Ogłoszenie z dnia 2017-01-19
Ogłoszenie nr 11215 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.
Sorkwity: budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Zyndakach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 335452
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 342244-2016; 347227-2016; 353125-2016; 354642-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sorkwity, krajowy numer identyfikacyjny
54094300000, ul.
ul. Olsztyńska
,
11731
Sorkwity, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
0-89 742-81-79, faks
0-89 742-85-30, e-mail
sorkwity@go2.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminasorkwity.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Zyndakach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RBG.271.3.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sali gimnastycznej z przeznaczeniem dla uczniów Zespołu Szkół w Zyndakach o następującej charakterystyce: 1) obiekt w postaci sali jednonawowej z centralnie zlokalizowanymi boiskami głównymi do gry oraz dwoma boiskami w układzie prostopadłym do osi podłużnej budynku, sala powiązana funkcjonalnie z istniejącym budynkiem szkoły, 2) sala zaprojektowana dla 115 osób, gdzie przewiduje się 12 osób ćwiczących, 100 osób na widowni oraz 2 nauczycieli, 3) funkcję zaplecza szatniowosanitarnego pełnić będą istniejące szatnie zlokalizowane w łączniku pomiędzy budynkiem szkoły a projektowaną salą gimnastyczną, w skład zaplecza wchodzi również projektowany magazyn, korytarz oraz znajdująca się na poddaszu wentylatorownia, komunikacja pozioma w formie wewnętrznego korytarza, 4) parametry obiektu: a) powierzchnia zabudowy - 548 m2, b) powierzchnia użytkowa - 499,3 m2, c) kubatura netto - 4489,2 m3, 5) zestawienie powierzchni: a) przyziemie: sala gimnastyczna - 467,5 m2, magazyn - 21,2 m2, korytarz - 10,6 m2, b) poddasze techniczne: wentylatorownia - 31,4 m2, 6) posadowienie budynku bezpośrednie za pomocą ław i stóp fundamentowych na głębokości od 2,0 do 3,0 m, 7) budynek zostanie wyposażony w następujące instalacje: a) wentylacji mechanicznej, b) centralnego ogrzewania, c) elektrycznej, d) odgromowej, 8) dojazd do obiektu w postaci drogi p.poż. zlokalizowanej od istniejącego wjazdu dookoła zabudowań i wyjazd istniejącym wjazdem, 9) parametry sali gimnastycznej: a) podstawowe wymiary 30,7 x 17,1 m, b) ilość kondygnacji - 1, c) wysokość całkowita kondygnacji 11,1 m, d) wysokość obiektu 11,4 m. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; przedmiary robót załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia traktowane są jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 4. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 5. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. 6. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania szkoły. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby następujące osoby były w okresie realizacji zamówienia zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.): 1) osoba pełniąca obowiązki kierownika budowy, 2) osoba pełniąca obowiązki kierownika robót sanitarnych, 3) osoba pełniąca obowiązki kierownika robót elektrycznych. 8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 10. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest zgodnie z zawartą umową z Ministrem Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Rozwoju Regionalnej Infrastruktury Sportowej - edycja 2016, w związku z czym wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić: 1) udzielenie dofinansowania w roku 2017 w kwocie nieprzekraczającej 500.000,00 złotych, 2) udzielenie dofinansowania w roku 2018 w kwocie nieprzekraczającej 200.000,00 złotych, 3) wykonanie i zamieszczenie tablicy informacyjnej: a) przy głównym wejściu na elewacji budynku, b) o wymiarach minimum 60 cm (wysokość) i 80 cm (szerokość), c) z trwałych materiałów, np. stali nierdzewnej, blachy lub pleksi, d) zawierającej napisy wykonane w sposób czytelny i trwały w kolorze czarnym na białym tle, szczegółowe informacje dotyczące układu treści tablicy znajdują się w Wytycznych dotyczących obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) dostępnych na stronie internetowej www.msit.gov.pl, w zakładce Infrastruktura.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45212222-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3569340.55 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 2666000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.