To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-26
Ogłoszenie nr 112233 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Wymiarki: "Roboty budowlane polegające na remoncie budynku leśniczówki, wykonaniu zjazdu
z drogi gminnej wraz z drogą wewnętrzną, wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych - leśniczówka leśnictwa Raszynów położona w miejscowości Rusocice nr 8"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530553-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wymiarki, krajowy numer identyfikacyjny
97004023800000, ul.
ul. Łąkowa
1,
68131
Wymiarki, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
683 604 006, faks
683 604 017, e-mail
wymiarki@zielonagora.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_wymiarki/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państowa jednostka nie posiadajaca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Roboty budowlane polegające na remoncie budynku leśniczówki, wykonaniu zjazdu z drogi gminnej wraz z drogą wewnętrzną, wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych - leśniczówka leśnictwa Raszynów położona w miejscowości Rusocice nr 8"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):S.270.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia są: "Roboty budowlane polegające na remoncie budynku leśniczówki, wykonaniu zjazdu z drogi gminnej wraz z drogą wewnętrzną oraz wykonaniu pochylni dla osób niepełnosprawnych leśniczówka leśnictwa Raszynów położona w miejscowości Rusocice nr 8" 2) Charakterystyka i dane techniczne remontowanego budynku: Budynek częściowo podpiwniczony, jednokondygnacyjny z poddaszem użytkowym, dach stromy dwuspadowy kryty dachówką, wykonany w technologii tradycyjnej: a) powierzchnia zabudowy - 206,52m2 b) powierzchnia netto - 253,47m2 c) kubatura - 1046,37m3 d) ściany - murowane (cegła, kamień), e) strop nad parterem - drewniany, f) strop nad piwnicą - ceglany łukowy, g) konstrukcja dachu - drewniana, h) podłoga na gruncie - drewniana na legarach, i) posadzka - panele, płytki, wykładzina PCV, j) okna PCV i częściowo drewniane (poddasze), k) drzwi płytowe pełne. 3) Zakres prac: a) Rozbiórkowe: - odcinkowe odsłonięcie ścian fundamentowych, - demontaż wszystkich drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami -demontaż posadzek i wszystkich warstw podłogi do gruntu w trzech pomieszczeniach, - demontaż posadzek z wykładziny PCV i dywanowej oraz desek, wyczyszczenie przestrzeni pomiędzy drewnianymi belkami stropowymi w trzech pomieszczeniach, - demontaż okien na poddaszu użytkowym i nieużytkowym wraz z podokiennikami wewnętrznymi, - demontaż fragmentu balustrady przy schodach na poddaszu, - demontaż podstopnic na schodach prowadzących na poddasze użytkowe, - demontaż instalacji i urządzeń c.o. - demontaż studzienki przy budynku. b) Izolacja wodoszczelna ścian - odcinkowe odkopanie ścian fundamentowych i piwnicznych, - usuniecie istniejącego zabrudzenia i warstwy o niskiej wytrzymałości, - oczyszczenie drucianą szczotką miejsc będących siedliskiem mchów i glonów, a następnie nasycenie tych miejsc środkiem grzybobójczym, - uzupełnienie szpachlą cementową - mrozo- i wodoodporną ubytków i szczelin, - wykonanie powłoki izolacji pionowej z elastycznej masy bitumiczno-żywicznej poniżej terenu, - wykonanie ocieplenia ścian piwnicznych styropianem XPS gr. 10cm, - przed zasypaniem izolacji należy ochronić jej powierzchnie matą drenującą, c) Roboty wewnątrz budynku: - na poddaszu użytkowym montaż 4 szt. okien z profili drewna klejonego wraz z podokiennikami wewnętrznymi oraz 1 szt. okna połaciowego, - na poddaszu nieużytkowym - montaż 6 szt. okien z profili z drewna klejonego wraz z podokiennikami wewnętrznymi oraz 2 szt. okien połaciowych, - wykonanie nowych podłóg na legarach wraz z wykonaniem posadzek w trzech pomieszczeniach, - wykonanie ocieplenia stropu i wykonanie nowych posadzek w trzech pomieszczeniach na poddaszu, - ocieplenie ścian wewnętrznych poddasza, - w korytarzu na poddaszu wymurowanie ścianki kolankowej z otynkowaniem, gruntowaniem, malowaniem, - montaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami - 14 szt. - wykonanie nowej instalacji c.o., - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, d) Roboty na zewnątrz budynku: - Zjazd: Zjazd indywidualny bramowy z drogi gminnej wewnętrznej wyokrąglony łukiem o promieniu R= 10m należy wykonać z kostki betonowej polbrukowej gr. 8 cm. typu behaton/klepsydra, kolor czerwony, ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej 1 : 4, grubości 3cm, pobocza gruntowe obustronne o szerokości 0,5m z mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie. Obramowanie zjazdu - krawędź boczna z opornika betonowego 12x25 całkowicie wtopionego. Na styku z krawędzią jezdni drogi gminnej zaprojektowano krawężnik najazdowy 15x22, wystający na 4 cm. Na połączeniu z drogą wewnętrzną zaprojektowano krawężnik najazdowy 15x22, wystający 2 cm. - Droga wewnętrzna: Wewnętrzna droga dojazdowa o szerokości 3,5m, długość drogi 40m, wyokrąglona łukiem o promieniu R= 40m nawierzchnia tłuczniowa o łącznej grubości 18cm z mieszanki 0/63mm wraz z zaklinowaniem mieszanką 0/31,5 oraz zagęszczeniem i zamiałowaniem; pobocza gruntowe 2x0,75m z piasku gr. 18cm. - Podjazd dla osób niepełnosprawnych: Pochylnię zaprojektowano jako dwubiegową o nachyleniu 8% z płytą spocznikową. Posadowienie pochylni bezpośrednie, na ławach betonowych z betonu B20. Ściany z betonu B30, obłożone na ścianie frontowej i bocznej okładziną kamienną. Posadzka grubości 15 cm żelbetowa z betonu B30, na chudym betonie gr. 10cm i zagęszczonej warstwie wyrównawczej żwir-pospółka, wypełniająca przestrzeń pomiędzy fundamentem a płytą żelbetową. Balustrada ze stali nierdzewnej z rur D=50/4 mm. Istniejącą studzienkę drenażową podwyższyć do poziomu 0,00 i zabezpieczyć pokrywy. 4) Wykonawca, dodatkowo w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: a) wykonania wszelkich robót przygotowawczych, b) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu, c) utrzymania zaplecza budowy, d) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 5) Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia jest określony w: Dokumentacji projektowej (załączniki nr 12a; 12b; 12c do SIWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zwana dalej STWiOR (załączniki nr 11a; 11b; 11c; 11d; 11e do SIWZ), Przedmiarze robót (załącznik nr 2a; 2b; 2c do SIWZ);
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45310000-3,
45262500-6,
45320000-6,
45421100-5,
45410000-4,
45430000-7,
45442100-8,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
5. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6 JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE TAKICH ZAMÓWIEŃ. 5.1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, o wartosci do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie to polegać będzie na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiacych przedmiot niniejszego zamówienia. 5.2. Zakresem usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt.5.1 będą prace budowlane w zakresie budynków, roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, roboty instalacji elektrycznej, roboty murowe, izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne, stolarka drzwiowa, tynki wewnętrzne, podłoża i posadzki, roboty malarskie oraz zjazdy i utwardzenia, których szczegółowy opis technologii wykonywania, zawarty został w załącznikach nr 2a; 2b; 2c; 11a; 11b; 11c; 11d; 11e; 12a; 12b; 12c do SIWZ. 5.3. Zamówienia, o których mowa w pkt.5.1. będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia na skutek błędów w przedmiarze robót, ujawnienia w trakcie remontu dodatkowego zakresu prac do przeprowadzenia oraz zwiększenia zakresu robót.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT275160.27 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 275160.27 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.