Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-21
Gorzów Wielkopolski: Wykonanie robót geodezyjno-kartograficznych związanych z przygotowaniem do wyłączenia z użytkowania map analogowych z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla obszaru gminy Witnica-obszar wiejski
Numer ogłoszenia: 112170 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gorzowski , ul. Józefa Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7330400, faks 095 7330401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatgorzowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót geodezyjno-kartograficznych związanych z przygotowaniem do wyłączenia z użytkowania map analogowych z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla obszaru gminy Witnica-obszar wiejski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES PRAC PRZEWIDZIANYCH DO WYKONANIA 1. Skanowanie istniejących w PZGiK analogowych map sytuacyjno - wysokościowych dla obszaru opracowania - min. rozdzielczość 400 dpi. 2. Wpasowanie w układ (65) wraz z analizą błędów wpasowania zeskanowanych map analogowych dla obszaru opracowania. Następnie transformacja skanów do układu (2000/15). Dla map w kroju lokalnym możliwe jest wpasowanie bezpośrednie w układ 2000/15 w oparciu o parametry transformacji lokalnej ustalonej w oparciu o istniejące na mapach analogowych i mapie cyfrowej elementy takie jak punkty poziomej osnowy geodezyjnej , punkty załamań granic działek ewidencyjnych, narożniki budynków. 3. Uzupełnienie istniejącej mapy numerycznej dla Gminy Witnica o istniejące na sekcjach analogowych elementy sytuacji terenowej. 4. Kontrola i ewentualne doprowadzenie do zgodności opracowania z obowiązującymi instrukcjami i ramowymi warunkami sporządzania map numerycznych dla powiatu gorzowskiego (justyfikacja, poprawność opisów itp.). Przy tworzeniu mapy należy bezwzględnie korzystać z dostarczonego rozwarstwienia i menu aktywności. Elementy wnoszone do mapy numerycznej winne być autoryzowane. Zasady autoryzacji podlegają uzgodnieniu przy zgłoszeniu robót. Jako skalę podstawową opracowania należy przyjąć 1:500. Mapa winna być zredagowana z możliwością wstępnego przeskalowania do skali 1:1000. Zwrócić należy szczególną uwagę na justyfikację elementów (wnoszonych i istniejących) , sposób opisania numeracją porządkową budynków, opis sieci uzbrojenia terenu oraz zastąpienie na poprawne sposoby wykreślania werand oraz typy linii dla innych elementów. Treść mapy nie powinna być zredagowana do kroju sekcyjnego np. numery działek tylko jednokrotnie bez względu na zasięg działki. Brakująca treść winna być wnoszona w maksymalnym stopniu w oparciu o istniejące w operatach technicznych współrzędne lub miary (pomiar metodami klasycznymi). Warunek ten jest konieczny dla całej treści obligatoryjnej stanowiącej jednocześnie pierwszą grupę szczegółów sytuacyjnych, a w szczególności dla elementów stanowiących armaturę naziemną sieci podziemnego uzbrojenia terenu. Dla pozostałej treści dopuszcza się możliwość jej wnoszenia na podstawie wektoryzacji rastrów. Zeskanowane mapy mają być wpasowane metodą precyzyjną ( 54 krzyże ). Średni błąd wpasowania sekcji nie powinien być większy niż 1/100 mianownika skali wpasowywanej sekcji (w cm). Zeskanowane sekcje zapisane mają być w formacie evr. wg następującej zasady ggg_ggg_gggg.evr tj. wg godła mapy. Kropki występujące w godle należy zastąpić znakiem (_) (dolne podkreślenie). Ponadto bezwzględnie zachować należy protokoły z kalibracji sekcji oraz plik konfiguracyjny..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.31.00.00 - Palniki 72.32.00.00 - Usługi bazy danych 41.35.40.00 - 41.35.40.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wpłacenia wadium w wysokości 1500,00 zł (słownie tysiąc pięćset zł 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie aktualnego: 1. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokument stwierdzający, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie oświadczenia, iż osoby odpowiedzialne za realizację robót posiadają stosowne doświadczenie, konieczne do wykonania zadania
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie wykazu podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia a także programu informatycznego EWMAPA v. WINDOWS wraz kluczem sprzętowym (umowy przedwstępne z właścicielami, umowy najmu, oświadczenia o zamiarze nabycia programu itp.).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie wykazu kierownictwa firmy i wykaz osób (osoby) odpowiedzialnych za realizację robót, z udokumentowaniem ich wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji zawodowych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie: 1. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i składek, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Potwierdzenia wpłaty wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - okres gwarancji - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgorzowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe
ul. J. Pankiewicza 5-7
66-400 Gorzów Wlkp..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2013 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. J. Pankiewicza 5-7 66-400 Gorzów Wlkp. Punkt Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań związanych z rejestracją pojazdów"
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Zakup, dostawa i rozładunek 500 000 szt. worków przeciwpowodziowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- Wykonanie usług polegających na sprzątaniu budynków administracyjnych oraz dbania o teren przyległy wokół budynków KOWR OT w Gorzowie Wlkp.
- Zakup samochodu lekkiego ratownictwa wodnego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa rocznej subskrypcji sieciowego dostępu do bazy książek elektronicznych (podręczniki w jęz. polskim) ELIBRARY wydawnictwa medycznego Edra Urban & Partner.
- 83/ZP/2024 Usługa dostępu do serwisu online udostępniającego publikacje beletrystyczne w formie ebooków i audiobooków
- Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji -spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.