienia nr III - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 800,00 PLN, - część zamówienia nr IV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 750,00 PLN, - część zamówienia nr V - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 34 000,00 PLN, - część zamówienia nr VI - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 3 000,00 PLN, - część zamówienia nr VII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 200,00 PLN, - część zamówienia nr VIII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są : - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia; - w przypadku gdy zamawiający PŚk jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów.;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dowód wniesienia wadium - tylko w oryginale. 2. Dokument udzielenia gwarancji, w którym zapewni min.warunki serwisu gwarancyjnego wg załącznika nr 5 SIWZ. 3. Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku gdy wykonawca nie będzie samodzielnie realizował zamówienia. 4. Zestawienie ilościowo-wartościowe zaproponowanego sprzętu musi zawierać dokument/specyfikację techniczną potwierdzający spełnienie przez oferowane urządzenia wszystkich wymagań technicznych oraz nazwę, model, symbol, ilość, cenę jednostkową netto, VAT %, wartość brutto. Opisy te muszą jednoznacznie identyfikować oferowane urządzenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy urządzenia wchodzące w jego zakres zostaną wycofane z rynku przez producenta, a wykonawca zaproponuje urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach jak wymagane w opisie przedmiotu zamówienia bez zmiany ceny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Świętokrzyska w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7, 25-314 Kielce, Budynek B, pokój nr 2.33 (Dział Zamówień Publicznych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Świętokrzyska w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7, 25-314 Kielce, Budynek B, pokój nr 2.33 (Dział Zamówień Publicznych).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach (komputer przenośny).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj: komputerów przenośnych, komputerów osobistych, kolorowych drukarek atramentowych, urządzeń fotokopiujących, serwerów, monitorów, pakietów oprogramowania i systemów informatycznych dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w częściach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu, - przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach komputerowych lub dostarczonego wraz z urządzeniem, - udzielenia serwisu gwarancyjnego na warunkach co najmniej takich jak w załączniku nr 5 do siwz, - zapewnienia serwisu pogwarancyjnego. Ponadto sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupowany..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 33.19.51.00-4, 48.00.00.00-8, 48.82.00.00-2, 30.23.21.30-4, 30.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach (komputer przenośny, komputer stacjonarny, drukarka sieciowa z funkcją skanowania).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj: komputerów przenośnych, komputerów osobistych, kolorowych drukarek atramentowych, urządzeń fotokopiujących, serwerów, monitorów, pakietów oprogramowania i systemów informatycznych dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w częściach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu, - przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach komputerowych lub dostarczonego wraz z urządzeniem, - udzielenia serwisu gwarancyjnego na warunkach co najmniej takich jak w załączniku nr 5 do siwz, - zapewnienia serwisu pogwarancyjnego. Ponadto sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupowany..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 33.19.51.00-4, 48.00.00.00-8, 48.82.00.00-2, 30.23.21.30-4, 30.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach (komputer stacjonarny).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj: komputerów przenośnych, komputerów osobistych, kolorowych drukarek atramentowych, urządzeń fotokopiujących, serwerów, monitorów, pakietów oprogramowania i systemów informatycznych dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w częściach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu, - przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach komputerowych lub dostarczonego wraz z urządzeniem, - udzielenia serwisu gwarancyjnego na warunkach co najmniej takich jak w załączniku nr 5 do siwz, - zapewnienia serwisu pogwarancyjnego. Ponadto sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupowany..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 33.19.51.00-4, 48.00.00.00-8, 48.82.00.00-2, 30.23.21.30-4, 30.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach (urządzenie wielofunkcyjne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj: komputerów przenośnych, komputerów osobistych, kolorowych drukarek atramentowych, urządzeń fotokopiujących, serwerów, monitorów, pakietów oprogramowania i systemów informatycznych dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w częściach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu, - przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach komputerowych lub dostarczonego wraz z urządzeniem, - udzielenia serwisu gwarancyjnego na warunkach co najmniej takich jak w załączniku nr 5 do siwz, - zapewnienia serwisu pogwarancyjnego. Ponadto sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupowany..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 33.19.51.00-4, 48.00.00.00-8, 48.82.00.00-2, 30.23.21.30-4, 30.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach (serwer, komputery stacjonarne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj: komputerów przenośnych, komputerów osobistych, kolorowych drukarek atramentowych, urządzeń fotokopiujących, serwerów, monitorów, pakietów oprogramowania i systemów informatycznych dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w częściach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu, - przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach komputerowych lub dostarczonego wraz z urządzeniem, - udzielenia serwisu gwarancyjnego na warunkach co najmniej takich jak w załączniku nr 5 do siwz, - zapewnienia serwisu pogwarancyjnego. Ponadto sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupowany..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 33.19.51.00-4, 48.00.00.00-8, 48.82.00.00-2, 30.23.21.30-4, 30.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach (komputery stacjonarne, monitory, Microsoft Office - Office Professional Plus 2013 Sngl Academic OPEN 1 License No Level - dwie pojedyncze licencje).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj: komputerów przenośnych, komputerów osobistych, kolorowych drukarek atramentowych, urządzeń fotokopiujących, serwerów, monitorów, pakietów oprogramowania i systemów informatycznych dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w częściach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu, - przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach komputerowych lub dostarczonego wraz z urządzeniem, - udzielenia serwisu gwarancyjnego na warunkach co najmniej takich jak w załączniku nr 5 do siwz, - zapewnienia serwisu pogwarancyjnego. Ponadto sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupowany..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 33.19.51.00-4, 48.00.00.00-8, 48.82.00.00-2, 30.23.21.30-4, 30.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach (komputer stacjonarny).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj: komputerów przenośnych, komputerów osobistych, kolorowych drukarek atramentowych, urządzeń fotokopiujących, serwerów, monitorów, pakietów oprogramowania i systemów informatycznych dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w częściach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu, - przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach komputerowych lub dostarczonego wraz z urządzeniem, - udzielenia serwisu gwarancyjnego na warunkach co najmniej takich jak w załączniku nr 5 do siwz, - zapewnienia serwisu pogwarancyjnego. Ponadto sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupowany..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 33.19.51.00-4, 48.00.00.00-8, 48.82.00.00-2, 30.23.21.30-4, 30.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach (monitory).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj: komputerów przenośnych, komputerów osobistych, kolorowych drukarek atramentowych, urządzeń fotokopiujących, serwerów, monitorów, pakietów oprogramowania i systemów informatycznych dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w częściach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu, - przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach komputerowych lub dostarczonego wraz z urządzeniem, - udzielenia serwisu gwarancyjnego na warunkach co najmniej takich jak w załączniku nr 5 do siwz, - zapewnienia serwisu pogwarancyjnego. Ponadto sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupowany..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 33.19.51.00-4, 48.00.00.00-8, 48.82.00.00-2, 30.23.21.30-4, 30.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.