To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-10
Opole: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu na potrzebę Projektów systemowych Edukacja ku przyszłości oraz Innowacyjna szkoła zawodowa III.
Numer ogłoszenia: 112212 - 2012; data zamieszczenia: 10.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83370 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4552979, faks 077 4552979 wew. 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu na potrzebę Projektów systemowych Edukacja ku przyszłości oraz Innowacyjna szkoła zawodowa III..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu tj: Część I 1 Cyfrowa platforma multimedialna - 2 sztuki 2 Konsola z nakładką redukującą odległość grającego - 2 sztuki 3 Zestaw fotel z kierownicą do gier do konsoli Xbox - 2 sztuki 4 Gry na konsolę Xbox - 1 zestaw 5 Tablet multimedialny - system iOS - 3 sztuki 6 Akcesoria do tabletów multimedialnych- 1 zestaw 7 Urządzenie wielofunkcyjne - 90 sztuk 8 Projektor multimedialny - 2 sztuki 9 Komputer typu notebook - 3 sztuki 10 Mysz - 3 sztuki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do SIWZ. Część II 1 Tablet multimedialny - system iOS - 3 sztuki 2 Odtwarzacz multimedialny, system iOS, 3 sztuki 3 Smarfon, system Android, 3 sztuki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1b do SIWZ. 2 Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Część I 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 37532000-6 Gry wideo 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami 32322000-6 Urządzenia multimedialne 30213200-7 Komputer tablet 30232110-8 Drukarki laserowe 38652100-1 Projektory 30213100-6 Komputery przenośne 30237410-6 Myszka komputerowa Część II 30213200-7 Komputer tablet 32322000-6 Urządzenia multimedialne 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami 3 Zamawiający podał przykładowe modele producentów spełniające minimalne wymagania techniczne. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, oznacza to że wykonawca może zaproponować inny sprzęt, lecz o parametrach technicznych nie gorszych niż podane przez zamawiającego jako minimalne wymagania. 4 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe. 5 Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) wykonawca udzieli gwarancji na sprzęt minimum na okres - część I tabela 1,2,3,4,5,6,8,9,10 oraz część II tabela 1,2,3 na 12 miesięcy, część I tabela 7 na 24 miesiące b) wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi, c) wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, po tym terminie zobowiąże się wymienić sprzęt na nowy o równorzędnych parametrach (lub lepszych), d) sprzęt będzie posiadał wszelkie niezbędne do normalnego funkcjonowania instrukcje i certyfikaty w języku polskim. 6 Informacja o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda opisu oferowanego sprzętu (w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ dla część I oraz załącznik nr 1b do SIWZ dla część II wykonawca winien podać typ, model, producenta oferowanego sprzętu oraz parametry i możliwości oferowanego sprzętu). 7 Zamawiający w celach odpowiedniego rozliczenia projektu może żądać odrębnych faktur dla danego sprzętu w ramach dostawy dla różnych zadań w ramach projektu. 8 Część I -dostawa sprzętu realizowana jest na potrzeby Projekt systemowy Edukacja ku przyszłości, nrPOKL.09.01.02-16-075/11, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Część II -dostawa realizowana jest na potrzeby Projektu systemowego nr POKL.09.02.00-16-017/11 pn. Innowacyjna szkoła zawodowa III współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Dz. 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 48.00.00.00-8, 37.53.20.00-6, 32.32.20.00-6, 30.21.32.00-7, 30.23.21.10-8, 38.65.21.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.74.10-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część I - Projekt systemowy Edukacja ku przyszłości, nrPOKL.09.01.02-16-075/11, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Część II Projekt systemowy nr POKL.09.02.00-16-017/11 pn. Innowacyjna szkoła zawodowa III. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Dz. 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
- ATABAJT Roik, Słowik, Mazurkiewicz S.J, Ul. Kośnego 50, 45-372 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45223,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54504,99
Oferta z najniższą ceną: 54504,99 / Oferta z najwyższą ceną: 80214,45
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
- ATABAJT Roik, Słowik, Mazurkiewicz S.J, Ul. Kośnego 50, 45-372 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8048,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10084,77
Oferta z najniższą ceną: 10084,77 / Oferta z najwyższą ceną: 11992,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Utrzymanie siedlisk ptaków lęgowych (koszenie powierzchni lęgowiska mew i rybitw) w obszarze Natura 2000 Zbiornik Nyski PLB160002
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej (Cz. I), elektrycznej (Cz. II) w ramach zadania "Wykonanie instalacji klimatyzacji - O/Opole, ul. Wrocławska (bud. A,B,C)
- Wykonanie oznakowania poziomego wraz z punktowymi elementami odblaskowymi na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu - 3 części
- Dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej w Opolu (WM, WEiZ, ABK, DPKiK, DWM, SSPO).
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na dw administrowanych przez ZDW w Opolu, na terenie działania OT z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych.
- Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Damicach
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap II
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.