Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-20
Warszawa: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 112184 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Administracyjno-Gospodarcze , ul. Rakowiecka 2A, 00-993 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0 22 58 56 525, faks 0 22 58 56 565.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.abw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych w trzynastu grupach asortymentowych (łącznie 96 pozycji).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30 - Koperty 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.24 - Długopisy z końcówką z filcu 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 22.83.00.00 - Zeszyty ćwiczeń 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.85.21.00 - Okładki na akta 30.19.21.50 - Datowniki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.85.10.00 - Skoroszyty 44.42.42.00 - Taśma przylepna 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.73.30 - Dziurkacze 35.12.16.00 - Zawieszki 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp o udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnianie warunków oceniane będzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 uPzp - zgodnie z załącznikiem nr 2 do s.i.w.z.; b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp - zgodnie z załącznikiem nr 2 do s.i.w.z.; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Na potwierdzenie, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez zamawiającego, wykonawca dołączy do oferty wzory nw. asortymentu opisanego w załączniku nr 1 do s.i.w.z.: - teczka do podpisu - grupa VI, poz. 3, - dziurkacz - grupa X, poz. 10, - zszywacz - grupa X, poz. 13. - wizytownik książkowy - grupa XI, poz. 2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.abw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Biura Administracyjno-Gospodarczego ABW,
02-652 Warszawa, ul. Samochodowa 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Wydziale Zamówień Publicznych Biura Administracyjno-Gospodarczego ABW, 02-652 Warszawa, ul. Samochodowa 5 w Biurze Przepustek..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I grupa asortymentowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I grupa asortymentowa - 10 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.25-3, 30.19.21.21-5, 30.19.21.30-1, 37.82.22.00-8, 30.19.21.31-8, 30.19.21.24-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II grupa asortymentowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II grupa asortymentowa - 7 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.94.10-7, 30.19.28.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III grupa asortymentowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III grupa asortymentowa - 9 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.83.00.00-7, 22.81.60.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV grupa asortymentowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IV grupa asortymentowa - 11 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: V grupa asortymentowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: V grupa asortymentowa - 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.95.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: VI grupa asortymentowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: VI grupa asortymentowa - 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.85.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: VII grupa asortymentowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: VII grupa asortymentowa - 6 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.50-7, 30.19.21.11-2, 22.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: VIII grupa asortymentowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: VIII grupa asortymentowa - 22 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 39.29.30.00-2, 39.29.25.00-0, 22.85.10.00-0, 30.19.21.00-2, 24.91.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: IX grupa asortymentowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IX grupa asortymentowa - 6 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.42.00-0, 39.54.11.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: X grupa asortymentowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: X grupa asortymentowa - 17 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6, 30.19.72.20-4, 30.19.71.30-6, 30.19.71.00-7, 30.19.73.30-8, 39.24.12.00-5, 31.63.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: XI grupa asortymentowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: XI grupa asortymentowa - 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.16.00-4, 30.19.97.31-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: XII grupa asortymentowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: XII grupa asortymentowa - 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.70-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: XIII grupa asortymentowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: XIII grupa asortymentowa - 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Prokuratorii Generalnej Rzeczpospolitej Polskiej
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Dostawa specjalistycznych komponentów i technicznych środków materiałowych do samolotów C-295M, M28B/PT GC, silników turbośmigłowych oraz symulatora lotów CAE samolotu C-295M
- Dostawa akcesoriów i materiałów zużywalnych do Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektoprni
- DOSTAWA PUDEŁ ARCHIWIZACYJNYCH I TECZEK WIĄZANYCH TEKTUROWYCH
- Dostawa materiałów biurowych
więcej: Zeszyty ćwiczeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.