To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-26
Ogłoszenie nr 112318 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Olsztynek: Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Durąg - Pacółtowo - przetarg III
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535932-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500001195-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Olsztynek, krajowy numer identyfikacyjny
51054318300000, ul.
ul. Mrongowiusza
35,
11015
Olsztynek, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
895 192 003, faks
, e-mail
olsztynek@olsztyn.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_olsztynek/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Durąg - Pacółtowo - przetarg III
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZG.270.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Durąg - Pacółtowo o długości 1,172 km. 2. Wymagane przez Zamawiającego parametry drogi: a) długość drogi 1,172 km, b) szerokość jezdni 4,00 m, c) szerokość korony drogi min. 5,00 m, d) konstrukcja drogi z kruszywa naturalnego zaprojektowana w trzech rodzajach konstrukcji w zależności od grupy nośności podłoża gruntowego: - w miejscu podłoża o nośności G1: o mieszanka kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie podbudowa 0-63 mm gr. 20 cm, o mieszanka kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie nawierzchnia ścieralna 0-31,5 mm gr. 10 cm. - w miejscu podłoża o nośności G2 i G3: o pospółka - 30 cm - warstwa mrozoochronna, o mieszanka kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie podbudowa 0-63mm gr. 20 cm, o mieszanka kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie nawierzchnia ścieralna 0-31,5 mm gr. 10 cm. e) pobocza obustronne o szerokości 0,50 m, o spadku poprzecznym 3%. Pobocza wykonane w technologii kruszywowej (warstwowej) jak dla jezdni, f) zjazd drogowy - szerokość jezdni 3,00-4,00 m, pobocze obustronne szerokości 0,50m, dł. zmienna w głąb drogi zjazdowej - z dostosowaniem do warunków terenowych -8 szt. g) mijanki w ilości 5 szt., konstrukcję mijanki wykonać tak jak konstrukcję jezdni na danym odcinku, h) place składowe w 3 miejscach, konstrukcja nawierzchni -warstwowa w technologii warstwowej kruszywowej jak dla jezdni. 3. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym niniejszą inwestycją. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej wg zasad porozumiewania się określonych w niniejszej SIWZ. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy określa projekt budowlano-wykonawczy załącznik nr 10 do SIWZ, opinia geotechniczna załącznik nr 11 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 12 do SIWZ, mapa sytuacyjno-wysokościowa - załącznik nr 13 do SIWZ oraz przedmiar robót załącznik nr 14 do SIWZ. 5. Zamawiający stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a PZP wprowadza w przedmiotowym postępowaniu wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę oraz dalszych Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności tj. prace w zakresie: karczowania pni oraz ich usunięcia z pasa drogowego, zdjęcia humusu i/lub darniny, niwelacji terenu (wykonanie wykopów i nasypów - transportu mas ziemnych), formowania i zagęszczania nasypów, profilowania rowów, wykonania przepustów rurowych, profilowania i zagęszczania podłoża, wykonania warstwy mrozochronnej, wykonania podbudowy i nawierzchni z kruszyw stabilizowanych mechanicznie. Zamawiający informuje, że w związku z niniejszym wymogiem sposób zatrudnienia osób zaangażowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia, zasady kontroli spełnienia wymagań, o których mowa w niniejszym punkcie oraz sankcjonowania Wykonawców z tytułu niespełnienia tych wymagań opisano odpowiednio w projekcie umowy o zamówienie publiczne stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Wykonawca dla wypełnienia swych zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, w tym do profesjonalnego kierowania i prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz stosownie do decyzji podejmowanych przez inwestora i/lub instytucji zewnętrznych. 7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych zgodnie z wiedzą zawodową, należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji. 8. Wykonawca w ramach realizacji robót budowlanych dostarcza wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia materiały, przy czym Zamawiający wymaga, aby były one nowe oraz posiadały stosowne zaświadczenia o jakości lub atesty oraz odpowiadały jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. 9. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia gdyż nie zostało ono podzielone na wyodrębnione części i musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego w całości. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Dodatkowo Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość przedstawienia rozwiązań równoważnych w stosunku do tych, które zostały opisane w dokumentacji projektowej. Niniejsze oznacza, że jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie - stosownie do art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe lub pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe co oznacza, że Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych spełniających wymagania Zamawiającego. 10. W zakresie realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową oraz do uporządkowania terenu po zakończeniu robót budowlanych. 11. Zamawiający informuje, że materiały pochodzące z rozbiórek nie nadające się do ponownego wykorzystania są własnością Wykonawcy i należy je przekazać właściwemu zakładowi, który jest uprawniony do utylizacji odpadów. 12. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45232452-5,
45111200-0,
45233220-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT506196.91 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 834724.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" w Olsztynku
- Usługa ubezpieczenia Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego Dla Dzieci w Ameryce w Olsztynku
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.