Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-10
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego, cz.I
Numer ogłoszenia: 112182 - 2012; data zamieszczenia: 10.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego , Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 599 80 48, faks +48 22 596 59 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, cz.I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa fabrycznie nowego (wyprodukowany po 30.06.2011 r.) sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz części komputerowych: - Komputery stacjonarne Typ PC 1 - 20 sztuk - Komputery stacjonarne Typ PC 2 - 5 sztuk - Komputery stacjonarne Typ PC 3 - 3 sztuki - Laptopy Typ Lap1 - 10 sztuk - Laptopy Typ Lap2 - 5 sztuk - Laptopy Typ Lap3 - 5 sztuk - Monitory Typ Mon42 - 4 sztuki - Pamięci RAM DDR3 4GB (1333 MHZ) - 50 sztuk zgodnych z określonym w OPZ zestawieniem granicznych parametrów techniczno - użytkowych dla każdego asortymentu. Uwaga: określone powyżej wielkości zamówienia w poszczególnych asortymentach należy traktować jako wartości maksymalne. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby kupowanych urządzeń z tym, że zobowiązuje się zrealizować nie mniej niż 70 % wartości zawartej umowy. Dostawy realizowane będą w jednej, dwóch lub trzech transzach, uruchamianych na podstawie Zamówienia, składanego przez Zamawiającego. Zamawiający złoży wszystkie Zamówienia w okresie trzech miesiecy od daty zawarcia umowy. Termin każdej dostawy - nie dłużej niż 35 dni kalendarzowych od daty otrzymania odpowiedniego Zamówienia przez Wykonawcę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: - co najmniej jedno (1) zamówienie, polegające na dostawie sprzętu komputerowego (komputery stacjonarne, komputery przenośne, monitory) o wartości zamówienia minimum 120.000 zł brutto. Jeżeli rozliczenie następowało w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek opisany w ust. 1 winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty: 1. wydruków ze strony internetowej Microsoft WHCL, potwierdzających zgodność urządzeń z systemem Windows 7 32 bit/64 bit - dotyczy komputerów stacjonarnych typu PC1, PC2 i PC3 oraz komputerów przenośnych typu LAP1, LAP2 i LAP 3; 2. wydruków ze stron internetowych (np. www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov ), potwierdzających spełnianie przez oferowane urządzenia normy Energy Star 5.0 lub równoważnej - dotyczy komputerów stacjonarnych typu PC1, PC2 i PC3, komputerów przenośnych typu LAP1, LAP2 i LAP 3 oraz monitorów.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania, że oferowane przez Wykonawcę urządzenia odpowiadają parametrom technicznym określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wypełnionego Formularza oferty technicznej - wg załącznika nr 1 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji Zamówienia, o którym mowa w par. 6 ust. 2 Umowy, nawet jeśli opóźnienie byłoby następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeśli łącznie zostaną spełnione następujące warunki: 1.1. Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed upływem terminu wykonania Zamówienia lub odpowiednio innych terminów wynikających z Umowy, o niemożliwości wykonania w przewidzianym terminie, 1.2. Wykonawca zaproponuje akceptowalny przez Zamawiającego nowy termin wykonania Zamówienia lub czynności serwisowych, 1.3. Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu zrekompensowanie przedłużenia terminów, w tym np. przez przedłużenie okresu Gwarancji. 2. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian technicznych w Zamówieniu na elementy o nie gorszych parametrach, w przypadku jeśli wystąpi niedostępność na rynku Części lub Urządzeń wskazanych w Ofercie, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych Części lub Urządzeń, 3. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku wystąpienia siły wyższej (zgodnie z definicją zawartą w § 14 ust. 2 Umowy), co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ), 4. Zmiany, o których mowa w niniejszym paragrafie, nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. Każda ze wskazanych powyżej zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do obligatoryjnego wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej Umowy jest zgoda obu Stron wyrażona w formie określonej w ust. 1. 6. Nie stanowi zmiany Umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: 6.1. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, 6.2. zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami, 6.3. zmiany pozostałych postanowień Umowy, nie stanowiące zmiany treści Oferty Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BGK, Biuro Zamówień Publicznych, Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12 (Centrum Bankowo-Finansowe), wejście C, pok. 268 (II piętro); adres do korespondencji: 00-955 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego, Kancelaria Ogólna (dla Biura Zamówień Publicznych) Aleja Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PODWYKONAWCY: 1. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w formularzu >Oferta<) części zamówienia (zakresu), których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. INFROMACJA O FORMALNOŚCIACH PO WYBORZE OFERTY 1. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, o miejscu i terminie zawarcia umowy. 2. W przypadku, gdy do realizacji zamówienia zostanie wybrana oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawców działających wspólnie przedłożenia umowy regulującej ich współpracę, najpóźniej w dniu podpisania umowy na wykonanie zamówienia. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia (najpóźniej w dniu podpisania Umowy), niżej wymienionych dokumentów (w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia: a) dokument/-ty potwierdzające, że producent urządzeń posiada certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny; b) dokument/-ty potwierdzające, że firma, która świadczyć będzie usługi serwisowe, posiada certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych. 4. Gdyby Wykonawca nie dostarczył dokumentów, o których mowa w ustępie 3, Zamawiający uzna, że Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - art. 46 ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Pzp..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Dostawa wraz z montażem urządzeń do Teatru Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej remont elewacji i balkonów budynków mieszkalnych przy ul. Pawiej 71 i ul. Żytniej 61 w Warszawie.
- Wykonanie usługi geodezyjnej
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Kuratorium Oświaty w Warszawie
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 618 od km 47+111 do km 47+544 na terenie m. Wyszków, gmina Wyszków, powiat wyszkowski" - nr postępowania 074/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/G/26/25 "Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz innych podzespołów komputerowych"
- Dostawa pamięci RAM
- Dostawa akcesoriów komputerowych
- Zakup i dostawa komputerów dla szkół i placówek oświatowych działających na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzetu komputerowego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.