eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik › Remont dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowości Gamów,Rudnik,Łubowice,Grzegorzowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-26

Ogłoszenie nr 112207 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.

Rudnik: Remont dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowości Gamów,Rudnik,Łubowice,Grzegorzowice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 532226-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudnik, krajowy numer identyfikacyjny 27625852300000, ul. ul. Kozielska 1, 47411 Rudnik, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 324 106 428, faks 032 4106418 wew. 123, e-mail przetargi@gmina-rudnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gmina-rudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowości Gamów,Rudnik,Łubowice,Grzegorzowice

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.2 .1 Zakres robót określony w pkt.3.2 obejmuje : a)Modernizację ulicy Stawowej i Modzurowskiej w Gamowie na odcinku 446 mb Zakres robót obejmuje: - zerwanie (frezowanie) nawierzchni gr 3 cm na odcinkach najbardziej uszkodzonych - 1049m2, - ułożenie warstwy wiążącej z asfaltobetonu gr. 3 cm w miejscach uprzednio rozebranych, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z asfaltobetonu grubości 3 cm - 2098m2, - wykonanie chodnika z kostki betonowej długości 110 m i szerokości 0,6 m, - wymiana przepustu fi 200 z rur betonowych na fi 160 PCV - 8m, - wymiana przepustu okularowego fi 600 z rur betonowych - 10m - wymiana ścianki czołowej przepustu okularowego, - utwardzenie terenu wokół kratek ściekowych zlokalizowanych w poboczu - 10 kpl, - wymiana pokryw studni rewizyjnych - 8kpl, - uszczelnienie rurociągu z rur betonowych - 2 złącza, - montaż znaków pionowych - 2 szt. b)Modernizację ulicy Wiejskiej w Rudniku na odcinku 250 mb Zakres robót obejmuje: - oczyszczenie/zerwanie nawierzchni - warstwa 5-10 cm grubości - 800 m2, - rozebranie podbudowy - 195 m2, - wykonanie koryta głębokości 0-30 cm 195 m2, - ułożenie podbudowy tłuczniowej: warstwa dolna frakcji 0-63 gr. 18 cm, górna frakcji 0-31 gr. 8 cm - 195 m2, - wyrównanie istniejącej nawierzchni do wymaganej niwelety, gr warstwy do 20 cm - 25 m3, - ułożenie warstwy wyrównawczej z tłucznia kamiennego (profil) gr. 0 - 10 cm - 800m2, - ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej z asfaltobetonu gr. 4 +3 cm - 750m2, - regulacja włazów studzienek rewizyjnych - 7 szt, - przebudowa studni rewizyjnej (obniżenie o 0,3m) - 1 kpl. -humusowanie poboczy z obsianiem - 100 m2, c)Modernizację ulicy Kozielskiej w Rudniku na odcinku 102 mb Zakres robót obejmuje: - oczyszczenie/zerwanie nawierzchni - warstwa do 3 cm grubości - 235 m2, - poszerzenie podbudowy o 60 cm - 55 m2, - ułożenie warstwy wyrównawczej z tłucznia kamiennego (profil) gr. 0 - 12 cm - 332 m2, - ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej z asfaltobetonu gr. 4 +4 cm - 304 m2, - regulacja włazów studzienek rewizyjnych - 3 szt, - humusowanie poboczy z obsianiem - 20 m2, d)Remont drogi Łączącej ul. Powstańców Śląskich w Grzegorzowicach i ul. Wolności w Łubowicach w Gminie Rudnik do KM) +124,6 Zakres robót obejmuje: -rozebranie nawierzchni z m. bitumicznych, trylinki i bloczków betonowych - 761 m2, - rozebranie krawężników - 96 m, - demontaż studzienek ściekowych - 6 kpl, - roboty ziemne (wykonanie koryta i wykopy pod kanalizację deszczową) - 27,6 m3, - kanały z rur PCV fi 200mm układane na podsypce piaskowej - 6 m, - montaż studzienek ściekowych - 3 kpl, - zasypanie wykopów (wymiana gruntu) po kanalizacji - 3,2 m3, - stabilizacja gruntu cementem warstwa gr. 15 cm - 841,6 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15+5 cm - 803,0 m2, - nawierzchnie z m. mineralno - bitumicznych gr. 4+4 - 736,6 m2, - regulacja odwodnienia liniowego - 43,0 m, - przełożenie nawierzchni chodników z el. prefabrykowanych - 108,3 m2, - montaż oznakowania - 2 kpl, - humusowanie z obsianiem terenów przyległych - 68 m2 - wywóz i utylizacja odpadów - 112,1 m3. e)"Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych łączącej ul. Powstańców Śl. w Grzegorzowicach z ul. Wolności w Łubowicach w KM 0+124,6 - 685,6" Zakres robót obejmuje: - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych - 30 m2, - wymiana przepustów przepustów - 1 kpl - czyszczenie przepustu - 6,0 m, - roboty ziemne - 409,9 m3, - stabilizacja gruntu cementem warstwa gr. 15 cm - 2044,00 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15+5 cm - 1874,5 m2, - nawierzchnie z m. mineralno - bitumicznych gr. 4+4 - 1705,00 m2, - montaż oznakowania - 1 kpl, - humusowanie z obsianiem terenów przyległych - 1302 m2, - wywóz i utylizacja odpadów - 417,8 m3. 3.2.2 Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania został opisany w : a)dokumentacji projektowej, który stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ, , b)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, który stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, Stosownie do treści art.30 ust.8 ustawy Pzp,zamawiający informuje,że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. c)przedmiarach robót, które stanowią załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ, oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla potrzeb niniejszego zamówienia. 3.2.3Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art.30 ust.5 ustawy, należy do Wykonawcy. 3.2.7 Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji - 3 lata. Oferta Wykonawcy ,który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 3 lata zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 3.2.8 Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust.1b.Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 4 projektu umowy stanowiącego integralną część SIWZ tj. załącznika nr 7.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT670623.58
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "TRANSKOM" Robert Białdyga , przetargi.transkom@onet.pl, Ujazd, 47-143, Jaryszów, kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 761031,38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 761031,38
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 783028,74
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.