Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-28
Łódź: na wymianę stolarki drewnianej okiennej na stolarkę PCV oraz podokienników na nieruchomościach w Łodzi będących w zarządzie A.N. Łódź - Polesie Koziny- znak sprawy 6/2008
Numer ogłoszenia: 112192 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Koziny", ul. Wapienna 15, 91-087 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 2537000, 2537012, fax (042) 2537005.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koziny-lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na wymianę stolarki drewnianej okiennej na stolarkę PCV oraz podokienników na nieruchomościach w Łodzi będących w zarządzie A.N. Łódź - Polesie Koziny- znak sprawy 6/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : a.wymiana 462,95 m2 ( 196 szt ) stolarki drewnianej okiennej na stolarkę PCV w lokalach i budynkach mieszkalnych ( na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ) b.wymiana 2,73 m2 ( 7 szt ) istniejących podokienników wewnętrznych na podokienniki wewnętrzne z PCV w lokalach mieszkalnych c.wymiana 54,60 m2 ( 13 szt ) stolarki drewnianej okiennej na stolarkę PCV w budynku użytkowym d.Wykaz stolarki okiennej podlegającej wymianie - załącznik nr 8 SIWZ e.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik nr 7 SIWZ f.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wymiany drzwi balkonowych i okiennych zawiera - załącznik nr 7a SIWZ Wspólny Słownik Zamówień KOD CPV 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421125-6 Instalowanie okien z tworzyw sztucznych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność gospodarczą obejmującą zakresem przedmiotowe zamówienie 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie przedstawionych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych, do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: a)Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1-Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - złożone na druku załącznik nr 2 SIWZ b)Podpisane oświadczenie Wykonawcy ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 -Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - złożone na druku załącznik nr 3 SIWZ c)Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem, zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu e)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia: Kierownik budowy musi być uprawniony do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i posiadać uprawnienia wykonawcze w zakresie realizacji robót, oraz inne uprawnienia wynikające z odrębnych przepisów prawnych. Przedstawicielem Wykonawcy na terenie budowy musi być Kierownik budowy zaproponowany w ofercie. Oferta musi zawierać: 1)Wskazanie osoby, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy 2)Uprawnienia budowlane Kierownika budowy do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno -budowlanej odpowiadające przedmiotowi zamówienia. 3)Aktualne zaświadczenie Kierownika budowy o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego na dzień składania ofert. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek muszą spełniać łącznie. 2.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: a)Wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy zamówienia porównywalne swoim rodzajem z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia tj. wymianę stolarki okiennej z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania załącznik nr 5 SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. b)Wykonawca musi złożyć zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będą przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym tj. - ważna pełna Aprobata techniczna ITB na wyrób gotowy - Certyfikat Zgodności z Aprobatą Techniczną lub złożona deklaracja zgodności z aprobatą Techniczną na proponowaną stolarkę - wyrób gotowy W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: Wykonawca musi przedstawić polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku załączenia dokumentu zawartego na okres krótszy niż realizacja zmówienia lecz aktualnego- co najmniej - na dzień składania ofert , wykonawca do oferty musi załączyć zobowiązanie - w formie oświadczenia - o przedłużeniu ważności ww ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: a)Złożyć druk oferta, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego- załącznik nr 1 SIWZ b)Złożyć formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego- załącznik nr 4 SIWZ c)Złożyć podpisane oświadczenie, że usługi objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie bądź z udziałem podwykonawców - załącznik nr 6 do SIWZ d)Złożyć wraz z ofertą podpisane oświadczenia i wymagane dokumenty. e)Załączyć pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę - o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów. f)W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art.23 ust.2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koziny-lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie KOZINY z siedzibą w Łodzi, ul. Wapienna 15, 91-087 Łódź - pokój 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie KOZINY z siedzibą w Łodzi, ul. Wapienna 15, 91-087 Łódź - pokój nr 7 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Wymiana drzwi wejściowych stalowych do budynków przy ul. Piłsudskiego 24a oficyna lewa i 24b oficyna II w Szczecinie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: gen. W. Andersa 13 m 91 (ADK-1), część nr 2: Kredytowa 2 m 9 (ADK-5) - w podziale na 2 części
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.