Ogłoszenie z dnia 2017-07-26
Ogłoszenie nr 112194 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Międzyrzecz: Jednorazowe skoszenie traw z powierzchni 94901,50 m^2 wzdłuż byłej drogi krajowej od zjazdu z ronda (przy stacji ORLEN) do granicy administracyjnej Gminy (wjazd na wiadukt do Rojewa), relacji Międzyrzecz - Skwierzyna oraz jednorazowe skoszenie traw z powierzchni 118058 m^2, wzdłuż byłej drogi krajowej od zjazdu z wiaduktu do granicy administracyjnej Gminy w Kaławie łącznie z parkingiem, relacji Międzyrzecz - Świebodzin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, krajowy numer identyfikacyjny
21096684600000, ul.
ul. Rynek
1,
66300
Międzyrzecz, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
957 426 930, faks
957 426 979, e-mail
zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Jednorazowe skoszenie traw z powierzchni 94901,50 m^2 wzdłuż byłej drogi krajowej od zjazdu z ronda (przy stacji ORLEN) do granicy administracyjnej Gminy (wjazd na wiadukt do Rojewa), relacji Międzyrzecz - Skwierzyna oraz jednorazowe skoszenie traw z powierzchni 118058 m^2, wzdłuż byłej drogi krajowej od zjazdu z wiaduktu do granicy administracyjnej Gminy w Kaławie łącznie z parkingiem, relacji Międzyrzecz - Świebodzin
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WRG.271.17.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie dotyczy wykonania prac polegających na: 1. Jednorazowym skoszeniu traw z powierzchni 94 901,50 m^2, rosnącej wzdłuż byłej drogi krajowej od zjazdu z ronda (przy stacji ORLEN) do granicy administracyjnej Gminy (wjazd na wiadukt do Rojewa), relacji Międzyrzecz - Skwierzyna - mapy 1-5.Zakres prac polega na skoszeniu i zebraniu nieczystości oraz skoszonej trawy rosnącej wzdłuż drogi w pasie zieleni na całej jej szerokości łącznie ze skarpami po obu stronach drogi (w granicach działki) z uwzględnieniem zachowania widoczności dla kierujących na łukach widoczności. 2. Jednorazowym skoszeniu trawy z powierzchni 118 058 m^2, rosnącej wzdłuż byłej drogi krajowej od zjazdu z wiaduktu do granicy administracyjnej Gminy w Kaławie łącznie z parkingiem, relacji Międzyrzecz - Świebodzin - mapy 6-10.Zakres prac polega min. na skoszeniu i zebraniu nieczystości oraz skoszonej trawy rosnącej wzdłuż drogi w pasie zieleni na całej jej szerokości łącznie ze skarpami po obu stronach drogi (w granicach działki) z uwzględnieniem widoczności dla kierujących na łukach widoczności w Nietoperku, Nietoperku Kolonii i Kaławie. Na "parkingu" przy wiadukcie trawa ma zostać skoszona na 1,5 m od skrajni jezdni.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77314100-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17036.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 15409.75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Pod koniec czerwca br. Gmina Międzyrzecz zmuszona została do rozwiązania umów z Wykonawcami, którzy zgodnie z podpisanymi umowami powinni realizować w okresie od 9.02.2016 do 31.12.2017r. prace związane z bieżącym utrzymaniem terenów zieleni w m. Międzyrzecz, Bobowicko i Kęszyca Leśna. Od początku maja br. do dnia 20 czerwca 2017r. Wykonawcy nie realizowali prac na bieżąco, pozostawiając tereny utrzymywane w stanie niezgodnym z warunkami umowy. Trawa nie była wykoszona lub skoszona tylko częściowo, chwasty z nasadzeń wieloletnich nie były usuwane a żywopłoty przycięte tylko w części. Nieprowadzenie prac na bieżąco doprowadziło do tego, że trawa na terenie miasta zaczęła przekraczać 1 m wysokości.
W związku z powyższym Gmina Międzyrzecz przystąpiła do przygotowania nowej dokumentacji przetargowej na zadanie "Usługa utrzymania terenów zieleni Gminy Międzyrzecz w m. Międzyrzecz, Bobowicko, Kęszyca Leśna i drogi gminnej relacji Skwierzyna - Międzyrzecz - Świebodzin w granicach administracyjnych gminy Międzyrzecz (była droga krajowa nr 3)". Jednak niewykonanie prac związanych bieżącym utrzymanie terenów oraz panujące warunki atmosferyczne doprowadziły do zarastania terenów zieleni co wpływa nie tylko na estetykę tych miejscowości, ale stwarza też zagrożenie dla użytkowników dróg. Rosnąca trawa w szczególności na łukach widoczności stwarza zagrożenie dla wyjeżdżających z dróg. Natomiast wysokość traw na placach zabaw, parkach utrudnia lub uniemożliwia z nich korzystanie szczególnie dzieciom. Sprzyja też to rozmnażaniu się owadów, pajęczaków w tym kleszczy.
Dlatego niezbędne jest natychmiastowe skoszenie traw, a w tym celu trzeba zlecić wykonanie prac w trybie zamówienia z wolnej ręki, do czasu wyłonienia Wykonawcy w drodze przetargowej.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie usługi pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa budynku mieszkalno-usługowego zlokalizowanego w Międzyrzeczu"
- DOSTĘP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO
- Zakup i dostawa samochodu osobowego
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.