To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-13
Gdańsk: D10.251.34.T.2015 Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 112204 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94398 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40, faks 58 761 46 29, 58 768 48 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: D10.251.34.T.2015 Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawę i montaż wyposażenia meblowego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku przy ul Nowe Ogrody 1-6 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ (Projekt wyposażenia meblowego oraz w Opisie przedmiotu zamówienia). CPV: 39.00.00.00-2; 39.10.00.00-3. 3. Wykonawcy są zobowiązani na każde żądanie Zamawiającego do przedstawienia dokumentów i materiałów informacyjnych przygotowanych przez producenta oferowanego wyposażenia, potwierdzających spełnienie wymagań. 4. Przedmiot zamówienia i wszystkie jego elementy dodatkowe wchodzące w jego skład, muszą być fabrycznie nowe, nie używane, z produkcji nie wcześniejszej niż z 2014r, kompletnie nowe, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1, po dostawie gotowe do użytkowania bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. 5. Szczegółowe warunki, na jakich będzie realizowany przedmiot umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się do rozmieszczenia, instalacji i montażu przedmiotu umowy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (Formularz asortymentowo-cenowy) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Przewiduje się dostawy w dwóch etapach. Szczegółowy wykaz pomieszczeń przewidzianych do wyposażenia w etapach I i II zawiera Opis Przedmiotu zamówienia i załącznik nr 2 Rzut pomieszczeń. 7. Wymagany okres gwarancji wynosi minimum 24 miesięcy. Zakres usługi gwarancyjnej zawarty jest w postanowieniach umowy (Zał. Nr 6 do SIWZ). 8. Wszelkie materiały opakowaniowe (kartony, folie, palety itp.) Wykonawca będzie zobowiązany usunąć i wywieźć we własnym zakresie z terenu Zamawiającego. 9. W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji itp. Wszelkie zapisy wskazujące na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne, zdjęcia są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.10.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CUBICA Piotr Sudoł, ul. Św. Ducha 5A/5, 70-205 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 229268,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 302444,70
Oferta z najniższą ceną: 302444,70 / Oferta z najwyższą ceną: 302444,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Część 1: Sprzedaż i dostawa mebli kuchennych na III piętrze siedziby KOWR w Poznaniu. Część 2: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Malińcu Część 3: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Przygodzicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.