Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-20
Głogów: Usługi szkoleniowe
Numer ogłoszenia: 112140 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie , ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7275555, faks 076 7275501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.glogow.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00 - 80.42.30.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt. 1- 3 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ według formuły spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, złożone na załączniku nr 1 do Formularza ofertowego; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 415.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.95
- 2 - jakość usług - 0.05
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.glogow.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy urząd Pracy
ul. Piaskowa 1
67-200 Głogów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Piaskowa 1 67-200 Głogów pok. 101/I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne dotyczy realizacji projektu pt. POGODA NA PRACĘ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego - Kapitał Ludzki 2007-2013 - poddziałanie 6.1.3.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Specjalista ds. sprzedaży dla 20 osób podzielonych na dwie grupy po 10 osób każda 9termin rozpoczęcia szkolenia I grupa - maj 2009, II grupa - wrzesień 2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni szkolenia - do 50 dni roboczych. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 700 i kończyć się nie później niż o godz. 2000; b) ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy; c) ilość godzin zajęć przypadająca na jednego uczestnika: ogółem: 240 godzin, w tym: - 180 godzin zajęć lekcyjnych modułu specjalista ds. sprzedaży, - 60 godzin zajęć modułu Prawo jazdy kat. B, w tym 30 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i 30 godzin zegarowych zajęć praktycznych. d) program szkolenia winien obejmować: - obsługę kasy fiskalnej, - obsługę programu komputerowego SUBIEKT, - zapoznanie z podstawowymi zasadami przestrzegania higieny w procesie produkcji i obrotu żywnością, - organizację handlu, sylwetkę zawodową handlowca, podstawowe zasady handlu, techniki perswazji, techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta, - przepisy prawa handlowego, - rola i oczekiwania klientów; - rozpoznanie potrzeb klientów; - radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów - prawo jazdy kat. B - zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Infrastruktury e) miejsce szkolenia - Głogów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.95
- 2. jakość usług - 0.05
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: organizacja i przeprowadzenia szkolenia Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG, spawanie blach i rur elektrodami otulonymi - spoiny pachwinowe dla 12 osób, termin rozpoczęcia szkolenia maj 2009r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 55 dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 700 i kończyć się nie później niż o godz. 2000; b) ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy; c) ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika: ogółem: 308 godzin, w tym: - w zakresie modułu spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG: - zajęcia teoretyczne - 25 godzin - instruktaż wstępny - 2 godziny - zajęcia praktyczne - 118 godzin - w zakresie modułu spawanie blach i rur elektrodami otulonymi - spoiny pachwinowe. - zajęcia teoretyczne - 23 godziny - instruktaż wstępny - 2 godziny - zajęcia praktyczne - 138 godzin d) program szkolenia winien obejmować: - spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG wg programu Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach - spawanie blach i rur elektrodami otulonymi - spoiny pachwinowe wg programu Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach e) miejsce szkolenia - Głogów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.95
- 2. jakość usług - 0.05
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Obsługa komputera w pracy biurowej dla 20 osób, termin rozpoczęcia szkolenia maj 2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 30 dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 700 i kończyć się nie później niż o godz. 2000; b) ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy; c) ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika: ogółem: 150 godzin, w tym: - 80 godzin zajęć teoretycznych; - 70 godzin zajęć praktycznych;. d) program szkolenia winien obejmować : podstawy obsługi komputera (obróbka tekstowa pism, obróbka graficzna, arkusz kalkulacyjny, przeglądarka internetowa, nauka pisania na komputerze), - zasady organizacji pracy biura, - naukę obsługi urządzeń biurowych (telefon, faks, kserokopiarka, niszczarka, dyktafon, nagrywarka CD, skaner), - psychologię obsługi klienta, zasady profesjonalnego nawiązywania i prowadzenia rozmowy z klientami firmy, - zasady prowadzenia korespondencji (redagowanie pism, wysyłanie korespondencji), - podział i archiwizowanie dokumentów, e) w ramach podziału na grupy każda z osób szkolonych będzie miała zagwarantowany do własnej dyspozycji komputer o systemie operacyjnym i oprogramowaniu umożliwiającym wykonywanie ww zadań (w stosunku 1:1, tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednego komputera); f) miejsce szkolenia - Głogów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.95
- 2. jakość usług - 0.05
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Organizacja kolonii letnich dla dzieci z terenu Gminy Głogów w 2025 r.
- Dostawa owoców, warzyw i kiszonek dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o o.o.
- Remont drogi powiatowej nr 1002D w Chociemyśli
- Dostawa mięsa oraz wędlin dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Głogowie w okresie 01.06.2025r. - 31.05.2026r., w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek
- Na dostawę materiałów opatrunkowych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka.
więcej: przetargi w Głogowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.