To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-14
Warszawa: DOSTAWA MEBLI ADZP 240-25/13
Numer ogłoszenia: 112277 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173632 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Farmaceutyczny, ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4563850, faks 22 4563875.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka naukowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI ADZP 240-25/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: -wykonanie mebli według Załącznika nr 7 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia,-transport do siedziby Zamawiającego,-wniesienie i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.- Czas realizacji dostawy 7 dni od daty złożenia zamówienia.-Oferowane meble biurowe mają spełniać następujące wymagania:-być fabrycznie nowe, tj. wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używanych, nie regenerowane, nie refabrykowane, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie), ani w całości, ani w części, w skład innych materiałów, bez śladów uszkodzenia, wolne od wad technicznych, kompletne. -być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną. -nadawać się do użytkowania zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po ich zmontowaniu lub ustawieniu w wyznaczonym pomieszczeniu. -udzielona zostanie co najmniej 24-miesięczna gwarancja jakości, obejmująca wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe dostarczonych mebli, licząc od dnia ich odebrania przez Zamawiającego, a na krzesła biurowe 24 miesięczna gwarancja świadczona w systemie door to door w siedzibie Zamawiającego.-być wykonane z płyty wiórowej trzywarstwowej laminowanej (chyba że szczegółowy opis wskazuje inaczej) wg DIN68765 o gęstości 650 -690 kg/m3 zgodnie z normą PN-EN14322 w klasie higieniczności E1;-wszystkie krawędzie zabezpieczone obrzeżem ABS o grubości 1 mm i 2 mm, bez żadnych wyrwań i nierówności. Krawędzie obrzeża zaokrąglone promieniem R1 i R2. Obrzeże ABS wiernie odzwierciedla kolor i strukturę dekoru płyty laminowanej;-do połączeń korpusów mebli zastosowane złącza mimośrodowe metalowe z niklowaną częścią zaciskową fi 15 oraz metalowo-tworzywową częścią rozprężną. Część rozprężna gwarantująca trwałość połączenia oraz szybkość montażu i demontażu bez uszczerbku dla trwałości (sztywności) wyrobów. Otwory widoczne po montażu mebli, łby śrub i wkrętów maskowane zaślepkami w kolorze płyty meblowej.-półki w szafach z możliwością regulacji wysokości, mocowane systemem zapadkowym, uniemożliwiającym ich przypadkowe wysunięcie;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt nr UDA-POIG.01.03.01-14-068/08 Projekt nr UDA-POIG.01.03.01-14-069/08 Projekt nr POIG.01.01.02-14-072/09 Projekt nr UDA-POIG.01.03.01-14-62/09.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jard Sp. z o.o., Al. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12726,00
Oferta z najniższą ceną: 12726,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19730,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy - Część nr 1 Ilość zadań: 8
- Dostawa wyposażenia do pracowni Fablab w Chrzanowie
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sali terapii integracji sensorycznej (SI) oraz innego wyposażenia do nowego obiektu CMN znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.