eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo PodgórneProjekt przebudowy ul. Poznańskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-28

Tarnowo Podgórne: Projekt przebudowy ul. Poznańskiej
Numer ogłoszenia: 112237 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, fax (061) 814 61 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: Tarnowo_Pdg_ZP@wokiss.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt przebudowy ul. Poznańskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania - Przebudowa drogi powiatowej nr 2420P ul. Poznańska w m. Tarnowo Podgórne Wymagania i zalecenia : Przygotowanie dokumentacji na przebudowę istniejącej powiatowej drogi, Zadania podzielone jest na dwa etapy realizacji: 1) projekt przebudowy skrzyżowania z ulicą Wierzbową na skrzyżowanie typu rondo należy przygotować do końca września 2008 (dokumentacja przetargowa, złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót, projekt budowlany i wykonawczy) 2) projekt przebudowy pozostałego odcinka drogi należy przygotować zgodnie z terminem przewidzianym na realizację całości zadania - odcinek długości ok. 1100 m wraz z chodnikami, ścieżką rowerową, zatokami autobusowymi, miejscami postojowymi, - na skrzyżowanie z ulicą Wierzbową zaprojektować skrzyżowanie typu małe rondo, liczba wlotów trzy, - Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Inwestycji i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne oraz Zarządem Dróg Powiatowych. - projekt budowlany należy wykonać w 4 egzemplarzach ( 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte). Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. - projekty organizacji ruchu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz. - projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach ( 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte), (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WIOŚ-UGTP oraz ZDP-Poznań). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. - przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, - kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Inwestycji i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 4 egzemplarzach - dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tif monochromatyczny wielostronicowy, - pliki graficzne - format dwg* , pdf* oraz *.tif 24-bitowy, w rozdzielczości 300 - 400 dpi. - dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) wraz mapami stanu prawnego oraz wypisami z rejestru gruntów. - należy przygotować wszystkie niezbędne materiały do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji środowiskowej, celem uzyskania w/w decyzji przez wykonawcę - należy uzyskać zgody właścicieli gruntów na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót celem złożenia przez wykonawcę wniosku o pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót - badania gruntowo-wodne podłoża - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) w ciągu ostatnich 3 lat wykonali co najmniej 2 tożsame prace (dotyczące wykonania dokumentacji projektowej budowy dróg o długości min 500 m) b) dysponują potencjałem zdolnym do realizacji zamówienia (minimum jedna osoba z 3 letnim doświadczeniem, posiadająca stosowne uprawnienia wymagane do opracowania projektu (branża drogowa), przynależąca do Izby Inżynierów Budownictwa c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego pok. 117.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego pok. 119.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.