To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-05
Wyszków: WYKONYWANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO STANOWIĄCEGO WYPOSAŻENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w WYSZKOWIE, DEZ.P.341.ZP-2.2016, wymienionego w załącznikach nr 1.1-1.131...
Numer ogłoszenia: 112256 - 2016; data zamieszczenia: 05.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20916 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, faks 029 7437605.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO STANOWIĄCEGO WYPOSAŻENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w WYSZKOWIE, DEZ.P.341.ZP-2.2016, wymienionego w załącznikach nr 1.1-1.131....
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: WYKONYWANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO STANOWIĄCEGO WYPOSAŻENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w WYSZKOWIE, wymienionego w załącznikach nr 1.1-1.131 do SIWZ - Szczegółowa Oferta Cenowa dla Zadań nr 1 do nr 131. W szczególności obowiązkiem Wykonawcy jest:1.Wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego zainstalowanego w SPZZOZ w Wyszkowie poprzez podejmowanie wszelkich działań niezbędnych dla zapewnienia pełnej funkcjonalności sprzętu, utrzymania w ciągłej sprawności technicznej tj. w stanie zgodnym z przeznaczeniem i obowiązującymi przepisami prawa.2.Pod pojęciem przegląd techniczny, zwany również przeglądem, rozumie się wykonanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego sprzętu medycznego, polegających na sprawdzeniu poprawności działania, przeprowadzeniu koniecznych kalibracji, konserwacji prewencyjnych oraz wymianie części zużywalnych i zaleconych przez producenta oraz potwierdzenie wykonania tych czynności wpisem do Paszportu urządzenia oraz wystawieniem Protokołu-Raportu Serwisowego lub wypisaniem Karty Pracy. 3.Zakres wykonywanego przeglądu oraz termin jego wykonania musi być zgodny z zaleceniami producenta danego sprzętu medycznego oraz obowiązującymi przepisami prawa.4.Usługi wykonywania przeglądu technicznego będą realizowane na podstawie uzgodnionego i podpisanego przez Strony harmonogramu, który przedłoży Wykonawca Zamawiającemu w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy, harmonogram będzie stanowić załącznik do umowy. Wykonawca uzgodni harmonogram z Kierownikiem Działu Technicznego i Zamówień Publicznych SPZZOZ w Wyszkowie - adres e-mail: askoczen@szpital-wyszkow. com.pl, tel.: 795143059.5.W przypadku likwidacji lub wycofania sprzętu medycznego przez Zamawiającego, lub wystawienia przez Wykonawcę orzeczenia technicznego o konieczności wycofania sprzętu z eksploatacji, Strony podpiszą skorygowany harmonogram. Korekta harmonogramu nie wymaga aneksu do umowy. 6.Wykonawca będzie świadczył usługi przeglądu, naprawy i diagnozy przy użyciu własnej aparatury kontrolno - pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. Aparatura kontrolno- pomiarowa musi posiadać aktualne świadectwa legalizacji lub sprawdzenia, zgodnie z obowiązującym prawem. W przypadku konieczności wykonania przeglądu, naprawy, pomiarów, czy innych czynności poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca ponosi wszelkie koszty, łącznie z kosztem transportu bądź wysyłki sprzętu medycznego do miejsca wykonania usługi i powrotem do siedziby Zamawiającego, po uprzednim uzgodnieniu terminu transportu z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego.7.Wykonawca jest zobowiązany prowadzić dokumentację wykonanych przeglądów zawierającą w szczególności nazwę sprzętu medycznego, typ, numer fabryczny-seryjny oraz daty wykonania tych czynności, nazwisko lub nazwę (firmę) podmiotu, który wykonał te czynności, ich opis, wyniki i uwagi dotyczące aparatury medycznej i dostarczyć Zamawiającemu. 8. W przypadku stwierdzenia, iż sprzęt medyczny musi być wyłączone z eksploatacji, Wykonawca zobowiązany będzie do odłączenia od zasilania, umieszczenia na nim odpowiedniej informacji np.:sprzęt niesprawny, sprzęt przeznaczony do naprawy itp oraz przekaże przedstawicielom Zamawiającego, niezbędne informacje dotyczące jego naprawy. Jeżeli sprzęt medyczny musi być wyłączone z eksploatacji w sposób trwały (nie podlega naprawie), Wykonawca zobowiązany jest wystawić niezwłocznie Orzeczenie Techniczne stanowiące dla Zamawiającego podstawę do wycofania środka trwałego z eksploatacji.9.Pod pojęciem naprawy należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu sprzętu medycznego, w tym, w razie konieczności, wymianę uszkodzonych lub zużytych części i potwierdzenie wykonania tych czynności wpisem do Paszportu sprzętu medycznego oraz wystawieniem Protokołu-Raportu Serwisowego lub wypisaniem Karty Pracy. Naprawa powinna zostać wykonana w terminie (liczonym od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy tj. sobota, niedziela, święta):a) nie dłuższym niż 72 godzin w przypadku braku konieczności zamówienia części zamiennych od producenta; b) do 7 dni roboczych od dnia dokonania akceptacji przez Zamawiającego, o której mowa w § 3 ust. 12, z zastrzeżeniem § 3 ust. 13 i 14 w przypadku konieczności zamówienia części zamiennych od producenta. 10.Wykonawca zapewnia prawidłowe wykonanie wszystkich czynności serwisowych zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, wszystkimi obowiązującymi normami i przepisami, w tym: Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 876; Ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne - tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.; Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych - Dz. U. z 2013 r., poz. 492.; Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r., w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - Dz. U. Nr 89 poz. 828.; Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów - Dz.U. Nr 109, poz. 719 (z późn. zm.).11.Wykonawca oświadcza, że dysponuje i będzie dysponował w okresie realizacji przedmiotu zamówienia osobami posiadającymi wszystkie wymagane uprawnienia do realizacji zamówienia oraz aktualne badania lekarskie, dopuszczające do pracy w placówkach leczniczych, zgodnie z charakterystyką wykonywanej pracy.12.Wykonawca przy czynnościach związanych z realizacją niniejszej umowy zobowiązuje się postępować z należytą starannością wynikającą z zawodowego charakteru prowadzonej działalności. Wszystkie prace będą przeprowadzone w sposób nie zakłócający bieżącego funkcjonowania SPZZOZ w Wyszkowie.13.Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia sprzętu medycznego objętego przedmiotem zamówienia w celu wykonania czynności serwisowych- przeglądów, napraw itp. przez Wykonawcę.14.Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt narzędzia, urządzenia i środki ochrony osobistej niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni własnym pracownikom zgodną z przepisami, odzież roboczą i ochronną , a także identyfikatory osobiste z logo firmy - w czasie wszystkich prac realizowanych w siedzibie Zamawiającego.15.Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu medycznego oraz obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami, z zachowaniem przepisów BHP i P. Poż., przez serwis posiadający odpowiednie doświadczenie i wyposażenie. Osoby realizujące usługę serwisową muszą posiadać udokumentowane kwalifikacje - przeszkolenie uprawniające do naprawy sprzętu medycznego, którego dotyczy niniejsza umowa. Dowód przeszkolenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na każde wezwanie, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 16.Wykonawca zapewni: a). utrzymanie w dni robocze, gotowości serwisowej w godzinach 08:00 do 16:00: nr telefonu: fax:, e-mail: z zastrzeżeniem, że zgłoszenie fax lub-i e-mil muszą być przyjmowane całodobowo. b). niezwłoczne stawienia się w miejscu awarii i rozpoczęcie czynności naprawczych, w SPZZOZ w Wyszkowie pracownika uprawnionego do usunięcia zgłoszonej usterki, w czasie do 48 godzin, w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy tj. sobota, niedziela, święta), od momentu zgłoszenia przekazanego Wykonawcy telefonicznie, e-mail, lub fax.17.Czynności serwisowe zostaną udokumentowana wpisem do Paszportu urządzenia oraz Kartą pracy lub Raportem serwisowym. Wykonawca zobowiązany jest, na każde żądanie Zamawiającego, do wydania (bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego) odpowiedniego pisemnego Orzeczenia Technicznego o stanie technicznym sprzętu medycznego i jego przydatności do dalszej eksploatacji oraz w przypadku konieczności wycofania urządzenia z eksploatacji ze względu na stan techniczny jak w § 2 ust.7. 18.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody związane z nieprawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia.19.Wykonawca nie może dokonywać żadnych zmian w układach, nastawach oraz zmian parametrów aparatury, chyba, że wynika to z zakresu przeglądu lub Wykonawca ma pisemne upoważnienie producenta oraz pisemną zgodę Zamawiającego, a zmiana ma na celu poprawę funkcjonalności, bezpieczeństwa lub modernizację oprogramowania.20.W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy lub wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych, (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy) wraz z określeniem ich cen oraz przewidywanym kosztem wykonania naprawy. Kosztorys Wykonawca przedkłada niezwłocznie Zamawiającemu. Wykonanie naprawy nastąpi dopiero po akceptacji kosztów i innych warunków oferty, nie pozostających w sprzeczności z zapisami niniejszej umowy, przez Zamawiającego. 21.W przypadku nie zaakceptowania kosztów naprawy Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia naprawy innemu Wykonawcy.22.W przypadku określonym w ust. 12. czas 7 dni roboczych na wykonanie naprawy liczony jest od momentu otrzymania akceptacji Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza naprawę dłuższą niż 7 dni roboczych, jeśli Wykonawca, przed upływem powyższego terminu, dostarczy Zamawiającemu, na swój koszt, zastępczy sprzęt medyczny o parametrach nie gorszych niż sprzęt medyczny Zamawiającego - powyższe uregulowanie, w zakresie sprzętu zastępczego, dotyczą następującego sprzętu medycznego: Kardiomonitory, Aparaty do znieczuleń, Defibrylatory, Respiratory, Aparaty USG i Aparaty EKG. Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, może odstąpić od wymogu dostarczenia zastępczego sprzętu medycznego.23.Wykonawca będzie wykonywał usługę w godzinach ustalonych z Zamawiającym - preferowane godziny 8:00-15:00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy tj. sobota, niedziela, święta).24.Raporty serwisowe - karty pracy z napraw i przeglądów sprzętu medycznego, na których powinno znajdować się potwierdzenie wykonanej usługi potwierdzają przedstawiciele komórek organizacyjnych użytkownika aparatury i sprzętu medycznego: Ordynator, Kierownik, Technik, Pielęgniarka Oddziałowa lub inny upoważniony pracownik, a w wyjątkowych przypadkach osoby wskazane w § 3. ust.8. a).25.Raporty serwisowe-karty pracy należy pozostawić u użytkownika, z tym, że w wyjątkowych sytuacjach (wykonanie usługi w godzinach nocnych, dniach wolnych lub przy specyficznym systemie organizacji pracy Wykonawcy) dopuszcza się także niezwłocznie przesłanie (plik PDF) e-mail albo faksem do Działu Technicznego i Zamówień Publicznych - e-mail: askoczen@szpital-wyszkow.com.pl, faks 297437605, a następnie dostarczenie oryginałów w terminie do 5 dni roboczych. 26.W raporcie serwisowym-karcie pracy muszą być wyszczególnione czynności serwisowe oraz zastosowane materiały i części oraz dane zgodnie z wymaganiami wynikającymi z ustawy o wyrobach medycznych w tym stwierdzenie, że sprzęt medyczny jest sprawny technicznie. 27.Zamawiający wymaga wykonania przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców głównej części zamówienia tj. WYKONYWANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO. Dopuszczalne jest podwykonawstwo w następującym zakresie: a) naprawy specjalistyczne, które muszą być realizowane w serwisach producentów,b) pomiary i badania wymagane dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 19
Nazwa: Zadanie nr 19
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dutchmed PL Sp. z o.o., ul. Szajnochy 14, 85-738 Bydgoszcz, 85-738 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1250,00
Oferta z najniższą ceną: 369,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1250,00
Waluta: PLN .
Część NR: 25
Nazwa: Zadanie nr 25
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dutchmed PL Sp. Z o.o., ul. Szajnochy 14, 85-738 Bydgoszcz, 85-738 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3015,30
Oferta z najniższą ceną: 2214,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3690,00
Waluta: PLN .
Część NR: 50
Nazwa: Zadanie nr 50
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dutchmed PL Sp. Z o.o., ul. Szajnochy 14, 85-738 Bydgoszcz, 85-738 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 812,00
Oferta z najniższą ceną: 246,00 / Oferta z najwyższą ceną: 812,00
Waluta: PLN .
Część NR: 85
Nazwa: Zadanie nr 85
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dutchmed PL Sp. Z o.o., ul. Szajnochy 14, 85-738 Bydgoszcz, ul. Szajnochy 14, 85-738 Bydgoszcz, 85-738 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1250,00
Oferta z najniższą ceną: 615,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1250,00
Waluta: PLN .
Część NR: 87
Nazwa: Zadanie nr 87
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dutchmed PL Sp. Z o.o., ul. Szajnochy 14, 85-738 Bydgoszcz, 85-738 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2254,00
Oferta z najniższą ceną: 2254,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2254,00
Waluta: PLN .
Część NR: 65
Nazwa: Zadanie nr 65
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Siemens Healthcare Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11,03-821 Warszawa, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6322,20
Oferta z najniższą ceną: 615,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6322,20
Waluta: PLN .
Część NR: 13
Nazwa: Zadanie nr 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
jakie przetargi wygrała firma
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
- MULTI MEDIA-CENTER, ul. Kraśnicka 182a, 20-718 Lublin, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 738,00
Oferta z najniższą ceną: 492,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1476,00
Waluta: PLN .
Część NR: 41
Nazwa: Zadanie nr 41
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
jakie przetargi wygrała firma
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
- MULTI MEDIA-CENTER, ul. Kraśnicka 182a, 20-718 Lublin, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2634,66
Oferta z najniższą ceną: 1394,82 / Oferta z najwyższą ceną: 9963,00
Waluta: PLN .
Część NR: 42
Nazwa: Zadanie nr 42
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
jakie przetargi wygrała firma
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
- MULTI MEDIA-CENTER, ul. Kraśnicka 182a, 20-718 Lublin, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1170,96
Oferta z najniższą ceną: 619,92 / Oferta z najwyższą ceną: 3936,00
Waluta: PLN .
Część NR: 43
Nazwa: Zadanie nr 43
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MULTI MEDIA-CENTER, ul. Kraśnicka 182a, 20-718 Lubl, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1170,96
Oferta z najniższą ceną: 619,98 / Oferta z najwyższą ceną: 3936,00
Waluta: PLN .
Część NR: 44
Nazwa: Zadanie nr 44
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MULTI MEDIA-CENTER, ul. Kraśnicka 182a, 20-718 Lubl, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1463,70
Oferta z najniższą ceną: 676,50 / Oferta z najwyższą ceną: 49210,00
Waluta: PLN .
Część NR: 45
Nazwa: Zadanie nr 45
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MULTI MEDIA-CENTER, ul. Kraśnicka 182a, 20-718 Lublin, 20-718 ul. Kraśnicka 182a, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 292,74
Oferta z najniższą ceną: 154,98 / Oferta z najwyższą ceną: 1599,00
Waluta: PLN .
Część NR: 46
Nazwa: Zadanie nr 46
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
jakie przetargi wygrała firma
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
- MULTI MEDIA-CENTER, ul. Kraśnicka 182a, 20-718 Lublin, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2049,18
Oferta z najniższą ceną: 1084,86 / Oferta z najwyższą ceną: 18789,74
Waluta: PLN .
Część NR: 47
Nazwa: Zadanie nr 47
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
jakie przetargi wygrała firma
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
- MULTI MEDIA-CENTER, ul. Kraśnicka 182a, 20-718 Lublin, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 439,11
Oferta z najniższą ceną: 232,47 / Oferta z najwyższą ceną: 2214,00
Waluta: PLN .
Część NR: 49
Nazwa: Zadanie nr 49
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
jakie przetargi wygrała firma
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
- MULTI MEDIA-CENTER, ul. Kraśnicka 182a, 20-718 Lublin, ul. Kraśnicka 182a, 20-718 Lublin, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3220,14
Oferta z najniższą ceną: 1591,62 / Oferta z najwyższą ceną: 12177,00
Waluta: PLN .
Część NR: 58
Nazwa: Zadanie nr 58
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
jakie przetargi wygrała firma
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
- MULTI MEDIA-CENTER, ul. Kraśnicka 182a, 20-718 Lublin, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3690,00
Oferta z najniższą ceną: 615,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3690,00
Waluta: PLN .
Część NR: 78
Nazwa: Zadanie 78
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
jakie przetargi wygrała firma
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
- MULTI MEDIA-CENTER, ul. Kraśnicka 182a, 20-718 Lublin, ul. Kraśnicka 182a, 20-718 Lublin, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 184,50
Oferta z najniższą ceną: 86,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1180,80
Waluta: PLN .
Część NR: 79
Nazwa: Zadanie nr 79
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
jakie przetargi wygrała firma
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
- MULTI MEDIA-CENTER, ul. Kraśnicka 182a, 20-718 Lublin, ul. Kraśnicka 182a, 20-718 Lublin, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 184,50
Oferta z najniższą ceną: 73,80 / Oferta z najwyższą ceną: 295,20
Waluta: PLN .
Część NR: 80
Nazwa: Zadanie nr 80
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
jakie przetargi wygrała firma
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
- MULTI MEDIA-CENTER, ul. Kraśnicka 182a, 20-718 Lublin, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 184,50
Oferta z najniższą ceną: 73,80 / Oferta z najwyższą ceną: 282,80
Waluta: PLN .
Część NR: 81
Nazwa: Zadanie nr 81
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
jakie przetargi wygrała firma
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
- MULTI MEDIA-CENTER, ul. Kraśnicka 182a, 20-718 Lublin, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 553,50
Oferta z najniższą ceną: 221,40 / Oferta z najwyższą ceną: 811,80
Waluta: PLN .
Część NR: 112
Nazwa: Zadanie nr 112
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
jakie przetargi wygrała firma
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
- MULTI MEDIA-CENTER, ul. Kraśnicka 182a, 20-718 Lublin, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 553,50
Oferta z najniższą ceną: 369,00 / Oferta z najwyższą ceną: 553,50
Waluta: PLN .
Część NR: 118
Nazwa: Zadanie nr 118
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
jakie przetargi wygrała firma
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
- MULTI MEDIA-CENTER, ul. Kraśnicka 182a, 20-718 Lublin, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5904,00
Oferta z najniższą ceną: 5904,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5904,00
Waluta: PLN .
Część NR: 128
Nazwa: Zadanie nr 128
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
jakie przetargi wygrała firma
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
- MULTI MEDIA-CENTER, ul. Kraśnicka 182a, 20-718 Lublin, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1217,70
Oferta z najniższą ceną: 1045,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3075,00
Waluta: PLN .
Część NR: 129
Nazwa: Zadanie nr 129
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
jakie przetargi wygrała firma
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
- MULTI MEDIA-CENTER, ul. Kraśnicka 182a, 20-718 Lublin, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 487,08
Oferta z najniższą ceną: 418,20 / Oferta z najwyższą ceną: 738,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Kształcenia i Konsultacji ResQ, Agata Banderek-Borowczak ul. Moniuszki 15/45,31-523 Kraków, ul. Moniuszki 15/45,31-523 Kraków, 31-523 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6863,40
Oferta z najniższą ceną: 4194,30 / Oferta z najwyższą ceną: 15252,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGATA BONDEREK-BOROWCZAK CENTRUM KSZTAŁCENIA I KONSULTACJI RESQ
jakie przetargi wygrała firma
AGATA BONDEREK-BOROWCZAK CENTRUM KSZTAŁCENIA I KONSULTACJI RESQ
- Centrum Kształcenia i Konsultacji ResQ, Agata Banderek-Borowczak, ul. Moniuszki 15/45,31-523 Kraków, 31-523 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2140,20
Oferta z najniższą ceną: 1230,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3186,30
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGATA BONDEREK-BOROWCZAK CENTRUM KSZTAŁCENIA I KONSULTACJI RESQ
jakie przetargi wygrała firma
AGATA BONDEREK-BOROWCZAK CENTRUM KSZTAŁCENIA I KONSULTACJI RESQ
- Centrum Kształcenia i Konsultacji ResQ, Agata Banderek-Borowczak, ul. Moniuszki 15/45,31-523 Kraków, 31-523 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 836,40
Oferta z najniższą ceną: 492,00 / Oferta z najwyższą ceną: 974,16
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Kształcenia i Konsultacji ResQ, Agata Banderek-Borowczak, ul. Moniuszki 15/45,31-523 Kraków, 31-523 uKraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1623,60
Oferta z najniższą ceną: 369,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1623,60
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGATA BONDEREK-BOROWCZAK CENTRUM KSZTAŁCENIA I KONSULTACJI RESQ
jakie przetargi wygrała firma
AGATA BONDEREK-BOROWCZAK CENTRUM KSZTAŁCENIA I KONSULTACJI RESQ
- Centrum Kształcenia i Konsultacji ResQ, Agata Banderek-Borowczak, ul. Moniuszki 15/45,31-523 Kraków, 31-523 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 123,00
Oferta z najniższą ceną: 61,50 / Oferta z najwyższą ceną: 123,00
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGATA BONDEREK-BOROWCZAK CENTRUM KSZTAŁCENIA I KONSULTACJI RESQ
jakie przetargi wygrała firma
AGATA BONDEREK-BOROWCZAK CENTRUM KSZTAŁCENIA I KONSULTACJI RESQ
- Centrum Kształcenia i Konsultacji ResQ, Agata Banderek-Borowczak, ul. Moniuszki 15/45,31-523 Kraków, 31-523 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 123,00
Oferta z najniższą ceną: 123,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1180,80
Waluta: PLN .
Część NR: 32
Nazwa: Zadanie nr 32
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGATA BONDEREK-BOROWCZAK CENTRUM KSZTAŁCENIA I KONSULTACJI RESQ
jakie przetargi wygrała firma
AGATA BONDEREK-BOROWCZAK CENTRUM KSZTAŁCENIA I KONSULTACJI RESQ
- Centrum Kształcenia i Konsultacji ResQ, Agata Banderek-Borowczak, ul. Moniuszki 15/45,31-523 Kraków, 31-523 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 713,40
Oferta z najniższą ceną: 246,00 / Oferta z najwyższą ceną: 713,40
Waluta: PLN .
Część NR: 33
Nazwa: Zadanie nr 33
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGATA BONDEREK-BOROWCZAK CENTRUM KSZTAŁCENIA I KONSULTACJI RESQ
jakie przetargi wygrała firma
AGATA BONDEREK-BOROWCZAK CENTRUM KSZTAŁCENIA I KONSULTACJI RESQ
- Centrum Kształcenia i Konsultacji ResQ, Agata Banderek-Borowczak, ul. Moniuszki 15/45,31-523 Kraków, 31-523 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 664,20
Oferta z najniższą ceną: 246,00 / Oferta z najwyższą ceną: 861,00
Waluta: PLN .
Część NR: 48
Nazwa: Zadanie nr 48
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGATA BONDEREK-BOROWCZAK CENTRUM KSZTAŁCENIA I KONSULTACJI RESQ
jakie przetargi wygrała firma
AGATA BONDEREK-BOROWCZAK CENTRUM KSZTAŁCENIA I KONSULTACJI RESQ
- Centrum Kształcenia i Konsultacji ResQ, Agata Banderek-Borowczak, ul. Moniuszki 15/45,31-523 Kraków, 31-523 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 590,40
Oferta z najniższą ceną: 172,20 / Oferta z najwyższą ceną: 3444,00
Waluta: PLN .
Część NR: 70
Nazwa: Zadanie 70
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGATA BONDEREK-BOROWCZAK CENTRUM KSZTAŁCENIA I KONSULTACJI RESQ
jakie przetargi wygrała firma
AGATA BONDEREK-BOROWCZAK CENTRUM KSZTAŁCENIA I KONSULTACJI RESQ
- Centrum Kształcenia i Konsultacji ResQ, Agata Banderek-Borowczak, ul. Moniuszki 15/45,31-523 Kraków, 31-523 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2533,80
Oferta z najniższą ceną: 861,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3321,00
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDIKOM Stefan Kobiałka, ul. Chorągwi Pancernej 72, 02-951 Warszawa, 02-951 02-951 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6642,00
Oferta z najniższą ceną: 6642,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14145,00
Waluta: PLN .
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDIKOM Stefan Kobiałka, ul. Chorągwi Pancernej 72, 02-951 Warszawa, 02-951 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1230,00
Oferta z najniższą ceną: 1230,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2337,00
Waluta: PLN .
Część NR: 30
Nazwa: Zadanie nr 30
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDIKOM Stefan Kobiałka, ul. Chorągwi Pancernej 72, 02-951 Warszawa, 02-951 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2952,00
Oferta z najniższą ceną: 1968,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8954,40
Waluta: PLN .
Część NR: 122
Nazwa: Zadanie nr 122
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SARSTEDT Sp. z o.o.,, Bliznę Laszczyńskiego, 05-082 Stare Babice, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2164,80
Oferta z najniższą ceną: 2164,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2164,80
Waluta: PLN .
Część NR: 116
Nazwa: Zadanie nr 116
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JÓZEF LACH PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "TECHMED"
jakie przetargi wygrała firma
JÓZEF LACH PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "TECHMED"
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe TECHMED Józef Lach, ul. Pułaskiego 1 17/36, 15-337 Białystok, 15-337 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3321,00
Oferta z najniższą ceną: 885,60 / Oferta z najwyższą ceną: 3321,00
Waluta: PLN .
Część NR: 26
Nazwa: Zadanie nr 26
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDline Sp. z o.o., ul. Fabryczna 17, 65-410 Zielona Góra, ul. Fabryczna 17, 65-410 Zielona Góra, 65-410 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1722,00
Oferta z najniższą ceną: 1722,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3757,00
Waluta: PLN .
Część NR: 27
Nazwa: Zadanie nr 27
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARAMEDICA POLSKA Sp. z o.o.,, ul. Żołny 11,02-815 Warszawa, 02-815 uWarszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 738,00
Oferta z najniższą ceną: 738,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3690,00
Waluta: PLN .
Część NR: 28
Nazwa: Zadanie nr 28
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARAMEDICA POLSKA Sp. z o.o.,, ul. Żołny 11,02-815 Warszawa, 02-815 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 738,00
Oferta z najniższą ceną: 738,00 / Oferta z najwyższą ceną: 738,00
Waluta: PLN .
Część NR: 31
Nazwa: Zadanie nr 31
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARAMEDICA POLSKA Sp. z o.o.,, ul. Żołny 11,02-815 Warszawa, 02-815 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1476,00
Oferta z najniższą ceną: 492,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2214,00
Waluta: PLN .
Część NR: 71
Nazwa: Zadanie nr 71
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARAMEDICA POLSKA Sp. z o.o.,, ul. Żołny 11,02-815 Warszawa, 02-815 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 369,00
Oferta z najniższą ceną: 295,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1360,38
Waluta: PLN .
Część NR: 82
Nazwa: Zadanie nr 82
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARAMEDICA POLSKA Sp. z o.o.,, ul. Żołny 11,02-815 Warszawa, 02-815 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 961,00
Oferta z najniższą ceną: 523,02 / Oferta z najwyższą ceną: 1360,38
Waluta: PLN .
Część NR: 92
Nazwa: Zadanie nr 92
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARAMEDICA POLSKA Sp. z o.o.,, ul. Żołny 11,02-815 Warszawa, 02-815 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 369,00
Oferta z najniższą ceną: 221,40 / Oferta z najwyższą ceną: 442,80
Waluta: PLN .
Część NR: 55
Nazwa: Zadanie nr 55
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONKRET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONKRET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- KONKRET Dagmara Fik, Marcin Mazurkiewicz Sp. Jawna,, ul. Dworcowa 15 A, 86-200 Chełmno, 86-200 Chełmno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 738,00
Oferta z najniższą ceną: 169,74 / Oferta z najwyższą ceną: 738,00
Waluta: PLN .
Część NR: 105
Nazwa: Zadanie 105
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRYKER Polska Sp. z o.o.,, ul. Poleczki 35, 02-822 Warszawa, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2878,20
Oferta z najniższą ceną: 2878,20 / Oferta z najwyższą ceną: 2878,20
Waluta: PLN .
Część NR: 125
Nazwa: Zadanie nr 125
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRYKER Polska Sp. z o.o.,, ul. Poleczki 35, 02-822 Warszawa, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4317,30
Oferta z najniższą ceną: 4317,30 / Oferta z najwyższą ceną: 4317,30
Waluta: PLN .
Część NR: 21
Nazwa: Zadanie nr 21
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- D1AGNOS Sp.z o.o.,, ul. Łączyny 4, 02-820 Warszawa, 02-820 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4182,00
Oferta z najniższą ceną: 4182,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6150,00
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANMED1Q S.C.,, ul. ZWM 16/15, 02-786 Warszawa, 02-786 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2620,40
Oferta z najniższą ceną: 2620,40 / Oferta z najwyższą ceną: 6051,60
Waluta: PLN .
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2755,20
Oferta z najniższą ceną: 2410,80 / Oferta z najwyższą ceną: 3813,00
Waluta: PLN .
Część NR: 11
Nazwa: Zadanie nr 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1180,80
Oferta z najniższą ceną: 688,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2755,20
Waluta: PLN .
Część NR: 12
Nazwa: Zadanie nr 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2214,00
Oferta z najniższą ceną: 1291,50 / Oferta z najwyższą ceną: 5350,50
Waluta: PLN .
Część NR: 17
Nazwa: Zadanie nr 17
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1279,20
Oferta z najniższą ceną: 442,80 / Oferta z najwyższą ceną: 1279,20
Waluta: PLN .
Część NR: 34
Nazwa: Zadanie 34
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 984,00
Oferta z najniższą ceną: 492,00 / Oferta z najwyższą ceną: 984,00
Waluta: PLN .
Część NR: 37
Nazwa: Zadanie nr 37
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 196,80
Oferta z najniższą ceną: 73,80 / Oferta z najwyższą ceną: 196,80
Waluta: PLN .
Część NR: 38
Nazwa: Zadanie nr 38
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1377,60
Oferta z najniższą ceną: 133,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1377,60
Waluta: PLN .
Część NR: 39
Nazwa: Zadanie nr 39
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 393,60
Oferta z najniższą ceną: 147,60 / Oferta z najwyższą ceną: 393,60
Waluta: PLN .
Część NR: 40
Nazwa: Zadanie nr 40
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 196,80
Oferta z najniższą ceną: 98,40 / Oferta z najwyższą ceną: 196,80
Waluta: PLN .
Część NR: 51
Nazwa: Zadanie nr 51
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1476,00
Oferta z najniższą ceną: 738,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1476,00
Waluta: PLN .
Część NR: 52
Nazwa: Zadanie nr 52
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2115,60
Oferta z najniższą ceną: 1527,66 / Oferta z najwyższą ceną: 3099,60
Waluta: PLN .
Część NR: 53
Nazwa: Zadanie nr 53
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 393,60
Oferta z najniższą ceną: 393,60 / Oferta z najwyższą ceną: 688,80
Waluta: PLN .
Część NR: 54
Nazwa: Zadanie nr 54
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 295,20
Oferta z najniższą ceną: 196,74 / Oferta z najwyższą ceną: 344,40
Waluta: PLN .
Część NR: 60
Nazwa: Zadanie nr 60
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 688,80
Oferta z najniższą ceną: 492,00 / Oferta z najwyższą ceną: 688,80
Waluta: PLN .
Część NR: 61
Nazwa: Zadanie nr 60
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 196,80
Oferta z najniższą ceną: 123,00 / Oferta z najwyższą ceną: 196,80
Waluta: PLN .
Część NR: 74
Nazwa: Zadanie nr 74
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1476,00
Oferta z najniższą ceną: 738,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1476,00
Waluta: PLN .
Część NR: 75
Nazwa: Zadanie nr 75
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1476,00
Oferta z najniższą ceną: 738,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1476,00
Waluta: PLN .
Część NR: 83
Nazwa: Zadanie nr 83
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4132,80
Oferta z najniższą ceną: 4132,80 / Oferta z najwyższą ceną: 4723,20
Waluta: PLN .
Część NR: 84
Nazwa: Zadanie nr 84
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 590,40
Oferta z najniższą ceną: 123,00 / Oferta z najwyższą ceną: 590,40
Waluta: PLN .
Część NR: 94
Nazwa: Zadanie 94
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 738,00
Oferta z najniższą ceną: 492,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1722,00
Waluta: PLN .
Część NR: 95
Nazwa: Zadanie nr 95
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 738,00
Oferta z najniższą ceną: 664,20 / Oferta z najwyższą ceną: 2214,00
Waluta: PLN .
Część NR: 103
Nazwa: Zadanie nr 103
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 590,40
Oferta z najniższą ceną: 590,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1968,00
Waluta: PLN .
Część NR: 106
Nazwa: Zadanie nr 106
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 uWarszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 196,80
Oferta z najniższą ceną: 196,80 / Oferta z najwyższą ceną: 196,80
Waluta: PLN .
Część NR: 108
Nazwa: zadanie nr 108
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 uWarszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5756,40
Oferta z najniższą ceną: 5756,40 / Oferta z najwyższą ceną: 7589,10
Waluta: PLN .
Część NR: 111
Nazwa: Zadanie nr 111
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4674,00
Oferta z najniższą ceną: 4329,60 / Oferta z najwyższą ceną: 4674,00
Waluta: PLN .
Część NR: 126
Nazwa: Zadanie nr 126
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 393,60
Oferta z najniższą ceną: 209,10 / Oferta z najwyższą ceną: 615,00
Waluta: PLN .
Część NR: 130
Nazwa: Zadanie nr 130
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICAL SERVICE Paweł Gęsicki Naprawa Aparatury Medycznej, ul. Witoszyńskiego 2, 03-983 Warszawa, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1328,40
Oferta z najniższą ceną: 553,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1328,40
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- "Budowa DP Nr 4407W na odcinku Porządzie - Rząśnik - granica powiatu - Etap II" .
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku użyteczności publicznej - budowa dworca wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych "Kolej na park - etap I "
- Budowa drogi gminnej działki nr ewid. 1044 w msc. Łosinno, Gmina Wyszków na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 618 do ulicy Spokojnej"
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa serwisowania, przeglądów i napraw Tomografu Komputerowego i RTG
- Usługa przeglądów oraz konserwacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej
- Bieżące utrzymanie obiektów przystankowych na 2025 r.
- Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Jelenia Góra
- Usługi w zakresie przeglądów okresowych i wzorcowania sprzętu laboratoryjnego
- Centrum integracji międzypokoleniowej bazą kulturalno-turystyczną Gminy Rokiciny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.